آموزش

قفل لباسشویی سامسونگ | فعال و غیر فعال کردن قفل لباسشویی سامسونگ

یکی از کاربردی ترین امکاناتی که یک ماشین لباسشویی می تواند داشته باشد قفل کودک است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون نگرانی از بابت دسترسی فرزندتان به تنظیمات ماشین لباسشویی به سایر کارهای روزمره خود بپردازید. با توجه به اهمیت این مضوع بسیاری از شرکت های تولید کننده ماشین لباسشویی همچون سامسونگ قابلیت قفل کودک را برای اکثر مدل لباسشویی های خود طراحی کرده است که می تواند برای بیشتر کاربران کارآمد باشد. با توجه به عملکرد قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ شما می توانید تمام برنامه ها، تنظیمات و حتی درب دستگاه را پس از اتمام کار دستگاه به طور کامل مسدود محدود و غیر قابل دسترسی کنید.
با این حال در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل لباسشویی سامسونگ را برای کاربرانی که تمایل به خرید بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ دارند و به دنبال آشنایی با روش های استفاده از این قابلیت در دستگاه هستند را به طور کامل توضیح دهیم.

نحوه فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ به چه صورت است؟

فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی سامسونگ به تخصص خاصی نیاز ندارد. با توجه به اینکه فعال کردن این قابلیت در مدل های مختلف از ماشین لباسشویی سامسونگ تفاوت چندانی با هم ندارند شما می توانید با فشار دادن چند دکمه این برنامه کاربردی را فعال و یا غیر فعال کنید. البته در نظر داشته باشید که فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ اصلاً باعث از کار افتادن برنامه های شستشو حین شستشو نمی شود. بنابراین علت لک شدن لباس در ماشین لباسشویی و یا وجود برخی مشکلات می تواند دلایل دیگری داشته باشد که باید مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرد.
از آنجایی که روش های مختلفی برای فعال سازی قفل لباسشویی سامسونگ وجود دارد در اینجا شما را با مهم ترین آنها آشنا خواهیم کرد.

  • در روش اول شما می توانید با فشار دادن دکمه Temp و Spin\Rinse به طور همزمان و به مدت 3 الی 5 ثانیه فرایند فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی سامسونگ را انجام دهید.
  • اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما دارای دکمه های – و + است با فشار همزمان به مدت چند ثانیه می توانید لباسشویی را قفل کنید.
  • در برخی از مدل ها شما برای فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ باید گزینه های Wash\Rinse یا Spin\Flush را همزمان با هم فشار دهید و به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک برای شما فعال شود.
  • روش دیگری که برای فعالسازی قفل کودک لباسشویی سامسونگ وجود دارد استفاده از دکمه Child Lock است. اگر ماشین لباسشویی شما دارای این قابلیت بود با فشار چند ثانیه می توانید این قابلیت را فعال سازی کنید. با نظر به اهمیت برخورداری لوازم خانگی های پر خطر به قفل کودک برای خانواده هایی که دارای کودک خردسال هستند، در هنگام خرید یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی حتماً از بهره مند شدن دستگاه به قفل کودک مطمئن شوید.

فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

مراحل غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

پس از فعال سازی قفل کودک در ماشین لباسشویی سامسونگ اکنون نوبت غیر فعال کردن آن است. برای غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ به کار خاصی نیاز نیست. شما می توانید تنها با نگه داشتن چند دکمه قفل کودک در لباسشویی سامسونگ را غیر فعال کنید. همانطور که فعال و غیر فعال کردن یخچال فریزر بوش، سامسونگ و ال جی با هم کمی متفاوت هستند دقت داشته باشید که فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی های این برندها نیز نیز با سایر مارک ها می تواند متفاوت باشد. پس با این وجود برای غیر فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ حتماً دکمه های مربوط و لازم را فشار دهید.
برای غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ مراحل زیر را انجام دهید.

  • دکمه Child Lock را چند ثانیه نگه دارید تا علامت قفل ظاهر شده روی پنل باز شود.
  • در برخی از مدل ها برای بازکردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ لازم است تا گزینه های Temp و Spin\Rinse را همزمان چند ثانیه نگه دارید تا قفل باز شود.
  • با توجه به نوع مدل ماشین لباسشویی شاید لازم باشد برای غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ گزینه Wash\Rinse یا Spin\flush را همزمان به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا قفل کودک باز شود. در اینجا لازم به تأکید مجدد است که فعال و غیر فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ و سایر لوازم خانگی هیچ ارتباطی با نحوه عملکرد و دیگر تنظیمات دستگاه ندارد. به عنوان مثال برخی از کاربران با ما تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند که آیا فعال کردن قفل کودک یخچال در سرد نکردن یخچال تأثیر دارد؟
    در پاسخ باید گفت این موضوع هیچ ارتباطی با فرایند قفل سازی دستگاه ندارد. البته ما در مقاله “چرا یخچال سرد نمیکنه ولی فریزر سرد است” این موضوع را بیشتر مورد بحث قرار داده ایم که می توانید مطالعه ای روی آن داشته باشید.

فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ

نکات مهم در فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

  • با توجه به اینکه فعال کردن قفل کودک در هر مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند متفاوت باشد برای فعال سازی این قابلیت می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید.
  • در صورتی که برای غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ با مشکل مواجه شدید با خاموش کردن دستگاه به مدت چند ثانیه می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید.

فعالسازی قفل کودک لباسشویی سامسونگ

 جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ با ضمانت اصالت از آترین پلاس

قفل کودک در ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند از دست کاری کردن تنظیمات لباسشویی توسط فرزندتان جلوگیری کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با آسودگی خاطر و بدون نگرانی از بابت صدمه دیدن کودکتان به دیگر کارهای خود در منزل بپردازید. با توجه به اینکه امروزه نسل جدیدی از ماشین لباسشویی های سامسونگ با قابلیت قفل کودک وارد بازار جهانی شده است، ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از جدیدترین مدل لباسشویی های سامسونگ را برای انتخاب در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.
شما نیز می توانید با مشاهده مدل های متنوع از ماشین لباسشویی های سامسونگ در فروشگاه آترین پلاس محصول مَد نظر را انتخاب کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا