آموزش

مزایای تلویزیون رسیور دار

تلویزیون رسیور دار

پیشرفت چشمگیر دنیای تکنولوژی سبب شده تا روزانه شاهد نوآوری های بسیاری از سوی شرکت های مختلف در زمینه های مختلف باشیم که همه ی این جنبش ها در مسیر و هدف، آسانی و ارائه ی خدمات بیشتر و کم تر شدن هزینه ها انجام می گیرد. اما موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، مزایای تلویزیون رسیور دار است؛ بله شاید این سوال برای شما نیز با خواندن جمله ی اول پیش آمده باشد که ارائه ی خدمات بیشتر و کم تر شدن هزینه ها چه ارتباطی به این موضوع ما دارد. ادامه ی مطلب را از دست ندهید چرا که می خواهیم به طور مختصر و کاملا مفید مزایای خرید تلویزیون رسیور دار را برای شما کاربران گرامی بیان کنیم.

 

مزایای تلویزیون رسیور دار

تلویزیون هایی که امروزه به بازار عرضه می شوند دارای امکانات و آپشن های بسیاری هستند که می توانند در قالب تلویزیون بسیار کارآمد و جذاب بنظر بیایند. رسیور نیز یکی از قابلیت های بسیار کارآمدی است که در برخی از تلویزیون ها و مدل های خاصی به کار رفته است که می تواند دسترسی کاربر را به شبکه های خارج از کشور آسان تر کند. اما سوالی که جواب آن برای بسیاری از کاربران به صورت علامت سوال باقی مانده است آنست که در واقع مزایای تلویزیون رسیور دار چیست؟ تفاوت خرید تلویزیون عادی با تلویزیون رسیور دار چیست؟ آیا ارزش پرداخت مبلغی که به نسبت تلویزیون های عادی بیشتر است را دارد؟ تمامی اینها سوالاتی است که قطعا در هنگام خرید تلویزیون برای شما هم پیش آمده است و شما نیز در هنگام خرید تلویزیون عادی و رسیور دار، خود را بر سر دو راهی دیده اید که کدام یک از این دو را خریداری کنیم.

قبل از هر کاری شما باید بسته به نیازهای خود تلویزیون را خریداری کنید بدین معنا که شما باید به این موضوع بیندیشید که آیا نیازی به خرید رسیور دارید یا خیر؟ در صورتی که شما نیازی به رسیور نداشته باشید یا تمایلی به استفاده ی آن نداشته باشید قطعا تلویزیون های رسیور دار برای شما فقط میزان هزینه ها را بالاتر خواهد برد در حالی هیچ گونه سودآوری و بهره وری را نمی تواند برای شما در پی داشته باشد اما در مقابل نیز اگر شما خواهان و خواستار به استفاده از تلویزیون های رسیوردار باشید می تواند پاسخگوی نیازی های شما باشد و در عین حال نیز از مزایای خاصی برخوردار است که آنها را ذکر خواهیم کرد.

  • تلویزیون رسیور سر خود به شما کمک می کند با پرداخت مبلغ کمی بیشتر از تلویزیون های عادی از خرید و هزینه های بیشتر برای خرید رسیور جلوگیری کنید.
  • تلویزیون هایی که کیفیت تصویر 4K را دارا هستند و به رسیور نیز مجهز اند می توانند کانال هایی را که از کیفیت تصویر 4k پشتیبانی می کنند را با کیفیت 4K واقعی نمایش دهند که این موضوع در تلویزیون های عادی به چشم نمی خورد مگر آنکه رسیور خریداری شده قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k را داشته باشد.

سخن آخر

قابل ذکر است که برندهایی همچون ال جی و سامسونگ برخی از مدل های خود را به صورت رسیور دار طراحی و تولید می کنند که این دو مرجع برای کسانی که خواهان و به دنبال خرید تلویزیون های رسیور دار هستند می تواند بسیار مناسب باشد که همچنین می توانید خرید خود را از طریق سایت آترین کالا با سهولت و خدمات و علاوه براین آرامش خاطر بیشتری از بابت اصلی بودن کالای خود انجام دهید. در پایان این مقاله امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما کاربران گرامی مفیده بوده باشد و در صورتی که هر گونه سوال شما درباره ی تلویزیون های رسیور دار بی جواب باقی مانده می توانید در قسمت نظرات کاربران، دیدگاه ها و سوال های خود را مطرح کنید تا بخش مدیریت فنی آترین کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال های پیش آمده شما کاربران گرامی پاسخ دهد.

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. با سلام، آیا استفاده از تلویزیون های رسیوردار باعث می شود در مدت کوتاهی تلویزیون از کار بیافتد؟ چرا که کسانی که در نصب ماهواره فعالیت می کنند ابراز میدارند که این مسئله یعنی استفاده از تلویزیون های رسیوردار باعث می شود تلویزیون از کار بیافتد و همچنین هر چند روز باید ماهواره را تنظیم کرد؟ باتشکر

    1. سلام

      خیر، این باور غلط که استفاده از تلویزیون رسیور دار باعث میشه دستگاه زود از کار بیوفته کاملا اشتباه و غیر منطقی هست !
      و اگر قرار بود تلویزیون رسیور دار از کیفیت پایینی برخودار باشند، شرکت هایی همچون ال جی و سامسونگ تولید این نوع تلویزیون ها رو به اتمام می رساندند

  2. سلام خسته نباشید ببخشید تلویزیون مصری کیفیت کمتری از تلویزیون کره ایی دارد؟

    1. سلام
      تلویزیون های مصری دارای قطعات کره ای هستن و فقط مونتاژ آن مصر می باشد و دلیل مونتاژ شدن در مصر فقط به دلیل کاهش هزینه های گمرکی و در نهایت پایین آمدن قیمت تلویزیون ها می باشد

      پس با خیال راحت تلویزیون های مصری را خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا