ترین ها

بهترین مارک سینما خانگی موجود در بازار

حاکمیت سینما خانگی ها در کنار تلویزیون های هوشمند مقوله ای جدایی نا پذیر برای افرادی است که به صوتی پر شتاب در هنگام مشاهده فیلم علاقه مند می باشند و با توجه به این تمایل می توان گفت صدای قدرتمند یکی از مواردی است که در هنگام  سینما خانواده مد نظر کاربران است. انتخاب بهترین مارک باند خانگی به دلیل تنوع در مدل و کارایی آنها سبب وسواس بیش از حد مخاطبان شده. از آنجایی که انتخاب بهترین مارک سینما خانگی موجود در بازار به دلیل برندهای فیک و جعلی به امری دشوار برای افراد تبدیل شده است، اگر شناخت و آگاهی کلی نداشته باشید ممکن با مشکلاتی رو به رو شوید که در این صورت می توانید با انتخاب بهترین مارک سینما خانگی از ایجاد هر گونه مشکلی جلوگیری کنید. در این نوشته گزیده ای از بهترین سینما خانواده موجود در بازار را برای شما گنجانده ایم تا بتوانید با در نظر گرفتن قیمت و کارایی دستگاه یک محصول بی نظیر و فوق العاده را خریداری نمایید.

سینما خانواده چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک سینما خانگی

در حال حاضر مارک های متنوعی از سینما خانواده ها به بازار وارد شده اند که از فناوری ها و قابلیت های بسیار مبتدی برخوردار می باشند و همین امر موجب شده تا قیمت این برندها به نسبت سایر مارک ها بسیار پایین تر باشد. اما باید متذکر شد که برند یکی از موارد اصلی در کیفیت یک محصول به شمار می رود که نباید آن را نا دیده گرفت چرا که مارک های معتبر با تضمین محصولات خود یک خرید ماندگار را برای مخاطبان رقم خواهند زد.
همانطور که اشاره کردیم مارک یکی از ویژگی های اصلی در انتخاب و تضمین یک محصول است که باعث می شود تا کالای شما بهترین کارایی را از خود نشان دهد پس بنابراین در هنگام خرید سعی کنید بهترین برند سینما خانواده را انتخاب کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی تا سال های مدید از سیستم خود استفاده کنید. گزافه نیست اگر در این مبحث به مارک های معتبر و اصیلی چون ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و پاناسونیک اشاره ای داشته باشیم چرا که این کمپانی ها از بهترین مارک سینما خانواده به حساب می آیند که توانسته اند بازدهی بسیار عالی را در کیفیت محصولات خود داشته باشند.

بهترین مارک سینما خانگی

 سینما خانگی سونی، خوش فروش ترین باند کنار تلویزیون

همانطور که می دانید سونی یکی از بزرگترین کمپانی های جهانی است که در ساخت و تولید محصولات صوتی و تصویری جزو پر بازده ترین برندها به حساب می آید که با در نظر گرفتن این موضوع سینما خانگی ها را می توان از جمله بهترین تولیدات این شرکت معرفی کرد. با توجه به اینکه تمام مدل های این کمپانی از لحاظ کیفیت و کمیت کاملاً  بی نظیر می باشند اما می توان مدل های خاصی را به عنوان بهترین سینما خانگی این برند معرفی کرد که در ادامه ۲ مورد از بهترین سینما خانواده سونی را به شما پیشنهاد می دهیم.

 پاناسونیک، بهترین سینما خانواده موجود در بازار

پاناسونیک از دیگر برندهایی است که در طی سالیان طولانی متوع ترین محصولات را با بهترین کارایی ها به مشتریان خود عرضه کرده است و سبب شده تا با اکتفا به فناوری های منحصر به فرد اکثر مخاطبان حداقل مدلی از محصولات این کمپانی را در منزل خود داشته باشند. از جمله تولیدات این برند می توان به سینما خانگی ها اشاره نمود که با توجه به نیاز مبرم افراد به دستگاه های قدرتمند پخش صوت طراحی و در چرخه تولید قرار داده شده اند. این کمپانی با قرار دادن لیستی از بهترین سینما خانگی پاناسونیک در محصولات صوتی و تصویری خود سبب شده تا هر روز طرفداران بیشتری را به سمت و سوی خود جلب نماید که در ادامه مطلب ۲ مورد از بهترین های این محصول را معرفی می کنیم.

بهترین سینما خانگی پاناسونیک

 سینما خانگی ال جی از بهترین های دنیای صوت و تصویر

ال جی از برندهای بسیار قدیمی و با سابقه طولانی است که محصولات فوق العاده با کیفیتی را همه ساله به مشتریان خود عرضه می کند، از محصولات بسیار پر طرفدار این برند معتبر سینما خانواده است که در مدل های بسیار گسترده ای موجود می باشند به نحوی که می توان برای هر نوع سلیقه ای نمونه ای را معرفی نمود .

فیلیپس، از بهترین سینما خانگی های دنیا

یکی دیگر از بهترین برندهای جهانی که توانسته با تعبیه برترین فناوری ها بر کیفیت محصولات خود را تضمین کند، فیلیپس است. فیلیپس سعی کرده تا از قدرت ورودی قوق العاده ای برای سینما خانگی های خود استفاده کرده است به طوری که افراد بتوانند حتی در سالن های بزرگ هم با بهترین صوت به علاقه مندی های خود گوش دهند.

برترین سینما خانگی های روز با برند Samsung

سامسونگ از دیگر کمپانی های قَدری است که علاوه بر آنکه قابلیت های منحصر به فردی را برای سینما خانگی های خود در نظر گرفته، بر آن بوده تا با بهترین قیمت نیز محصولات خود را به مشتریان عرضه کند. علاوه بر قیمت، فناوری و تکنولوژی از دیگر دلایلی است که به سبب آنها این شرکت توانسته تا کاربران و افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند.

سامسونگ بهترین سینما خانگی

لیست بهترین سینما خانگی های موجود در بازار

اگر به دنبال یک سیستم صوتی مناسب برای منزل خود هستید و احساس می کنید که قدرت تلویزیون شما پاسخگوی نیاز شما برای ایجاد یک صوت رعد آسا در هنگام پخش فیلم های سه بعدی و سینمایی نیست و سبب شود تا یک روز کلافه کننده را سپری کنید قطعاً شما به یک سینما خانگی قدرتمند نیاز خواهید داشت که بتواند صدایی چند بعدی را در تمام فضای سالن و نشیمن شما ارتعاش دهد. مسلماً صوت رسا و فراگیر در هنگام تماشای یک فیلم یا سریال سینمایی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. به گونه ای که هر چه صدا رساتر و واضح تر باشد طبعاً مخاطبان، بیشتر خود را در فیلم غوطه ور می کنند با این حال در چنین مواقعی استفاده از سینما خانواده بهترین گزینه برای ایجاد یک صوت عظیم است که ما در ادامه بهترین مدل ها از سینما خانگی را معرفی کرده ایم تا شما بتوانید متناسب با بودجه و سلیقه خود مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

پیشرفته ترین فناوری ها با مدل N9200

سینما خانگی سونی N9200 را با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد می توان به عنوان یکی از بهترین سینما خانگی سونی معرفی نمود چرا که این مدل دارای پورت های ارتباطی HDMI و USB است که به واسطه این فناوری ها توانایی پخش هر نوع فیلم یا موسیقی را با بالاترین کیفیت صوت برای کاربران به دنبال دارد. جدای از این قابلیت ها اتصالات بی سیمی چون NFC، WiFi و بلوتوث نیز هر کدام به نوبه خود در انتقال داده به سینما خانگی تاثیر گذار می باشند به نحوی که می توان با بهره گیری از این تکنولوژی ها هر آنچه را که بر روی گوشی خود دارید به سیستم منتقل کنید. جدای از قابلیت های صوت این سینما خانگی سونی قابلیت پخش دیسک های نوری را نیز دارد یعنی کاربران می توانند با بهره گیری از این امکان همزمان صوت و تصویر را با بهترین کیفیت دریافت کنند.

بهترین سینما خانگی سونی

  • ورودی و خروجی : HDMI – USB
  • توان خروجی صدا : 1200W
  • قابلیت پخش نوار DVD : دارد
  • اتصال بی سیم : بلوتوث – NFC – Wi-Fi
  • کشور ساخت : مالزی
  • تعداد باند : ۵
  • تعداد باندهای بی سیم : ۲
  • قابلیت پخش فیلم سه بعدی : دارد

دسترسی بی سیم با سینما خانگی سونی E6100

یکی دیگر از سینما خانگی های سونی E6100 است که با دارا بودن فناوری های جدید و پیشرفته توانسته به یکی از بهترین سینما خانگی سونی تبدیل شود. اتصالات بی سیم یکی از مهم ترین تکنولوژی هایی است که شرکت سونی برای این مدل در نظر گرفته است چرا که با بهره گیری از آن مخاطبان می توانند تمام آهنگ ها و موسیقی های موجود در گوشی خود را با مَچ کردن به سینما خانواده سونی E6100 منتقل کنند و نهایت لذت و هیجان را در هنگام پخش فیلم از صوت سیستم ببرند. توان و قدرت این سیستم صوتی ۱۰۰۰ وات است که یک مجموعه ۴ بانده آن را ایجاد می کند که اگر تلویزیون شما از فناوری دالبی اتموس پیروی کند صوتی سینمایی و شگفت انگیز تمام فضای سالن شما را احاطه خواهد نمود. این محصول سونی جدای از قابلیت پخش صدای بی نظیر امکان پخش دیسک های نوری و فیلم های سه بعدی را با بالاترین کیفیت دارد که به همین واسطه می توان گفت کاربران فضای یک سینمای سه بعدی را برای خود تداعی کرده و نهایت لذت را خواهند برد.

بهترین سینما خانگی سونی

  • ورودی و خروجی : HDMI – USB
  • توان خروجی صدا : 1000W
  • قابلیت پخش نوار دی وی دی : دارد
  • اتصال بی سیم : بلوتوث – NFC – وای فای
  • کشور ساخت : مالزی
  • تعداد باند : ۴
  • قابلیت پخش فیلم سه بعدی : دارد

اوج گیری صدا با سینما خانگی پاناسونیک BTT785

BTT785 از مدل های بسیار شیک و در عین حال با قابلیت های در خور انتظاری است که می تواند در سطح بسیار وسیعی صدا را برای کاربران پخش نماید. این سیستم صوتی پاناسونیک همانند اکثر مدل های این برند دارای فناوری بلوتوث و NFC است که به استناد آنها می توان صوت هر نوع آهنگی را که بر روی گوشی قرار دارد به دستگاه انتقال داد. جدای از صوت قدرتمند، ورودی و خروجی های این سینما خانگی سبب شده تا مخاطبان بتوانند هر نوع محتوایی را که بر روی USB قرار دارد با بالاترین کیفیت صوت دریافت کنند و یا اینکه صدای تلویزیون را از طریق کابل HDMI به سینما خانواده انتقال دهند و از صدای رسای آن نهایت لذت را ببرند.

بهترین سینما خانگی پاناسونیک

  • ورودی و خروجی : AUX, HDMI, USB, CD
  • توان خروجی : 1000W
  • سیستم بلندگو : 5.1Ch
  • قابلیت پخش DVD : دارد
  • بلوتوث و NFC : دارد
  • تعداد باند : ۵
  • کشور ساخت : ژاپن

 SC-XH385 از بهترین های پاناسونیک

سینما خانگی SC-XH385 را می توان با توجه به قایلیت ها و فناوری های جدیدی که دارد به عنوان بهترین سینما خانگی پاناسونیک معرفی کرد چرا که این محصول از لحاظ قیمت و کارایی بسیار خاص و مقرون به صرفه است. این سینما خانگی پاناسونیک دارای ورودی USB است که با استفاده از آن می توانید محتوای مورد علاقه خود را به سیستم انتقال دهید و از صوت رسا و دیجیتالی این سینما خانواده نهایت لذت و هیجان را ببرید. جدای از این قابلیت اتصالاتی چون بلوتوث و وای فای که این سینما خانواده دارد باعث شده تا شما به راحتی گوشی موبایل خود را به سینما خانگی وصل کرده و از شنیدن محتوای خود با صوت بالا نهایت استفاده و هیجان را ببرید. تعداد باندهای این سیستم ۵ عدد هستند که سبب ایجاد صوتی برابر ۱۰۰۰ وات را برای مخاطبان ایجاد می شوند و در کنار ضرب و شتم ساب ووفر همراه یک شب جنجالی را برای مخاطبان به ارمغان می آورند.

بهترین سینما خانگی پاناسونیک

  • ورودی و خروجی : USB
  • توان خروجی : ۱۰۰۰ وات
  • قابلیت پخش دی وی دی : دارد
  • اتصال بی سیم : بلوتوث – WiFi
  • ساب ووفر : دارد
  • تعداد باند : ۵
  • کشور ساخت : ژاپن

 ال جی ۶۵۵ از برترین های دنیای صوت و تصویر

سینما خانگی ال جی 655  از مدل های بسیار زیبا با قیمت مناسب است که همانند دیگر مدل های هم رده خود دارای ورودی و خروجی USB و HDMI است که برای نمایش فیلم ها و موسیقی های دلخواه از آن بهره برداری می شوید. توان خروجی این محصول ۱۰۰۰ وات است که با توجه به تعداد اسپیکرهایی که دارد بسیار منطقی و مناسب است. از دیگر امکانات این این سینما خانواده ال جی می توان به قابلیت پخش دی وی دی آن اشاره نمود که با استفاده از این امکان محتوای هر نوع دیسکی با بهترین کیفیت صوت و تصویر قابل مشاهده خواهد بود.

بهترین سینما خانگی ال جی

  • ورودی و خروجی:  USB ، HDMI
  • توان خروجی : 1000W
  • قابلیت پخش DVD : دارد
  • قفل کودک : دارد
  • اتصال بی سیم : بلوتوث
  • تعداد باند : ۴ عدد
  • کشور ساخت : کره

تجربه ای لذت بخش با سینما خانگی ال جی 6630T

سینما خانگی ال جی LHD 6630T جزء سیستم های صوتی قوی با توان خروجی 1000 وات و سیستم بلندگو 5.1 کاناله بوده که به کاربر امکان شنیدن صدایی فوق العاد و با جزئیات کامل را می دهد. این محصول بجز پخش صدای فراگیر از ویژگی های کاربردی دیگری از جمله قابلیت کارائوکه و اتصال بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر برخوردار است. ورودی های این سیستم نیز که شامل USB، HDMI، DVD، CD و Optical Input می شوند، امکان بهره بردن از نهایت قابلیت ها و استفاده وسیع از سینما خانگی ال جی را به مخاطب می دهند. قیمت سینما خانگی ال جی 6630T یکی دیگر از نکات حائز اهمیت درباره این محصول است که به سبب آن کاربران خرید آن را به نسبت دیگر مدل های موجود در بازار ترجیح می دهند.

بهترین سینما خانگی ال جی

  • قدرت خروجی صدا : 1000 وات
  • سیستم بلندگو : 5.1 کاناله
  • قابلیت پخش : DVD و CD
  • قابلیت کارائوکه : دارد
  • فرمت صوتی : Dolby Digital

 HT-E355K، ارزانترین سینما خانواده سامسونگ

سینما خانگی سامسونگ HT-E355K یکی از مدل های بسیار پر طرفداری است که توان ایجاد صوتی برابر ۳۳۰ وات را دارد که اگر تعداد بلندگوهای آن را در نظر بگیریم قدرت بسیار ایده ال است. جدای از اینکه بلندگوهای این سینما خانواده صوتی قدرتمند را ایجاد می کنند، ساب ووفری که همراه این سیستم قرار گرفته شده صدایی فوق العاده کوبنده را همراه با ضرب و شتم برای کاربران به دنبال خواهد داشت. به گونه ای که لرزش اجسام به خوبی قابل احساس خواهد بود. شرکت کره ای سامسونگ یک دستگاه پخش دی وی دی را نیز به همراه این محصول قرار داده تا مخاطبان راحتر بتوانند از داده های خود بر روی دیسک ها استفاده کنند و از فیلم ها و آهنگ های خود لذت ببرند.

بهترین سینما خانگی سامسونگ

  • قدرت خروجی صدا : ۳۳۰ وات
  • سیستم بلندگو : ۵.۱ کاناله
  • قابلیت پخش DVD : دارد
  • ساب ووفر : دارد
  • تعداد بلندگو : ۴ بلندگو و ۱ بلندگوی مرکزی
  • کشور ساخت : کره

سینما خانگی فیلیپس MMS2160B

این سینماخانگی فیلیپس دارای ویژگی های محدودی است که از جمله آنها نحوه اتصال بلندگوها به یک دیگر است که می تواند فضای زیبایی را به دیزاین خانه ها ببخشد، چرا که اتصال آنها از طریق بلوتوث است و مخاطبان می توانند آنها را به صورت جدا از هم قرار دهند. برای اتصال کاربر به این سینما خانگی فیلیپس MMS2160B تنها یک ورودی USB و اتصال بی سیم بلوتوث برای آن در نظر گرفته شده است که مخاطب از طریق آن می تواند موسیقی ها و محتوای مورد علاقه خود را با آن به اشتراک بگذارد.

بهترین سینما خانگی فیلیپس

  • قدرت خروجی صدا : 60 وات
  • ورودی و خروجی : USB
  • اتصال بی سیم : بلوتوث
  • ساب ووفر : دارد
  • کشور ساخت : هلند

سینما خانواده چی بخرم؟

سینما خانگی از جمله سیستم صوتی هایی است که امروزه بسیار پر مخاطب است و در مدل ها و برندهای بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. به طوری که کاربران با توجه به ابعاد سالن، نوع کارایی و همچنین بودجه خود می توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. صوت یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید سینما خانواده در نظر گرفته می شود چرا که کاربرد اصلی این محصولات ایجاد صدایی رعد آسا و چند بعدی در همه جای محیط است. با توجه به مواردی که در این مقاله اشاره نمودیم اگر قصد خرید سینما خانگی را دارید می توانید با سر زدن به فروشگاه اینترنتی آترین کالا مدل های متنوع بهترین سینما خانگی موجود در بازار را مشاهده نموده و با توجه به کارایی که از دستگاه انتظار دارید مدل خود را انتخاب کنید و همچنین با استناد به بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید می توانید بهترین مارک سینما خانواده را در مجموعه برندهای فروشگاه انتخاب کرده و یک خرید بی نظیر را برای خود رقم بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا