ترین ها

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023

سامسونگ نیز به نوبه خود از آن دسته کمپانی های معتبری است که هر سال دستاوردهای جدیدش را به رخ کاربران در سراسر جهان می کشد. یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا خرید تلویزیون سامسونگ برای کاربران جذاب و دیدنی باشد، طراحی فناوری ها و قابلیت های بسیار کاربردی در کنار قیمت مطلوب و به صرفه در مقایسه با سایر برندهای تولید کننده تلویزیون است. با توجه به تغییرات جالبی که سامسونگ در سال 2023 بر روی تلویزیون های خود انجام داده است، معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 شاید کمی مشکل باشد. زیرا تمام محصولات این کمپانی با توجه به ابعاد و بهره مندی هایی که دارند به یکی از بهترین ها در میان هم رده های خود شده اند. اکنون ما در این مطلب بهترین تلویزیون سامسونگ را از هر لحاظ مورد بررسی قرار داده ایم که برای اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه متن با ما همراه باشید.

بهترین تکنولوژی نمایشگرهای تلویزیون سامسونگ

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت، امروزه صفحه نمایش ها به عنوان یک معیار اصلی در انتخاب تلویزیون به حساب می آیند. چرا که هر روز با ویژگی و فناوری های قدرتمندی وارد بازار می شوند. از برترین نمایشگرهایی که سامسونگ برای تلویزیون های خود در نظر گرفته است می توان به نمایشگرهای کریستالی، کیولد، نئو کیولد، QD-QLED و در سال2023 نمایشگرهای اولد را به مجموعه خود اضافه کرده است. البته توجه داشته باشید که هر کدام از این نمایشگرها به نوعی قیمت تلویزیون سامسونگ را تحت تأثیر قرار داده اند که شما می توانید متناسب با بودجه ای که دارید مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023

بهترین تلویزیون سامسونگ کریستال بر اساس قیمت

نمایشگرهای کریستالی همانطور که از نامشان پیداست، می توانند داده ها و محتوا را کاملاً درخشان و به صورت بلورهای کریستالی به نمایش کاربران در آورند. از آنجایی که قیمت تلویزیون 4K کریستالی در مقایسه با سایر نمایشگرها از قیمت مطلوب تری برخوردار است، کاربران بیشتری خرید تلویزیون کریستالی را در لیست انتخاب های خود قرار داده اند. قطعاً سامسونگ سری کریستالی از محصولات خود را در سال 2023 با تغییرات قابل توجهی به مشتریان خود عرضه کرده است که برای دوستداران سامسونگ می تواند خبر خوشی باشد.

55BU8000، بهترین تلویزیون کریستالی سامسونگ

سامسونگ در سال 2022 از جدیدترین مدل تلویزیون های کریستالی خود رونمایی کرد که در بین آنها 55BU8000 را می توان به عنوان بهترین تلویزیون کریستالی سامسونگ معرفی کرد. چرا که این مدل تلویزیون نه تنها از فناوری های بسیار کاربردی برای نمایش محتوا برخوردار است، بلکه با توجه به قیمت مناسبی که دارد بازدهی بیشتری را در بین افراد داشته است.
البته سامسونگ در سال 2023 تلویزیون های سری UC7000 و UC8000 را وارد بازار می کند که انتظار می رود ورژن جدید تلویزیون های کریستالی باشد.

کیفیت تصویر توان صوتی ورودی و خروجی ریفرش ریت
 

4K

 

20 وات

             HDMI3-USB2  

60  هرتز

بهترین تلویزیون سامسونگ کریستالی

بهترین تلویزیون کیولد سامسونگ

نمایشگر های کیولد در چند دهه اخیر به دلیل نمایش سه بعدی و واقعی محتوا به یکی از پر طرفدار ترین مدل تلویزیون های این شرکت بین المللی تبدیل شده اند. سامسونگ همانند دیگر شرکت های رقیب در سال 2023 کلکسیون خود را تکمیل کرده و با عرضه مدل های جدید که از نمایشگر Qled بهره مند هستند، جنجال و سر و صدای زیادی را به پا کرد. اگر از کاربرانی هستید که قصد خرید تلویزیون سامسونگ را با نمایشگر اولد و البته حداقل بودجه دارید، تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K با این نوع صفحه نمایش یکی از برترین گزینه ها خواهد بود.

55Q60A، برترین مدل کیولد سامسونگ

تلویزیون QLED سامسونگ 55Q60A یکی از مدل های 2021 با نمایشگر کیولد است که توانایی نمایش محتوا را با کیفیت سه بعدی و واقعی دارد. این نوع از نمایشگرها، تصاویر و صحنه های یک فیلم را به قدری طبیعی و واضح به مشاهده افراد می رساند که دقیقاً خود را وسط فیلم احساس کند. 55Q60A یکی از بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد است که تمام فناوری ها و قابلیت های لازم را برای یک خروجی بی نظیر دارد. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون های کیولد در مقایسه با مدل های کریستالی و معمولی هزینه بیشتری را روی دست کاربران خواهد گذاشت.

کیفیت تصویر توان صوتی ورودی و خروجی نرخ تازه سازی
 

4K

 

20  وات

 

HDMI3-USB2

 

60  هرتز

بهترین تلویزیون سامسونگ کیولد

بهترین تلویزیون سامسونگ Neo Qled

در سال 2021 سامسونگ از نمایشگرهای Neo Qled با برترین فناوری ها و قابلیت ها رونمایی کرد که در سال 2022 و 2023 با ارتقاء این تکنولوژی ها تحولی نوین را ایجاد کرد. از آنجایی که نئو کیولد تکامل یافته تلویزیون های کیولد است. نئو کیولد به معنی کوانتوم دات یا همان نقاط کوانتومی است که کنتراست بالای تصویر را به همراه شادابی و درخشانی رنگ ها برای کاربران به دنبال دارد. سامسونگ برای تلویزیون های نئو کیولد از کیفیت تصویر 8K بهره برده است که وضوح و شفافیت چشمگیری را برای افراد در پی دارد. البته سامسونگ از کیفیت تصویر 4K نیز برای یک سری از تلویزیون های نئو کیولد استفاده کرده است که کاربران می توانند متناسب سلیقه شخصی خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

65QN700B، جذاب ترین مدل نئو کیولد سامسونگ

درست نقطه مقابل تلویزیون های کیولد، نئو کیولد هستند که نمایشگر را به نقاط بسیار ریز کوانتومی تقسیم می کند، به طوری که سبب می شود تا نوردهی به هر قسمت که لازم است بیشتر تعلق بگیرد. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 65QN700B از مدل های 2022 سامسونگ است که از کیفیت تصویر 8K برخوردار است. با توجه به این کیفیت فوق العاده می توان گفت کاربران در هنگام مشاهدات خود با وضوحی 4 برابر بیشتر از تلویزیون های 4K مواجه خواهند شد. لازم به ذکر است به دلیل قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فردی که این محصول دارد، قیمت این تلویزیون برای تمام افراد چندان به صرفه نخواهد بود.

کیفیت تصویر توان صوتی ورودی و خروجی ریفرش ریت
8K 60  وات HDMI4-USB3 50  هرتز

بهترین تلویزیون سامسونگ نئو کیولد

بهترین تلویزیون QD-Oled سامسونگ

QD-OLED از تکنولوژی های جدیدی است که تنها سامسونگ از آن برای تلویزیون های خود بهره برده است. این فناوری با استفاده از نور آبی نقاط کوانتومی را در نمایشگر روشن می کند و به نوعی مشاهده بهتری را برای کاربران ایجاد می کند. نکته جالب توجه درباره نمایشگرهای QD-OLED رزولوشن 4K است که انتظار می رفت تا سامسونگ از کیفیت 8K برای این نوع از صفحه نمایش ها استفاده کند. در نظر داشته باشید تلویزیون سامسونگ QD-OLED بدونشک از رِنج قیمت بالایی برخوردار خواهد بود که خرید آن تنها برای قشر مرفه جامعه امکان پذیر خواهد بود. اگر به خرید تلویزیون از مارک های دیگر با کیفیت بالا تمایل دارید ما به شما تلویزیون نانوسل ال جی را پیشنهاد می کنیم.

بهترین مدل تلویزیون سامسونگ 2023

شرکت سامسونگ در سال 2023 از مدل های جدیدی در سری های مختلف رونمایی کرده است. سری های S90C، S95C با نمایشگرهای اولد، سری های QN با صفحه نمایش نئو کیولد، سری Q60، Q70 و Q80 با صفحه نمایش کیولد و همچنین سری UC7000 و UC8000 را با نمایشگرهای کریستالی وارد بازار کرده است که هر کدام به نوعی از بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 به شمار می آیند. این تنوع محصولات سبب شده تا محبوبیت سامسونگ در بین کاربران بیش از بیش شود و تمایل به خرید تلویزیون های سامسونگ نیز به طبع بیشتر شود.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023

با توجه به محبوبیت تلویزیون های سامسونگ در بین کاربران، این شرکت در سال 2023 ورژن جدیدی از محصولات خود را به بازار عرضه کرد که توانسته نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. البته ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین تلویزیون های سامسونگ را برای مشاهده در اختیار  مشتریان خود قرار داده ایم، تا در صورت تمایل به خرید بتوانند در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا