ترین ها

بهترین تلویزیون ال جی 2023

یکی از پرچمداران دنیای فناوری ال جی است که با توجه به پیشبرد اهدافی که دارد هر سال محصولات متنوعی را با فناوری های قدرتمند در قیمت های مختلفی عرضه می کند. ال جی جزو آن معدود کمپانی هایی است که کیفیت تلویزیون هایش از هر لحاظ برای افراد کاملاً مشهود است. بدون شک نمی توان گفت تلویزیون ال جی بدون عیب و نقص است و تنها از امتیازاتی برخوردار است. زیرا که به طبع هر محصول در کنار ویژگی های کاربردی دارای معایبی نیز است. البته ال جی در سال 2023 این معایب را به حداقل رسانده و با وارد کردن مدل های جدید توانسته بهترین تلویزیون ال جی 2023 را در معرض دید عموم قرار دهد. لازم به ذکر است ما نیز در این مطلب با معرفی بهترین مدل تلویزیون ال جی در چند سال گذشته امکان انتخاب تلویزیون ال جی را برای کاربران راحت تر کرده ایم.

بهترین تکنولوژی نمایشگرهای تلویزیون ال جی

ال جی برای عقب نماندن از رقیبان خود سعی کرده با تغییر و تحولات قابل توجهی تلویزیون های خود را طراحی کند. مهم ترین نمایشگرهایی که ال جی برای تلویزیون های خود در نظر گرفته است، اولد، کیولد، کیوند، ال ای دی، نانوسل است که هر سال با توجه به پیشرفت تکنولوژی نسخه برتر آنها را وارد بازار می کند. گفتنی است ال جی در سال 2023 نیز با ایجاد تغییراتی بر روی این نمایشگرها، امکان نمایش محتوا را با کنتراست بی نظیری برای کاربران مهیا کرده است که لذت مشاهده را برای کاربران دو برابر می کند.

بهترین تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون ال جی ال ای دی

در چند دهه اخیر ال جی با رونمایی از تلویزیون های ال ای دی تحول جدیدی را در دنیای رنگ ها ایجاد کرد. مهم ترین دستاوردی که ال جی علاوه بر فروش بیشتر در عرضه تلویزیون های ال ای دی به دست آورد، نمایش محتوا با وضوح و چشم اندازی خیره کننده بود. البته تکنولوژی جدید و نو آورانه 4K در کنار این نوع از نمایشگرها دید متفاوتی را برای کاربران ایجاد کرده است، به طوری که می توان گفت افراد در هنگام مشاهدات خود با شفافیت و کنتراست بسیار بالایی مواجه خواهند شد. با توجه به این موضوع می توان گفت خرید تلویزیون 4K ال ای دی برای آن دسته از کاربران که قبل از هر چیزی کیفیت تصویر را مَد نظر قرار می دهند یکی از بهترین پیشنهادها خواهد بود.
اگر بخواهیم بهترین تلویزیون ال جی ال ای دی را به شما معرفی کنیم، تلویزیون های سری UP و UQ از بهترین پیشنهادهایی هستند که می توانند با کیفیت بی نظیری محتوا و مطالب را در اختیار کاربران قرار دهند.

UP7760، بهترین تلویزیون ال جی ال ای دی

ال جی در سال 2021 مدل UP7760 را در سایزهای مختلفی به مشتریان خود معرفی کرد که البته سایز 65 اینچ این مدل به دلیل ابعاد مناسب، قیمت به صرفه و فناوری هایی که دارد کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده اند. مهم ترین ویژگی های تلویزیون UP7760 عبارتند از:

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 20 وات
  • نرخ تازه سازی بین 50 هرتز
  • بهره مندی از هوش مصنوعی ThinQ AI

بهترین تلویزوین ال جی ال ای دی

55UQ81003، از بهترین تلویزیون های ال ای دی ال جی

یکی دیگر از مدل تلویزیون های ال جی با نمایشگر ال ای دی که از طرفداران خاصی هم برخوردار است، 55UP81003 است که به تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته ای برای نمایش فیلم و تصایر مجهز شده است. نکته قابل توجه درباره این تلویزیون 55UP81003 قیمت آن است که سبب شده تا خرید آن برای همه افراد با هر توان مالی که دارند ممکن شود.  از امتیازاتی که ال جی برای این تلویزیون در نظر گرفته است می توان اشاره کرد به :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 20 وات
  • هوش مصنوعی ThinQ AI
  • ریفرش ریت 60 هرتز

بهترین تلویزیون ال جی ال ای دی

بهترین تلویزیون ال جی نانوسل بر اساس قیمت

ال جی تمام تلاش و تمرکز خود را برای ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون های خود به کار برده است، به همین دلیل سعی کرده تا برترین فناوری ها را برای محصولات خود در نظر بگیرد. فناوری نانوسل از مهم ترین تکنولوژی های پیشرفته است که ال جی نیز برخی از مدل تلویزیون های خود را به آن مجهز کرده است. این شرکت در سال 2019 اولین تلویزیون هوشمند نانوسل خود را روانه بازار کرد. به دلیل کیفیت فوق العاده شفاف و طبیعی که این نوع از تلویزیون ها به لطف فناوری های قدرتمندی همچون Dolby Vision و دیگر قابلیت های ارتقاء کیفیت تصویر در هنگام نمایش تصویر ایجاد می کردند، افراد بسیاری بدون در نظر گرفتن قیمت، اقدام به خرید آن می کردند. با توجه به تقاضای بسیار زیاد کاربران به سری نانوسل، کمپانی ال جی در صدد آپدیت این نوع از تلویزیون ها در سال های 2020، 2021، 2022 و 2023 بر آمد. اما جدای از بحث کیفیت تصویر و بهره مندی هایی که تلویزیون نانوسل دارد، نکته قابل توجه درباره این نوع از تلویزیون ها، قیمت است. زیرا قیمت تلویزیون نانوسل ال جی به نسبت پتانسل ها و توانمندی هایی که دارند هزینه بیشتری را روی دست شما خواهد گذاشت. در این بین اگر بخواهیم مدل خاصی را به عنوان بهترین تلویزیون نانوسل ال جی به شما معرفی کنیم شاید کمی دشوار باشد، چرا که ال جی تمام تلویزیون های نانوسل خود را به برترین فناوری ها که برای ارتقاء کیفیت تصویر ضروری است را طراحی و تعبیه کرده است. اما ما در اینجا دو مدل از بهترین تلویزیون ال جی فورکی با فناوری نانوسل را که برای آن دسته از کاربران که قیمت را چندان اولویت قرار نمی دهند و کیفیت را مهم می شمارند، معرفی می کنیم.

NANO80، از بهترین تلویزیون نانوسل ال جی 2021

تلویزیون NANO80 یکی از مدل های ال جی با نمایشگر نانوسل است که با توجه به فناوری نانو ذرات، صفحه نمایش را به قسمت های بسیار ریزی تقسیم می کند. طبق این بخش بندی، هر جای تصویر که لازم باشد نور به آن قسمت بیشتر تعلق می گیرد. کیفیت تصویر تلویزیون های نانوسل به قدری شفاف و روشن است که کاربرانی با صحنه هایی بسیار طبیعی و واقعی در هنگام مشاهدات خود مواجه می شوند. امکاناتی که تلویزیون NANO80 2021  از آن برخوردار است عبارت است از :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 20 وات
  • هوش مصنوعی ThinQ AI
  • ریفرش ریت 60 هرتز
  • زاویه دید گسترده

بهترین تلویزیون ال جی نانوسل

NANO95، از برترین های نانوسل ال جی

ال جی تلویزیون NANO95 را متفاوت تر از سایر تلویزیون های نانوسل عرضه کرده است. کیفیت تصویری که این مدل به آن مجهز شده است 8K است که بر اساس آن شما می توانید تصاویر و صحنه های فیلم را سه بعدی و با کیفیتی 4 برابر تلویزیون های 4K مشاهده کنید. قابلیت های صوتی و دیگر فناوری هایی که دارد سبب شده تا این تلویزیون به یکی از بهترین تلویزیون نانوسل ال جی در بین هم رده های خود تبدیل شود. اکنون اشاره ای داشته باشیم به مهم ترین ویژگی های آن که شامل :

  • کیفیت تصویر 8K
  • توان صوتی 40 وات
  • نرخ تازه سازی 100 هرتز
  • زاویه دید وسیع
  • قابلیت هوشمندانه ThinQ AI

بهترین تلویزیون ال جی نانوسل

بهترین تلویزیون اولد ال جی

شاید اگر بگوییم عرضه تلویزیون های اولد ال جی اتفاق عجیب و غریبی است کمی اغراق باشد. چرا که این کمپانی از سال 2013، بهترین تلویزیون های اولد را وارد بازار جهانی کرده است. ولی نکته قابل توجه این است ال جی در سال 2021 با طراحی پنل EVO بر روی نمایشگرهای OLED توانست روشنایی بیشتری را در هنگام پخش محتوا برای کاربران به دنبال داشته باشد. البته در سال 2023 این فناوری را با نسخه بالاتری بر روی تلویزیون های اولد تعبیه کرده است که درخشندگی منحصر به فردی را برای کاربران به ارمغان خواهد داشت. در اینجا ما دو مدل از بهترین تلویزیون اولد ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد که می تواند برای دوستداران اولد جذاب و دیدنی باشد. با توجه به کیفیت تصویری که تلویزیون های اولد ایجاد می کنند، اگر قصد خرید تلویزیون با صفحه نمایش اولد را دارید ما به شما تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K را پیشنهاد می کنیم، چرا که در کنار نمایش محتوایی فوق العاده از رِنج قیمت مناسب تری به نسبت سایزهای بزرگتر برخوردار است.

48C1، از بهترین های ال جی با نمایشگر اولد

تلویزیون 48 اینچ C1 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی با نمایشگر اولد است که نمایش محتوا را به بهترین شکل ممکن و با بعدی سینمایی و کنتراست بالا برای افراد ممکن می کند. این مدل اولد ال جی از دو فناوری بالقوه دالبی اتموس و دالبی ویژن بهره گرفته است که به واسطه آنها کاربران صوت و تصویر متفاوتی را تجربه خواهند کرد. از جمله ویژگی های بارز این تلویزیون می توان گفت :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 40 وات
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • زاویه دید گسترده
  • فناوری هوشمند ThinQ AI

تلویزیون ال جی اولد

مشاهده ای بی نظیر با 65A80J

تلویزیون های اولد ال جی به دلیل کیفیت منحصر به فردی که ایجاد می کنند و همچنین طراحی نازک و ظریفی که دارند محبوبیت بسیاری را در بین کاربران کسب کرده اند. 65A80J یکی از بهترین تلویزیون OLED ال جی است که مناسب با ابعادی که دارد از فناوری های خاص و فوق العاده ای برخوردار است. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید قیمت بالای این مدل تلویزیون است که موجب شده تا خرید آن برای تمام افراد ممکن پذیر نباشد. از ویژگی های این محصول می توان اشاره کرد به :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 30 وات
  • ریفرش ریت 120 هرتز
  • زاویه دید گسترده
  • فناوری هوشمند ThinQ AI

بهترین تلویزیون اولد ال جی

بهترین تلویزیون ال جی QNED

پیش به سوی پیشرفت! ال جی جدال برای نخست بودن را همیشه داشته است. این بار با رونمایی از تلویزیون های کیوند انقلاب کبیر دیگری را دوباره رقم زد. در سال 2021 ال جی با ادغام فناوری های NanoCell و Quantum Dot، بهترین تلویزیون فورکی ال جی با نمایشگر کیوند را وارد بازار رقابتی کرد. این ترکیب فوق العاده روشن بودن تصویر را تا 64 برابر افزایش می دهد که در نهایت شما می توانید وضوح خارق العاده ای را  هنگام پخش یک فیلم سینمایی مهیج احساس کنید. این شرکت خط تولید تلویزیون های کیوند را ادامه داده و در سال 2023 دست کم بیش از 10 مدل دیگر از بهترین تلویزیون کیوند ال جی را برای کاربران به ارمغان داشته است. از بهترین کیوندهای ال جی می توان به سری QNED806 و  QNED90اشاره کرد که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است تلویزیون 65 اینچ کیوند برای کاربرانی که به دنبال یک تلویزیون پیشرفته از سری محصولات ال جی هستند یکی از بهترین انتخاب ها است.

درخشندگی و وضوح شگفت انگیز با 55QNED806

کیوند از دیگر نمایشگر های جدید است که ال جی برای سری خاصی از مدل تلویزیون های خود در نظر گرفته است. تلویزیون کیوند 55QNED806 از جدیدترین مدل تلویزیون های ال جی است که تمام امکانات و تکنولوژی های لازم را برای نمایش تصویر به بهترین شیوه دارد. اگر از آن دسته افراد هستید که قصد خرید تلویزیون ال جی با نمایشگر کیوند را دارید مدل 55QNED806 را می توانید در اولویت های انتخاب خود قرار دهید. ویژگی های کاربردی این مدل تلویزیون :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 20 وات
  • ریفرش ریت 120 هرتز
  • هوش مصنوعی ThinQ AI

بهترین تلویزیون کیوند ال جی

75QNED90، بهترین تلویزیون کیوند ال جی

کیوند از نمایشگرهای جدید ال جی است که نمایش تصویر را به صورت سینمایی و بسیار نزدیک به واقعیت برای کاربران مهیا کرده است. تلویزیون کیوند 75QNED90 یکی از مدل های سال 2021 است که با دارا بودن کیفیت تصویر 4K، امکان نمایش تصاویری زنده و طبیعی را برای کاربران مهیا می کند. با توجه به فناوری ها و ابعادی که این تلویزیون دارد، خرید آن برای تمام افراد چندان به صرفه نخواهد بود. چرا که از رِنج قیمت نسبتاً بالایی به نسبت دیگر مدل تلویزیون های کیوند ال جی برخوردار است. بارزترین ویژگی های این تلویزیون شامل :

  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صوتی 40 وات
  • نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • بهره مندی از هوش مصنوعی ThinQ A

بهترین تلویزیون کیوند ال جی

بهترین مدل تلویزیون ال جی 2023

خلاقیت و نوآوری ال جی در سال 2023 باز هم خودنمایی کرده است. ال جی در سال 2023 با آپدیت فناوری ها و قابلیت های قدیمی از مدل های پیشرفته و بی نظیری پرده برداری کرد که خلاقیت ال جی را بیش از پیش برای کاربران آشکار کرده است. البته ال جی هنوز به طور کامل از مدل های تولید شده خود رونمایی نکرده است. اما انتظار می رود سری G3، تلویزیون های 8K کیوند، سری C2 جزو بهترین تلویزیون ال جی 2023 باشند.

بهترین تلویزیون ال جی 2023

با توجه به اطلاعاتی که درباره بهترین تلویزیون ال جی در اختیار شما قرار دادیم، اکنون می توانید با توجه به بودجه ای که دارید و همچنین متناسب با ابعاد محیط منزل، انتخاب تلویزیون خود را از برند ال جی انجام دهید. البته شما می توانید در صورت تمایل لیست قیمت تلویزیون ال جی را از فروشگاه آترین پلاس مشاهده کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا