ترین ها

ارزانترین تلویزیون سامسونگ

تلویزیون یکی از بخش های جدا نشدنی در منازل است که نقش پر رنگ تری را در میان محصولات خانگی ایفا می کند. تلویزیون علاوه بر کاربردی بسیار بالایی که دارد، بر زیبایی دکوراسیون خانه ها تاثیر بسزایی را دارد. تلویزیون ها از سوی برندهای باکیفیت و متعددی تولید می شود و قیمت در هریک از مدل ها نیز متفاوت از هم می باشند. به طور کلی، تلویزیون یکی از زمینه هایی است که رقابت در آن بسیار تنگاتنگ است و این رقابت سبب شده تا برندها نیز برای جذب مشتریان، محصولات خود را با قیمت های مقعولانه تری به بازار عرضه کنند.

از این رو بسیاری از مخاطبان نیز به دلایل مختلفی به دنبال خرید تلویزیون های اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. یکی از برندهای معتبری که در زمینه تولید تلویزیون های اقتصادی فعالیت چشمگیری را دارد، سامسونگ می باشد. تلویزیون های سامسونگ در یک مقایسه کلی، با قیمت مناسب تری به نسبت سایر برندها معرفی می شوند و از نظر کیفیت نیز رضایت بخش هستند. در این مقاله به معرفی 10 تا از ارزانترین تلویزیون سامسونگ خواهیم پرداخت که شامل مدل های 4K نیز می شود.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ

سامسونگ در طی سالیان متمادی، تلویزیون های متنوعی را تولید کرده است و یکی از نکاتی که همواره سامسونگ در تولید تلویزیون و سایر محصولات خود که به آن توجه کرده است، قیمت مقعول در کنار کیفیت مطلوب بوده است تا بتواند همه اقشار جامعه را از داشتن محصولات خود بهره مند سازد. در این بخش، ارزانترین تلویزیون سامسونگ را در اندازه های مختلف معرفی کرده ایم که در واقع از مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین انتخاب ها برای مخاطبان خواهند بود.

تلویزیون سامسونگ 32T5300؛ اقتصادی ترین انتخاب

مدل 32T5300 یکی از تلویزیون های جدید شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2020 آن را تولید کرده است. این تلویزیون سامسونگ در اندازه 32 اینچ طراحی شده است و از کیفیت تصویر HD پشتیبانی می کند. این تلویزیون از یک طراحی معمولی و یکپارچه بهره مند است که با توجه به اندازه و سایز کوچکی که دارد، برای سالن های کوچک می تواند بسیار مناسب باشد.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

این تلویزیون سامسونگ از خروجی صوتی قابل قبولی نیز برخوردار است که می تواند صدای 10 وات را از خود تولید کند. هوشمند بودن تلویزیون یکی از ویژگی های بسیار مهم این تلویزیون است که می تواند مورد توجه مخاطبان باشد. در واقع مدل 32T5300 یکی از ارزانترین تلویزیون های سامسونگ است که تا به امروز در بازار موجود است. این تلویزیون برای مکان هایی نظیر مغازه ها و منازل کوچک می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

رزولوشن 768 × 1366
کیفیت تصویر HD
اندازه صفحه نمایش 32 اینچ
خروجی صوتی 10 وات
سیستم عامل تایزن
کشور ساخت کره
مدل سال 2020

خرید تلویزیون سامسونگ 32T5300

تلویزیون سامسونگ 43T5300؛ پشتیبانی از FULL HD

اگر به دنبال یک تلویزیون 43 اینچ با مشخصات فنی مناسب و قیمت اقتصادی هستید، قطع به یقین مدل 43T5300 می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. این تلویزیون سامسونگ به نمایشگر LED مجهز است و در خود 1920 × 1080 پیکسل را جای داده است که از توانایی نمایش محتوای تصویری با کیفیت تصویر Full HD را برخوردار می باشد.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ 43 اینچ

این تلویزیون سامسونگ از خروجی صوتی 20 وات برخوردار است که صدای در خور انتظاری را از خود تولید می کند. تلویزیون 43T5300 همانند همتای 32 اینچ خود، هوشمند بوده و از قابلیت های مختلفی نیز پشتیبانی می کند و می تواند یک فضای سرگرمی عالی را در نمایشگر 43 اینچ برای سپری کردن اوقات فراغت کاربران ایجاد کند.

رزولوشن 1920 × 1080
کیفیت تصویر FULL HD
اندازه صفحه نمایش 43 اینچ
خروجی صوتی 20 وات
سیستم عامل تایزن
کشور ساخت کره
مدل سال 2020

خرید تلویزیون سامسونگ 43T5300

تلویزیون سامسونگ 50AU7000، ارزانترین و جدیدترین

سامسونگ در سال 2021 از جدیدترین تلویزیون های میانرده خود که مربوط سری 7 می باشد، رونمایی کرده است. این تلویزیون سامسونگ را می توان ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ تلقی کرد که از کیفیت و امکانات بسیار مطلوبی برخوردار است. این تلویزیون سامسونگ مجهز به یک نمایشگر تخت می باشد که از رزولوشن 3840 × 2160 بهره برده است. کیفیت تصویر 4k در این تلویزیون سامسونگ، وضوح چشمگیری را ارائه می کند و این امر نیز به سبب نمایشگر کریستالی و فناوری های کمکی می باشد که باعث ارتقا و بهبود کیفیت نمایشگر در نمایش محتوا شده است.

ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ

یکی از ویژگی های بسیار برجسته ای که در این تلویزیون سامسونگ می تواند شما را به خرید آن ترغیب کند، طراحی مدرنیته و هوشمندانه قاب و پایه های تلویزیون است که جذابیت این محصول را با توجه به رنج قیمتی که دارد، دو چندان کرده است. حاشیه های بسیار باریک نمایشگر، ظرافت چشمگیر ضخامت تلویزیون و طراحی هوشمندانه پایه های تلویزیون برای عبور سیم ها از مهم ترین بخش های طراحی این تلویزیون سامسونگ است. این تلویزیون سامسونگ هوشمند طراحی شده است و مجهز به سیستم عامل بهبود یافته تایزن می باشد که استفاده از قابلیت ها و استعدادهای تلویزیون را برای مخاطبان بهبود بخشیده است.

رزولوشن 3840 × 2160
کیفیت تصویر 4K
اندازه صفحه نمایش 50 اینچ
خروجی صوتی 20 وات
سیستم عامل تایزن
کشور ساخت کره
مدل سال 2021

خرید تلویزیون سامسونگ 50AU7000

تلویزیون سامسونگ 55RU7402؛ همچنان محبوب و پرفروش

مدل های 55 اینچ، از محبوب ترین و پرفروش ترین تلویزیون های جهان به حساب می آیند که مورد استقبال شدید مخاطبان قرار می گیرند. تلویزیون سامسونگ 55RU7402 یکی از مدل های ارزان قیمت در میان تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ است که کیفیت بسیار بالایی را ارائه می کند. تلویزیون 55RU7402 یکی از مدل های تولید شده در سال 2019 می باشد که تا به امروز خط تولید آن متوقف نشده و این امر نیز به سبب رضایت بسیار بالای مخاطبان از کیفیت این تلویزیون بوده است.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ 4K

این تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر 4K را در مقایسه با تلویزیون سری 7 عادی، بهبود یافته تر و واقع گرایانه تر نمایش می دهد. 55RU7402 از یک پردازنده قدرتمند 4 هسته ای برخوردار است و به نمایشگر کمک می کند تا داده ها با جزئیات کامل پردازش شوند و تصاویر و رنگ ها نیز در بهترین و واقع گرایانه ترین حالت ممکن خود، بر روی نمایشگر به نمایش درآورده شوند.

این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از یک طراحی چشم نواز و مدرنیته بهره مند است که این سبک از طراحی، حتی در تلویزیون های بالا رده نیز کمتر به چشم می آید. سامسونگ برای این تلویزیون ارزان قیمت خود حاشیه های بسیار باریک را در تعبیه کرده است با این تفاوت که رنگ به کار گرفته شده، جلوه بسیار زیبایی را به تلویزیون بخشیده است.

رزولوشن 3840 × 2160
کیفیت تصویر 4K
اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
خروجی صوتی 20 وات
سیستم عامل تایزن
کشور ساخت کره
مدل سال 2019

خرید تلویزیون سامسونگ 55RU7402

تلویزیون سامسونگ  65TU7100U؛ ارزانترین تلویزیون 65 اینچ

مدل 65TU7100U یکی دیگر از تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ است که بازهم همانند اکثریت مدل های معرفی شده، از سری 7 تلویزیون های سامسونگ است؛ چرا که سامسونگ نیز مدل های مقرون به صرفه و اقتصادی خود را در سری 7 معرفی و تولید می کند. این تلویزیون اقتصادی سامسونگ از نمایشگر 65 اینچ برخوردار است که عنوان ارزانترین تلویزیون سامسونگ موجود در بازار را یدک می کشد.

ارزانترین تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K

این تلویزیون سامسونگ 65 اینچ، از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و در کنار کیفیت تصویر 4K، برای ارائه افزایش خلوص رنگی و نمایش غنی تر رنگ ها، از نمایشگر کریستالی بهره برده است. 65TU7100U از نظر طراحی نیز عملکرد خیره کننده ای را داشته به طوریکه می توان ادعا کرد که حاشیه های باریک اطراف نمایشگر می تواند چشم هر بیننده ای را به اشتباه بیندازد و تصور معلق بودن نمایشگر را در چشم های بینندگان خلق کند. قابلیت اتصال به وای فای و استفاده از قابلیت هایی همچون دسترسی سریع به محتوای تلویزیون از طریق فرمان صوتی از جمله ویژگی های این تلویزیون سامسونگ 65 اینچ است که می تواند بسیار کاربردی باشد و تجربه لذت بخشی را از اجرای برنامه ها به شما مخاطبان ببخشد.

رزولوشن 3840 × 2160
کیفیت تصویر 4K
اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
خروجی صوتی 20 وات
سیستم عامل تایزن
کشور ساخت کره
مدل سال 2020

خرید تلویزیون سامسونگ 65TU7100U

مقاله مرتبط: جدیدترین تلویزیون سامسونگ

جمع بندی

تلویزیون های ارازان قیمت و اقتصادی، بخش بزرگی از این بازار جهانی به شمار می روند که همیشه مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند. این تلویزیون ها در برندها و شرکت های متعددی دست یافتنی است اما یکی از برندهای معتبر که همواره محصولات خود را با قیمت متناسب تری به نسبت سایر برندها تولید می کند، شرکت با سابقه کره ای سامسونگ است. در این مقاله نیز تلاش بر این بود تا ارزانترین تلویزیون سامسونگ را در سایزهای مختلف و بر اساس موجودی معرفی و بررسی کنیم. برای خرید هریک از این تلویزیون ها می توانید بر روی لینک هایی که قرار داده شده، کلیک کنید و مدل مد نظر خود را با بهترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا