مقایسه

مقایسه یخچال بوش و سامسونگ

حفظ طعم و بوی واقعی مواد غذایی در طولانی مدت از مهم ترین انتظاری است که معمولاً کاربران از یخچال فریزر دارند. امروزه شرکت های تولید کننده تمام سعی خود را بر آن داشته اند تا برترین فناوری های روز را برای کارایی و عملکرد بهتر بر روی یخچال فریزرهای تولید شده تعبیه کنند.
بوش و سامسونگ از آن دسته کمپانی های مشهوری هستند که یخچال فریز را به جدیدترین تکنولوژی ها و قابلیت ها مجهز کرده اند، به طوری که افراد بدون نگرانی از بابت فاسد شدن مواد غذایی می توانند آنها را تا مدت های طولانی در یخچال نگهداری کنند.
ما در این مقاله با مقایسه یخچال بوش و سامسونگ این بستر را برای کاربران مهیا کرده ایم تا بتوانند با توجه به سلیقه خود و همچنین بودجه ای که برای خرید یخچال فریزر در نظر گرفته اند، انتخاب خود را نهایی کنند.

1. اختلاف قیمت یخچال بوش و سامسونگ

از مهم ترین فاکتورهایی که اکثراً افراد قبل از انتخاب یخچال در نظر می گیرند قیمت است که به نوعی اصلی ترین تفاوت یخچال بوش با سامسونگ است. با توجه به اینکه بوش به نسبت سایر برندهای معتبر فناوری های بیشتری را بر روی یخچال های خود قرار داده است، رِنج قیمت بیشتری را نیز برای آنها در نظر گرفته است.
اگر شما می خواهید محصولی را انتخاب کنید که هم قابلیت های لازم را برای نگهداری مواد غذایی با طعم و بوی اصلی در طولانی مدت داشته باشد و هم اینکه مقرون به صرفه باشد سامسونگ بهترین انتخاب است، چرا که قیمت یخچال سامسونگ بسیار مناسب است به طوری که افراد با هر میزان درآمد می توانند خرید آن را انجام دهند.

یخچال فریزر بوش و سامسونگ در کنار هم

2. تفاوت طراحی بوش با سامسونگ

شکیل بودن یخچال بسیار می تواند در دکوراسیون و جلوه محیط آشپزخانه شما تأثیر گذار باشد. با توجه به این موضوع کاربران بسیاری هستند که در نگاه اول ظاهر و طراحی دستگاه را در نظر می گیرند. از دیگر مواردی که می تواند مقایسه یخچال بوش با سامسونگ به حساب آید طراحی است. سامسونگ جدای از در نظر گرفتن فناوری هایی برای خنک سازی، ظاهر دستگاه را نیز بسیار مورد توجه قرار داده است که جذابیت و زیبایی آن در مدل های ساید بای ساید و درب شیشه ای بسیار به چشم می خورد.
در مقابل بوش از طراحی بسیار ساده ای در یخچال های خود استفاده کرده است که برای طرفداران طراحی های مینیمالیست پیشنهاد بسیار خوبی است. اما اگر شما تنها قدرت خنک سازی و همچنین طراوت و شادابی میوه و سبزیجات را در نظر می گیرید، خرید یخچال بوش برای شما یک گزینه بسیار عالی خواهد بود.

3. فناوری های یخچال بوش بهتره یا سامسونگ؟

پتانسیل ها و فناوری های یک محصول می تواند برای کاربران بسیار مهم و کاربردی باشد. با توجه به این موضوع، بوش از جمله کمپانی هایی است که فناوری ها و قابلیت های بسیار پیشرفته و جدیدی را بر روی یخچال فریز های خود طراحی کرده است. سیستم هوای چندگانه، سیستم سرمایشی دوگانه، سیستم ضد برفک، دارا بودن محفظه هایی با حفظ رطوبت برای نگهداری میوه و سبزیجات، عیب یابی هوشمند، از مهم ترین امکاناتی هستند که یخچال بوش از آنها برخوردار است.
یخچال سامسونگ نیز به طبع از فناوری های به روز و نوینی برخوردار است که درخنک سازی مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن برای افراد ممکن کرده است که البته این فناوری ها بیشتر درمدل  یخچال ساید سامسونگ بیشتر مشاهده می شود.

بهترین فناوری با یخچال بوش

4. تنوع در مدل، مقایسه ای برای یخچال بوش و سامسونگ

به طور معمول شرکت های تولید کننده یخچال فریز برای افزایش مشتریان خود مدل های متنوعی را به بازار معرفی می کنند که کمپانی بوش و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیستند. یخچال دوقلو، ساید بای ساید، بالا پایین از بهترین یخچال بوش هستند که طی سال های اخیر از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار شده اند.
نقطه مقابل یخچال بوش، مدل های متنوع سامسونگ است با این تفاوت که یخچال های سامسونگ مدل درب اضافه شیشه ای هم دارند که یکی از جذاب ترین و بهترین یخچال ساید سامسونگ به حساب می آید، این مدل یخچال در کنار جذابیت و جلوه منحصر به فردی که به آشپزخانه شما هدیه می دهد مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی نیز کاهش می دهد. پس میتوان گفت تفاوت یخچال ساید بای ساید سامسونگ و بوش بیشتر در این مدل برای کاربران نشان داده شده است.

5. از نظر ظرفیت یخچال بوش را انتخاب کنیم یا سامسونگ

ظرفیت و گنجایش یخچال از دیگر مباحثی است که برای افراد مهم شمرده می شود. به طور کلی یخچال ها گنجایشی بین 28 تا 40 فوت دارند که کاربران با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنند. چنانچه تعداد افراد خانواده شما متوسط یا بیشتر است، یخچال 32 فوت می تواند به خوبی از پس نگهداری مواد غذایی شما برآید. اما چنانچه تعداد خانوار شما کمتر یا بیشتر است این امکان برای شما فراهم است تا از دیگر مدل ها یخچال خود را منتخب کنید.

ظرفیت یخچال فریزر

یخچال بوش بهتره یا سامسونگ؟

با توجه به مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم، اکنون اگر شما قصد خرید یخچال از برند بوش یا سامسونگ را داشته باشید به راحتی می توانید برند و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته شما با مشاهده لیست قیمت یخچال در آترین کالا می توانید بهترین مدل ها را از برترین برندهای معتبر جهانی انتخاب کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، سفارش خود را نهایی کنید.
در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید. همچنین اگر از کاربرانی هستید که تجربه خرید یخچال از فروشگاه ما را داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا