آموزش

تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی

سوالی که این روزها در ذهن مشتریان تلویزیون شکل میگیرد نحوه تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی میباشد ! که بزرگترین دغدغه را برای خریداران این محصول مورد نیاز هر خانه را به وجود می آورد و مشتریان را به این وا میدارد که اطلاعاتی در مورد تلویزیون ها به دست بیاورند تا توانایی تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی را به دست بیاورند .

منظور از تقلبی بودن تلویزیون چیست؟

به طور کلی میتوان گفت هر کالایی اگر دقیقا مطابق نمونه اصلی آن نباشد که توسط شرکت سازنده آن محصول معرفی شده، تقلبی به حساب می آید – به عنوان مثال اگر تلویزیون ال جی با سایز 39 اینچ در بازار وجود داشته باشد به طور حتم این کالا جعلی و تقلبی میباشد و تحت هیچ شرایطی اصلی نمیباشد اگر حتی در نمایندگی های مجاز به فروش رسد ! – پس نتیجه میگیریم باید تلویزیون های خریداری شده توسط شما دقیقا مشابه نمونه اصلی آن باشد .

نکاتی مهم تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی

شکل ظاهری تلویزیون

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که باید برای تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی درنظر گرفت مشاهده شکل ظاهری تلویزیون و مقایسه آن با نمونه ی اصلی آن که در سایت های اصلی تولیدکننده ی آن قرار داده شده میباشد – به عنوان مثال اگر تلویزیون انتخابی شما کاملا مطابق نمونه ارائه شده در سایت اصلی آن باشد ولی فقط قاب دور تلویزیون باریک تر یا ضخیم تر باشد این تلویزیون صد در صد تقلبی میباشد.

مقاله مرتبط: تفاوت تلویزیون مصر و کره

امکانات تلویزیون

امکانات تلویزیون از دیگر راه های تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی میباشد: مثلا تلویزیون هوشمند ال جی حتما دارای وای فای و بلوتوث میباشد و حتما میتوانید با آن وب گردی داشته باشید – پس اگر تلویزیون انتخابی شما این موارد را ندارد در حالی که همان مدل در سایت ال جی دارای همه ی این امکانات میباشد و هوشمند هست و فروشنده هم اصرار بر تفاوت این مدل با مدل موجود در سایت ال جی داشته باشد به بهانه جدیدتر بودن یا قدیمی تر بودن و یا هر بهانه ی دیگری بدون شک تکرار میکنم بدون شک تقلبی میباشد.

اندازه تلویزیون

اندازه تلویزیون از موارد دیگر تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی میباشد که همانطور که در پاراگراف بالا خدمت شما عرض کردیم اگر تلویزیون شما دارای اینچ متفاوتی با اینچ های معرفی شده در سایت اصلی محصولات باشد صد در صد جعلی میباشد.

مدل تلویزیون

اگر مدل تلویزیون اعلامی توسط فروشنده در وبسایت اصلی تولیدکننده های تلویزیون موجود نباشد بدون شک این تلویزیون هم تقلبی میباشد.

مقاله مرتبط: چگونه مدل تلویزیون خود را بفهمیم؟

نحوه مقایسه تلویزیون با سایت تولید کننده محصول

به طور کلی تلویزیون هایی که این روزها در میان مردم نام و نشان و اعتباری دارند سه برند ال جی – سونی و سامسونگ میباشند که جزء پرفروش ترین و بهترین تلویزیون های موجود در بازار میباشند هرچند که واقعا تلویزیون های فیلیپس و توشیبا و پاناسونیک هم نمونه های اصلی در بازار دارند و واقعا تلویزیون های با کیفیتی میباشند. شما برای تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی برندهای معرفی شده مقالات زیر را مطالعه کنید:

توجه: شما میتوانید برای راحتی بیشتر به وبسایت آترین کالا مراجعه نمایید و مدل خود را در قسمت کادر جستجو در بالای وبسایت وارد نمایید:

جستجوی مدل تلویزیون سپس از قسمت توضیحات کوتاه بروی لینک سایت مرجع کلیک نمایید. همچنین شما میتوانید مدل تلویزیون را در گوگل جستجو کنید و به دنبال سایت های مرجع در نتایج گوگل باشید سپس اقدام به مقایسه نمایید .

لینک اثبات اصلی بودن تلویزیون

کلام آخر

به طور کلی میتوان گفت مهمترین و مطمئن ترین راه تشخیص تلویزیون تقلبی از اصل مقایسه با سایت مرجع میباشد و این کار نهایتا 5 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت . لطفا نظرات خود را جهت بهبود محتوای این مقاله و همچنین تبادل نظر با سایر مشتریان ثبت نمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا