آموزشمعرفی و بررسی

تشخیص جاروبرقی بوش اصل از تقلبی

طبیعتاً زمانی که شما خرید جاروبرقی را انجام می دهید اولین اولویت شما اصل بودن آن است، حال از هر برندی باشد. اما در این بین بوش از جمله برندهایی است که به دلیل محبوبیت بیش از حدی که در بین کاربران دارد بیشتر دستخوش افراد سودجو قرار گرفته است. به طوری که تشخیص جاروبرقی بوش اصل برای کاربرانی که اطلاعات کافی را نداشته باشند کاری بسیار دشوار خواهد بود و ممکن است به جای مدل اصلی نمونه تقلبی آن را خریداری کنند.
شاید برای بسیاری از کاربران این سؤال مطرح شود که چگونه می توان جاروبرقی بوش اصلی را از تقلبی تشخیص داد؟ ما در این نوشته تمام معیارهایی را که یک جاروبرقی بوش اصل باید داشته باشد را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید محصولی اصل و تضمینی را خریداری کنید.

1. توجه کردن به بارکد، بهترین دلیل برای تشخیص جاروبرقی بوش اصل

ازبزرگترین تفاوت جاروبرقی بوش اصلی با تقلبی متفاوت بودن بارکد است. توجه کردن به بارکد روی جعبه دستگاه است. کاربران از طریق گوشی و با اتصال به اینترنت می توانند بارکد را اسکن کنند. در این صورت اگر دستگاه شما اصل باشد، تمام اطلاعات جاروبرقی برای شما ظاهر خواهد شد. اما اگر محصول مورد نظر شما تقلبی باشد، هیچ اطلاعاتی برای شما روئیت نخواهد شد و شما به فیک بودن آن پی خواهید برد. البته ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی تمام ویژگی های یک جاروبرقی خوب و اصلی را مورد بررسی قرار داده ایم که می توانید مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

بارکد جاروبرقی بوش اصل

2. تفاوت قیمت جاروبرقی بوش اصلی با تقلبی

به طور معمول وقتی نمونه فیک یک محصول تولید می شود، تفاوت آشکاری بین قیمت مدل اصلی و تقلبی آن وجود خواهد داشت. زیرا که نمونه های تقلبی به دلیل برخوردار نبودن از بسیاری فناوری ها با قیمت بسیار پایینی به کاربران عرضه می شود. اما در واقع قیمت جاروبرقی بوش اصلی به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد هزینه بیشتری را می طلبد.

تفاوت طراحی جاروبرقی بوش اصل از تقلبی

3. مطابقت جاروبرقی بوش با سایت اصلی

از دیگر روش های تشخیص جاروبرقی بوش اصل آلمان از تقلبی مراجعه به سایت اصلی است. افراد می توانند مدل جاروبرقی مَد نظر خود را سرچ کنند و آن را با سایت اصلی بوش مقایسه کنند. در صورتی که مدل منتخب شما با مرجع اصلی از هر لحاظ یکی باشد بدون شک جاروبرقی بوش شما اصلی است و با اطمینان خاطر می توانید انتخاب خود را نهایی کنید.
به عنوان مثال شما می توانید جاروبرقی بوش 8PRO5 را سرچ کنید و آن را با مدلی که فروشنده به شما معرفی می کند از طریق سایت مرجع مقایسه کنید و به تفاوت های آن دو پی ببرید.

تشخیص جاروبرقی اصل از طریق سایت

4. طراحی، برترین تفاوت جاروبرقی بوش اصلی با تقلبی

واضح ترین دلیلی که سبب می شود تا کاربران جاروبرقی بوش اصل را از تقلبی به خوبی تشخیص دهند طراحی و ظاهر محصول است. از آنجایی که طراحی مدل های فیک توسط فروشندگان فرصت طلب با تغییراتی مواجه می شود، افراد می توانند به راحتی آن را از مدل اصلی تشخیص دهند.
بوش از آن دسته کمپانی هایی است که طراحی بسیار ساده ای را برای جاروبرقی های خود در نظر گرفته است و سعی کرده تا بیشترین تمرکز را تعبیه کردن فناوری های پیشرفته اختصاص دهد. اما اگر شما از کاربرانی هستید که ظاهر و طراحی را نیز ملاک قرار می دهید خرید جاروبرقی فیلیپس می تواند برای شما پیشنهاد بهتری باشد.

طراحی جاروبرقی بوش اصل

جاروبرقی بوش اصل آلمان را از کجا بخریم؟

جاروبرقی از بهترین محصولات کمپانی بوش است که با توجه به قابلیت ها و فناوری هایی که دارد بهترین تمیز کاری را برای کاربران به دنبال دارد. اکنون اگر قصد خرید جاروبروقی بوش اصل آلمان را دارید می توانید لیست قیمت جاروبرقی بوش را از آترین کالا با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل فوری و بهترین قیمت مشاهده کنید و در صورت تمایل یک خرید تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.
اگر از آن دسته افراد هستید که تجربه خرید جاروبرقی بوش اصل از فروشگاه ما را داشته اید با ثبت نظر می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا