مقایسه

تفاوت ظرفشویی ال جی و سامسونگ

ظرفشویی، همانند لباسشویی و یخچال که از ضرورت های لوازم هر خانه ای به حساب می آیند توانست با گذشت زمان، قسمت و مکانی از آشپزخانه ها را به خود اختصاص دهد. ظرفشویی ها به منظور یاری رسانی در شستشوی ظروف ها و همچنین صرفه جویی در زمان، تولید شدند. برندهای مختلفی در زمینه تولید ظرفشویی فعالیت می کنند که از مهم ترین آنها می توانیم به ال جی، سامسونگ، بوش و Miele و همچنین GE اشاره کنیم که در ساخت ظرفشویی فعالیت پر رنگی را دارند و با ساخت ظرفشویی های با کیفیت توانسته اند دست مخاطبان را برای انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی باز بگذارند. اما از طرفی تنوع بالای ظرفشویی ها سبب شده تا مشتری در انتخاب های خود دچار تردید شود. به همین سبب ما در این مقاله قصد داریم دو برند ال جی و سامسونگ را که از مدل های بیشتری نیز در بازار برخوردار هستند را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چه تفاوت هایی در رابطه با یک دیگر دارند.

1. طراحی، آشکارترین تفاوت بین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

ترکیب کردن وسایل از نظر طراحی و رنگ قطعا یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه به حساب می آید، چرا که دکوراسیون زیبا می تواند لذت کار در آشپزحانه را با سهولت بیشتری همراه سازد و قطعا فضایی که در آن مشغول به کار هستید بر روحیه شما بسیار اثر گذار خواهد بود. سامسونگ همواره به بخش طراحی محصولات خود توجه ویژه ای را داشته و توانسته با طراحی های زیبا به کیفیت و جذابیت محصولات خود بیافزاید. ظرفشویی های سامسونگ از جنس فولاد ضد زنگ هستند و با توجه به این موضوع که سامسونگ با بریدگی و برشی که برای باز و بسته کردن درب در اکثریت مدل های ظرفشویی خود ایجاد کرده است توانسته سبک خاصی را به ظرفشویی های سامسونگ ببخشد. همچنین سامسونگ در ظرفشویی های رده بالای خود با قرار دادن LED آبی بر روی بریدگی ایجاد شده برای باز و بسته کردن درب، مدرنیته بودن و جذابیت را به ظرفشویی های خود بخشیده است که می تواند هر نگاه و توجه ای را معطوف خود سازد و دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه ها را نیز مدرن تر و زیباتر جلوه دهد. ال جی نیز از بخش طراحی محصولات غافل نبوده و همانند سامسونگ در بخش طراحی موفق عمل کرده است. ظرفشویی های ال جی جنس بدنه آنها از فولاد ضد زنگ است و در رنگ های متفاوتی تولید می شوند و به سبب طراحی زیبا و چشم نوازی که دارند می توانند گزینه و انتخابی مناسب برای دیزاین آشپزخانه ها باشند. البته اگر شما از آن دسته کاربران هستید که قصد خرید ظرفشویی با زیباترین طراحی را دارید، سامسونگ از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود؛ چرا که قیمت ظرفشویی سامسونگ در مقایسه با ظرفشویی های ال جی از رِنج بسیار مناسب تری برخوردار است.

تفاوت ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی

2. عملکرد شستشو ال جی یا سامسونگ،کدوم بهتره ؟

از مهم ترین و اصلی ترین بخش های ظرفشویی، نحوه ی عملکرد آنها در شستشو می باشد. عملکرد شستشوی ظرفشویی می تواند مهم ترین مولفه برای مقایسه و تفکیک مدل ها و برندها از یک دیگر باشد. ال جی و سامسونگ قطعا از با کیفیت ترین برندهایی می باشند که بالاترین میزان از کیفیت را ارائه می کنند و عملکرد آنها نیز در شستشو با توجه به بررسی های صورت گرفته، بسیار رضایت بخش بوده است به طوریکه هر یک از این برندها می تواند شما را از بابت شستشوی بهداشتی ظروف ها آسوده خاطر سازد. عملکرد شستشو در ظرفشویی، شامل بخش های زیادی است که ما در این قسمت می خواهیم به فناوری های به کار گرفته شده در ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ اشاره داشته باشیم و ببینیم کدامیک از نظر عملکرد شستشو بهتر عمل می کنند.

3. میزان نویز ، مهم ترین تفاوت ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

ظرفشویی ال جی در این بخش عملکرد بهتری را به نسبت ظرفشویی های سامسونگ دارد. ظرفشویی های ال جی در تمامی مدل های خود کمتر از ۴۸ دسی بل را از خود تولید می کنند که این امر به سبب بهره وری از موتور های دایرکت درایو است که قطعات متحرک کمتری در آن به کار رفته است و در نتیجه با تولید میزان نویز کمتری فرایند شستشو را پی خواهد گرفت. اما ظرفشویی های سامسونگ در مدل های مختلف خود میزان صدای بین ۳۸ تا ۵۰ دسی بل و در مدل های قدیمی تر خود نیز میزان ۵۵ دسی بل را نیز از خود تولید می کنند. البته که برتری دادن به ال جی به این معنی است که شما می توانید مدل های بیشتری را در ال جی با میزان نویز پایین تری پیدا و خریداری کنید. اگر می خواهید با بهترین مدل ظرفشویی هایی که دارای نویز پایین هستند آشنا شوید می توانید مقاله بهترین ماشین ظرفشویی را مطالعه فرمایید.

تفاوت ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی

4. فناوری، قابلیت و فرایند شستشو در ظرفشویی سامسونگ و الجی

به طور معمول هر برند از فناوری ها و قابلیت های منحصر به فردی برای ماشین ظرفشویی های خود استفاده کرده است که هر کدام از کارایی و عملکرد خاصی برای تمیزی هر چه بیشتر ظروف برخوردار هستند. اما اگر بخواهیم به طور کلی ماشین ظرفشویی های ال جی و سامسونگ را از این لحاظ مورد بررسی قرار دهیم، ماشین ظرفشویی ال جی از فناوری ها و تکنولوژی های بیشتری به نسبت مدل های سامسونگ بهره مند هستند که می تواند برای افرادی که قصد خرید ظرفشویی با امکانات پیشرفته را داشته باشد یک گزینه بسیار ایدئال باشد. اما توجه داشته باشید که بسیاری از امکانات در هر دو برند به یک شیوه عمل می کند. به عنوان مثال مخزن نمک در ماشین ظرفشویی در هر دو برند وجود دارد که برای اطلاع بیشتر می توانید به مقاله نمک در ماشین ظرفشویی چیست مراجعه کنید.

5. اتصالات هوشمند، از تفاوت عمده ماشین ظرفشویی های ال جی و سامسونگ

ظرفشویی های سامسونگ و ال جی قابلیت اتصال به وای فای را دارند و شما می توانید از راه دور عملکرد ظرفشویی خود را از طریق برنامه و نصب آن بر روی گوشی، کنترل کنید. نا گفته نماند دسترسی به برنامه هوشمند در برندهای مختلف عملکرد متفاوتی دارد به طوری که در مقاله مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و سامسونگ نیز این مقوله را مورد بررسی قرار داده ایم.

 

6. تفاوت نوع موتور و مصرف انرژی در برندهای الجی و سامسونگ

مورتور، یکی دیگر از بخش های مهم ظرفشویی می باشد که تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی دارد. از آنجا که تمامی ظرفشویی های سامسونگ و ال جی برچسب EnergyStar را دارا هستند و از موتورهای اینورتر بهره می برند، در مصرف انرژی نیز بسیار کم مصرف هستند.

تفاوت ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی

7. قیمت ظرفشویی ال جی مناسبه یا سامسونگ ؟

ظرفشویی های سامسونگ و ال جی از لحاظ قیمت تفاوت هایی با همدیگر دارند که عمده دلیل آن برنامه متنوع شستشو در ظرفشویی ال جی است. البته اگر بگوییم ماشین ظرفشویی های سامسونگ از لحاظ فناوری و کارایی عملکرد پایینی دارند کم لطفی کرده ایم، زیرا که محصولات سامسونگ نیز برترین قابلیت ها را برای یک شستشوی بی نظیر دارند البته با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. اکنون اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی با رِنج قیمت مناسب را دارید پیشنهاد ما به شما برند سامسونگ است.

ماشین ظرفشویی ال جی یا سامسونگ، کدوم رو ترجیح میدی ؟

امیدواریم که تفاوت ظرفشویی ال جی و سامسونگ را بخوبی فهمیده باشید و بتوانید هنگام خرید این نکات رو مورد استفاده قرار دهید و یک خرید ایده ال داشته باشید. اگر چنانچه تجربه خرید ماشین ظرفشوییال جی و سامسونگ رو دارید حتما در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه ثبت سفارش و اطلاعات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا