آموزش

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

کپی برابر اصل نیست! به جرأت میتوان گفت همه افراد در هنگام خرید لوازم خانگی به دنبال بهترین ها هستند، اما متأسفانه امروزه به دلیل جعل کردن بسیاری محصولات اصلی از جمله لباسشویی انتخاب برای کاربران کمی مشکل شده است. اما به طور حتم می توان گفت اگر افراد از به روز ترین ابزارها نیز برای جعل و کپی استفاده کنند، باز هم نکات بسیار ریزی را که در نمونه اصلی وجود دارد از قلم می اندازند به نحوی که کاربران با کمی آشنایی به خوبی می توانند اصل بودن محصول را شناسایی کنند. بسیاری از  کاربران بر این باور هستند که اگر انتخاب ماشین لباسشویی آنها از برندهای برتری مانند ال جی، سامسونگ و بوش باشد، احتمال اینکه دستگاه آنها جعل باشد به نسبت کمتر  است، اما لازم به ذکر است که فروشندگان سودجو دقیقاً از این برندها به دلیل محبوبیتی که دارند سوء استفاده می کنند و با نمونه های جعلی آنها را به مشتریان خود عرضه می کنند.
اگر از آن دسته کاربران هستید که در انتخاب و خرید لباسشویی اصلی دچار سردرگمی شده اید، این مقاله می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد؛ چرا که ما تمام روش های تشخیص یک لباسشویی اصل و اورجینال را برای شما توضیح خواهیم داد تا بدون نیاز به کسی بتوانید خرید مطمئنی را برای خود به ثبت برسانید.

1. مطابقت با سایت مرجع، بهترین روش برای تشخیص لباسشویی اصلی

یکی از آسان ترین روش هایی که کاربران می توانند از طریق آن، ماشین لباسشویی اصلی را نمونه فیک تشخیص دهند، تطبیق آن با سایت مرجع است. طبیعتاً زمانی که شما قصد خرید لباسشویی را دارید مدل مورد نظر را انتخاب کرده اید، پس می توانید مدل مَد نظر خود را در سایت اصلی جستجو کنید و با نمونه موجود در فروشگاه مقایسه کنید و با توجه به شباهت های ظاهری در صورت جعلی بودن به آن پی ببرید. بسیاری از فروشندگان متقلب نمونه های ایرانی از این محصول را با ابزارهایی تغییر داده و با نام های خارجی به مشتریان عرضه می کنند که در  صورت تطابق با مرجع،  شناسایی جعل بودن آنها برای شما بسیار راحت خواهد بود.

تطبیق با سایت اصلی روشی برای تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

2. لوگو و برچسب، مطمئن ترین راه در تشخیص ماشین لباسشویی اصل از جعلی

از  راه های بسیار راحتی که کاربران می توانند از طریق آن اصل بودن لباسشویی خود را تأیید کنند، توجه کردن به لوگو و شماره سریال است. شرکت هایی همچون ال جی لوگوی و شماره سریال را هم  بر روی باکس لباسشویی و هم بر روی خود محصول حک می کنند که در نمونه های جعلی برچسب تنها بر روی دستگاه نصب شده است. البته شما همچنین می توانید از طریق استعلام شماره سریال لباسشویی با سایت اصلی نیز به جعل بودن آن پی ببرید. ماشین لباسشویی بوش یکی از رایج ترین برندهایی است که لوگوی آن را کپی می کنند.
قیمت لباسشویی ال جی به دلیل فناوری های پیشرفته ای که دارد در  مقایسه با برندهای دیگر  از افزایش نسبی برخوردار  دارد. اگر در هنگام خرید، این محصول را با رِنج قیمت پایینی مشاهده کردید قبل از  هر چیزی به حک شدن لوگو و برچسب های اضافه بر روی کارتون توجه کنید، چون به احتمال زیاد کالای معرفی شده فیک و جعل باشد.

3. طراحی، واضح ترین راه برای شناسایی لباسشویی اصل

هر چند هم افراد در کپی قدرتمند باشند، باز هم نمی توانند شبیه به نمونه های اصلی ماشین لباسشویی را عرضه کنند، چرا که کمپانی های اصلی نکات بسیار ریزی را در طراحی ظاهری محصولات انجام می دهند که در  مدل های تقلبی اصلاً رعایت نمی شود. توجه کردن به نوع درب، چیدمان دکمه ها، تعداد برنامه های تعبیه شده، ظرفیت و ابعاد از  جمله مواردی هستند که به خوبی شما را در اصل و جعل بودن دستگاه راهنمایی می کنند. در این بین برندهای ال جی و سامسونگ به دلیل محبوبیت بیش از حدی که در بین کاربران دارند، بیشتر مورد جعل قرار  گرفته اند که از طریق سرچ مدل های اصلی به خوبی می توانید آنها را از  دستگاه تقلبی تفکیک کنید. البته ما در  مقاله مقایسه ماشین لباسشویی ال جی با سامسونگ به خوبی ظاهر ماشین لباسشویی ال جی اصل کره را با برند سامسونگ مورد بررسی قرار داده ایم تا در هنگام خرید بتوانید آنها را مورد توجه قرار دهید.

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

4. ظرفیت، تفاوتی آشکار بین لباسشویی اصلی با جعلی

بدون شک هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد به طبع ظاهر آن نیز بزرگتر خواهد بود. بسیاری از  فروشندگان متقلب با حک کردن وزن 8 کیلوگرم بر روی ماشین لباسشویی 7 کیلویی آن را با قیمت بیشتری به کاربران عرضه می کنند.  شما می توانید از طریق ابعاد لباسشویی و همچنین اندازه دیگ یا همان درام به خوبی تفاوت آنها را احساس کنید. پس در هنگام خرید لباسشویی حتماً به ابعاد و داخل دستگاه توجه داشته باشید تا مشمول هزینه اضافه نشوید.

5. قیمت، اصلی ترین دلیل برای جعل بودن در ماشین لباسشویی

کم هزینه بودن یک محصول همیشه به معنی خرید ایدئال نیست. بسیاری اوقات کاربران در هنگام خرید ماشین لباسشویی، قیمت را فدای کیفیت می کنند و با توجه به ارزان بودن محصول آن را خریداری می کنند، غافل از اینکه کالای آنها کاملاً جعلی است و کارایی چندانی برای آنها نخواهد داشت. طبعاً همه ما می دانیم که عملکرد اصلی ماشین لباسشویی، شستشوی لباس است که معمولاً هر کمپانی برنامه های خاصی از شستشو را بر روی دستگاه های خود تعبیه می کنند و طبق آنها نیز  قیمت محصول را تعیین می کنند، البته اگر از آن دسته کاربران هستید که به طور کلی با عملکرد لباسشویی آشنایی ندارید، مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی می تواند تا حدودی اطلاعات کافی را در اختیار ما قرار دهد.
برندهای سامسونگ، بوش و ال جی از کمپانی های قدرتمندی هستند که به دلیل تعبیه کردن فناوری های منحصر به فرد بر روی لباسشویی، افزایش قیمت در آنها کاملاً آشکار است. اگر در تشخیص ماشین لباسشویی بوش اصل از تقلبی و یا برندهای دیگر  با مشکل مواجه هستید، قبل از هر چیز پایین بودن قیمت آنها بهترین راه برای شناسایی اصل از تقلبی بودن خواهد بود.

6. گارانتی، روش دیگری در تشخیص ماشین لباسشویی اصل از تقلبی

زمانی که شما ماشین لباسشویی را خریداری می کنید اولین اقدام شما نصب دستگاه توسط شرکت گارانتی است، اگر ماشین لباسشویی شما اصلی باشد، تکنسینی که از طرف شرکت گارانتی دستگاه را راه اندازی می کند بدون هیچ مشکلی ماشین لباسشویی شما را تأیید می کند. اما اگر دستگاه شما جعلی باشد فوراً متوجه قضیه می شود و کار نصب را انجام نمی دهد، چرا که مدل مذکور تقلبی است و مشمول گارانتی نیست. در نظر داشته باشید که اکثر مدل های جعلی به دلیل محرز شدن فیک بودن آنها فاقد گارانتی هستند. در پایان این مطلب پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ و بوش را نیز مطالعه بفرمایید.

لباسشویی اصل از کجا بخریم؟

در این مطلب ما تمام روش های تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی را برای انتخاب بهتر شما توضیح دادیم. اگر تا کنون اقدام به خرید ماشین لباسشویی نکرده اید طبق روش های ذکر شده، لباسشویی اصلی را می توانید به راحتی تشخیص بدهید و یک انتخاب ایدئال را برای خود داشته باشید. البته ما در آترین کالا کلکسیونی از بهترین لباسشویی ها را با برندهای معتبر و مطرح قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانید مدل مورد نظر را با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، ارسال سریع و بهترین قیمت ثبت کنید.
اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید ماشین لباسشویی جعلی را داشته اید با درج کامنت می توانید آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید، تا آنها نیز بتوانند با توجه به گفته های شما انتخاب مناسبی داشته باشند. همچنین در صورت هر گونه سؤال در مورد نحوه ثبت سفارش و یا اطلاعات دستگاه، از طریق تماس با کادر مجرب ما پاسخ دهی لازم را دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا