آموزشمعرفی و بررسی

تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

برای بسیاری از افراد انتخاب و خرید کولر گازی اصلی با توجه به ورود انبوه نمونه های جعلی، بسیار دشوار شده است. اما نگران نباشید، ما با ارائه مشخصات یک دستگاه اورجینال، این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا بتوانید چگونه کولر گازی اصل از تقلبی را تشخیص دهید. تحمل روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان بدون شک ملزم استفاده از یک دستگاه خنک کننده است که معمولاً انتخاب کولر گازی به دلیل خنک سازی فوق العاده ای که ایجاد می کنند از اولویت های کاربران به حساب می آیند.
به دلیل تقاضای بیش از حد افراد به این محصول، بسیاری از افراد سودجو از این مسأله سوء استفاده کرده اند و نمونه های جعلی را به اسم اصلی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. البته در نظر داشته باشید به دلیل ورود مارک های جعلی و همچنین سوء استفاده بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی، اگر خرید شما با کمی شناخت قبلی صورت گیرد نه تنها در کیفیت کالای خریداری شده تأثیر گذار است، بلکه برای شما بسیار مقرون به صرفه نیز خواهد بود. در این مقاله، ما تمامی اطلاعاتی را که از روی آنها کولر گازی اصل را بدون نیاز به کارشناسان تشخیص دهید را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید خرید مطمئن از هر لحاظ را برای خود داشته باشید.

1. مدل، اولین راه برای تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی

یکی از راه های تشخیص کولر گازی جعلی از اصلی نام آن است، که البته افراد در هنگام جعل تغییرات بسیاری را در نام انجام نمی دهند تا کاربران در هنگام خرید کولر گازی بدون شک و شبه ای انتخاب خود را انجام دهند. اگر بر روی جعبه کولر گازی جنرال عبارت DC Inverter را مشاهده کردید به طور حتم دستگاه جعلی است؛ چرا که در مارک جنرال اصلاً موتور اینورتر به کار نرفته است.

2. نحوه تشخیص کولر گازی اصل از طریق برند

فروشندگان بسیاری هستند که با تغییر در مشخصات محصولات و تغییر برند، کولر گازی را با قیمت گزافی در اختیار خریداران قرار می دهند. به عنوان مثال برند گری را بر روی کولر گازی ایوولی نصب می کنند و با قیمت کولر گازی گری که در بازار  از طرفداران خاصی برخوردار است به فروش می رسانند. پس این نکته را در نظر بگیرید که قبل از خرید حتماً اطلاعات کافی در مورد مشخصات برند و مدلی که می خواهید خریداری کنید داشته باشید تا اصل و تقلب بودن آن را به راحتی تشخیص دهید.

در مقاله کولر گازی چیست هم می توانید با نکات بیشتری در مورد کولر گازی و انتخاب برند آشنا شوید.

3. تطبیق با سایت مرجع، بهترین شیوه تشخیص کولر گازی اصل

مطابقت برچسب و مدل کولر گازی با سایت اصلی، از دیگر راه های تشخیص کولر گازی جعلی با اصلی است. البته مدل های بسیاری هستند که دارای مرجع نیستند و کمی تشخیص اصل بودن آنها سخت است. کمپانی های متعددی از جمله ال جی تمام محصولات خود را در  سایت اصلی قرار می دهند و  شما می توانید با وارد کردن مدل دستگاه و تطبیق آن با نمونه ای که انتخاب کرده اید، از اصل بودن آن مطمئن شوید.
شاید قیمت کولر گازی ال جی به دلیل فناوری های جدید و کیفیت فوق العاده ای که در خنک سازی دارد به نسبت سایر برندها در رِنج بالاتری قرار دارد. اما اگر آرامش خاطری که از اصل بودن دستگاه کسب می کنید را در نظر بگیرید بسیار به صرفه است، چرا که شما خریدی را انجام داده اید که سالها میتوانید بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید.

تطبیق با سایت اصلی

4. گارانتی، برترین مزیت برای انتخاب کولر گازی اصل

همراه داشتن گارانتی معتبر از دیگر روش هاس تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی است، به صورتی که هنگام نصب، تکنسین در صورتی که مدل جعلی باشد فوراً آن را تشخیص می دهد. با توجه به این موضوع می توان گفت اگر که محصول شما فاقد گارانتی و یا کارت ضمانت باشد دلیل واضحی بر ای جعلی بودن است.  این نکته را در نظر داشته باشید که ارائه گارانتی مشمول هزینه ای برای شما خواهد بود که البته ما در آترین کالا بهترین  قیمت کولر گازی جنرال گلد اصل را با ارائه گارانتی معتبر موجود کرده ایم تا با مقایسه لیست قیمت در دیگر فروشگاه ها تفاوت قیمت را مشاهده کنید.

5. حک لیزری برچسب بر روی موتور کولر گازی

زمانی که شما برای خرید کولر گازی به فروشگاهی مراجعه می کنید، شاید فروشنده برای اطمینان خاطر شما، به حک لیزری برچسب اشاره داشته باشد، که لازم است متذکر شویم این کار با دستگاه های لیزر ساده انجام می گیرد و دلیلی برای اصل بودن کالای شما نیست. در قسمت برچسب فنی کولر گازی های اصلی به طور معمول، تمام مشخصات مربوط به نوع گاز مصرفی و همچنین موتور دستگاه و نوع آن که ممکن است معمولی یا اینورتر باشد به خوبی توضیح داده شده است، که در در مقاله تفاوت کولر گازی اینورتر با معمولی به خوبی آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

تشخیص کولر گازی اصل از طریق حک لیزری

6. طراحی، واضح ترین روش در تشخیص کولر گازی اصل

یکی از آسان ترین روش های تشخیص کولر گازی اصل با جعلی توجه به ظاهر و طراحی آن است که کاربران در هنگام خرید با کمی دقت و آشنایی با مدل اصلی به خوبی می توانند تفاوت آنها را احساس کنند. پس با این وجود در صورت مشاهده هر گونه مغایرت مدل اصلی با آنچه به شما معرفی می شود به خوبی می توانید به تقلبی بودن کولر گازی پی ببرید.

7. قیمت، بارزترین معیار در کولر های اصلی

قیمت یکی از مهم ترین دلایل در اصل بودن اجناس است. امروزه به دلیل اوج گیری قیمت ارز، تمام کالاها از جمله کولر گازی ها با قیمت های بالایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. پس با توجه به این موضوع اگر شما به فروشگاهی مراجعه کردید که کولر گازی را با قیمت بسیار پایینی به شما معرفی کرد، شک نداشته باشید که مدل مورد نظر کاملاً جعل و فیک است. البته در نظر داشته باشید که مدل های اینورتر دار با معمولی از نظر قیمت متفاوتند و مقاله کولر گازی اینورتر چیست هم می تواند شما را با مزایای کولر گازی های اینورتر دار آشنا کند.

تاثیر قیمت در کولر گازی اصلی

کولر گازی اصل را از کجا بخریم؟

ما در این مقاله تمام معیارهایی را که برای انتخاب کولر گازی اصل لازم است را در اختیار شما قرار داده ایم، اگر تا کنون اقدام به خرید کولر گازی نکرده اید با توجه به راهکارهای ارائه شده به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید خرید کولر گازی اصل را انجام دهید. ما در آترین کالا مجموعه ای از بهترین کولر گازی ها را از معتبر ترین برندها در اختیار کاربران قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند دستگاه خود را با تضمین اصالت، ارسال سریع، ضمانت بازگشت و مناسب ترین قیمت برای خود ثبت کنند. در صورت هر گونه سؤال و یا ابهامی در خصوص نحوه خرید و همچنین اطلاعات مربوط به کالا می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا