معرفی و بررسی

تلویزیون ال جی رسیور دار

ال جی از جمله برندهای معتبر و محبوب می باشد که در زمینه ی تولید تلویزیون در چند سال اخیر عملکرد بینظیری را از خود ارائه کرده است و توانسته کاربران و مشتریان بیشتری را به لطف تنوع و کیفیت بالای ساخت تلویزیون های خود، مجذوب خود سازد. تلویزیون ال جی در کیفیت های متنوع و با آپشن های متفاوتی نسبت به یک دیگر به بازار عرضه می شوند که البته این تغییرات در مدل های بالا رده به نسبت تلویزیون های میان رده بیشتر به چشم می آید.

از جمله تغییرات و قابلیت هایی که در برخی از مدل های ال جی شاهد آن هستیم و توانسته آنها را از دیگر تلویزیون های ال جی متمایز سازد. قابلیت رسیور سر خود است.

رسیور سر خود ویژگی است که شما را قادر می سازد از طریق تلویزیون خود و بدون نیاز به دستگاه رسیور به کانال های خارج از کشور دسترسی داشته باشید. چنانچه به دنبال خرید تلویزیون رسیور دار هستید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله های مزایا و معایب تلویزیون های رسیور دار مطالعه کنید تا بتوانید با بودجه ی مد نظر خود بهترین خرید ممکن را انجام دهید و همچنین نسبت به تلویزیون های رسیور دار اطلاعات بیشتر را کسب کنید و در نهایت نیز به این جمع بندی برسید که آیا تلویزیون های رسیور دار ارزش پرداخت مبلغ بیشتری را به نسبت تلویزیون های عادی دارند یا خیر.

تلویزیون ال جی رسیور دار

تلویزیون ال جی رسیور دار به نسبت تلویزیون های عادی از رنج قیمت بالاتری برخوردار هستند که دلیل آن نیز واضخ و روشن است چرا که رسیور سر خود قابلیت جداگانه ای است که به مدل های خاصی اضافه شده است که در قبال آن نیز خریدار باید به نسبت تلویزیون های عادی مبلغ بالاتری را پرداخت کند.

از مزیت های تلویزیون های رسیور دار می توان به کیفیت آن در نمایش محتوا اشاره کرد به این معنی که تلویزیون هایی که رسیور سر خود دارند می توانند کیفیت تصویر 4K را ساپورت و پشتیبانی کنند که این موضوع در رسیور هایی که جداگانه خریدارای می شوند به چشم نمی خورد.

مقاله مرتبط: تلویزیون سامسونگ رسیوردار

در ادامه ی این مطلب می خواهیم به قیمت تلویزیون ال جی رسیور دار و مدل های آنها اشاره کنیم و چنانچه شما قصد خریداری تلویزیون رسیور دار را دارید می توانید از طریق سایت آترین برای انجام خرید مطمئن و آسان اقدام نمایید.

تلویزیون ال جی رسیور دار LK5730

تلویزیون ال جی 49LK5730 از سری تلویزیون هایی است که شرکت ال جی آن را به عنوان یک تلویزیون میان رده تولید کرده است. اینتلویزیون ال جی در سال 2018 با کیفیت تصویر فول اچ دی به بازار عرضه شده است و با توجه به امکانات و کیفیتی که دارد میتوان این تلویزیون را یک مدل مقرون به صرفه عنوان کرد.

  • کیفیت تصویر : Full HD
  • خروجی صدا : 20W

تلویزیون ال جی LK5730

تلویزیون ال جی رسیور دار LK6100

تلویزیون ال جی 49LK6100 یکی از مدل های میان رده و خوش ساخت ال جی در سال 2018 می باشد که بر پایه ی کیفیت تصویر Full HD طراحی شده است. این تلویزیون ال جی دارای مشخصه هایی است که از جمله ی آنها می توانیم به هوشمند بودن این تلویزیون سری 6 ال جی بپردازیم که به سیستم عامل webOS مجهز شده است و این امکان را برای کاربران به وجود آورده است که محیط سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنند.

  • کیفیت تصویر : Full HD
  • خروجی صدا : 20W

تلویزیون رسیور دار UM7340

تلویزیون ال جی 49UM7340 از سری محصولات ال جی به حساب می آید که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه کرده است. اینتلویزیون ال جی 2019 از لحاظ کیفیت صوتی و تصویر بهبود و ارتقا پیدا کرده و از هوش مصنوعی ThinQ نیز بهره گرفته است که سبب قدرتمند تر شدن عملکرد تلویزیون شده است.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W

تلویزیون ال جی UM7340

تلویزیون رسیور دار UM7660

ویزیون 65UM7660 از سری تلویزیون های 2019 برند معتبر ال جی می باشد که دارای صفحه نمایش LED با پنل IPS و کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 است که تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به نمایش می گذارد. سایز این تلویزیون 65 اینچ است که با صفحه نمایش تخت و چشم نوازی که دارد می توانید از تماشای فیلم و برنامه های مختلف نهایت لذت را ببرید.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W

تلویزیون رسیور دار UM7660

تلویزیون رسیور دار SM8100

تلویزیون ال جی 49 اینچ 49SM8100، با توجه به طراحی و کیفیت بالایی که دارد را میتوان برای محیط های بزرگ به کار برد. تلویزیون 49SM8100 از نظر طراحی بسیار زیبا و چشم نواز ترسیم شده است. حاشیه های اندک و پایه های هلالی شکل تلویزیون میتواند به دیزاین و دکوراسیون خانه ها زیبایی و جلا ببخشد.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W

تلویزیون ال جی رسیور دار SM9000

تلویزیون مدل 55SM9000 از سری تلویزیون های ال جی به حساب می آید که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری هایی همچون نانوسل، Dolby Vision، 4K Cinema HDR و پشتیبانی از انواع فرمت های HDR، سبب شده تا تصاویر را با وضوح و جزئیات دقیق تری به نمایش بگذارد و در کنار همه ی این فناوری ها از Dolby Atmos نیز در جهت پخش صدای واضح و فراگیر استفاده کرده است و شما با این تلویزیون میتوانید تجربه ای هیجان انگیز از مشاهده ی فیلم ها، ورزش و سایر محتوای تصویری داشته باشید.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 40W

قیمت تلویزیون ال جی SM9000

تلویزیون رسیور دار SM9500

تلویزیون ال جی 65 اینچ 65SM9500، در سال 2019 تولید شده و از تکنولوژی های روز دنیا نیز بهره گرفته است. بدنه ی تلویزیون با نهایت ظرافت و کمترین میزان حاشیه و با پایه های هلالی شکل که زیبایی تلویزیون را دو چندان کرده ترسیم و طراحی شده است.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 40W

قیمت تلویزیون ال جی رسیور دار SM9500

مقاله مرتبط: معایب تلویزیون ماهواره دار

کلام آخر

امیدواریم که مقاله تلویزیون ال جی رسیوردار برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی را دارید و قیمت تلویزیون ال جی برای شما مهم است حتما از فروشگاه آترین کالا دیدن کنید و خرید خودتون را با خیال راحت انجام بدین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا