ترین ها

بهترین یخچال سامسونگ

بدون شک نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت تنها با وجود داشتن یخچال فریزر صورت می گیرد. از آنجایی که این محصول از کاربردی ترین لوازم در منزل است، کمپانی های معتبری همچون سامسونگ ساخت و عرضه مدل های متنوع آن را در چرخه تولید خود قرار داده اند. یخچال فریزر ساید بای ساید، مدل دوقلو، بالا پایین، دور این دور و فرنچ از بهترین یخچال سامسونگ هستند که کاربران با توجه به بودجه و هزینه ای که برای خرید یخچال در نظر گرفته اند می توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.
البته هر کدام از این مدل یخچال ها با داشتن فناوری ها و امکاناتی که دارند به نوعی قیمت یخچال سامسونگ را تحت تأثیر قرار داده اند که در انتخاب نهایی می بایست به آن توجه کنید.

1. RS50، ارزانترین و بهترین یخچال سامسونگ

بهترین یخچال سامسونگ

امروزه به دلیل طراحی منحصر به فرد یخچال ساید بای ساید، کاربران بسیاری به این مدل از یخچال فریزر روی آورده اند. اما نکته حائز اهمیت این است که در کنار زیبایی خاصی که می توانند به محیط شما ببخشند از رِنج قیمت بالایی برخوردار هستند. اما چنانچه شما قصد خرید یخچال ساید سامسونگ را با بهترین قیمت دارید، مدل RS50 یکی از بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ است. این یخچال فریزر سامسونگ در کنار فناوری ها و امکانات بسیار مناسبی که برای نگهداری مواد غذایی دارد از رِنج قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است که برای آن دسته از کاربران که به دنبال خرید اقتصادی و مقرون به صرفه هستند یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کنندگی چندگانه
  • انجماد سریع
  • قابلیت نوفراست
  • سیستم یخ ریز
قیمت یخچال سامسونگ RS50

2. یخچال فریزر Samsung RH58

بهترین یخچال سامسونگ

توجه کردن به حجم و گنجایش برای نگهداری مواد غذایی یکی از اولویت های کاربران و علی الخصوص خانواده های پر جمعیت در هنگام خرید یخچال فریزر است. با توجه به این موضوع سامسونگ نیز در طراحی یخچال های خود این مسأله را در نظر گرفته است و از ظرفیت های بالا برای محصولات خود بهره برده است.
RH58 یکی از بهترین یخچال سامسونگ دور این دور است که با داشتن 30 فوت ظرفیت امکان نگهداری اقلام غذایی را در حجم بالا برای افراد امکان پذیر می کند.
یخچال 30 فوت RH58 از بهترین یخچال ساید سامسونگ است که این کمپانی سعی کرده تا بهترین چیدمان را برای قفسه ها و محفظه های آن در نظر بگیرد تا کاربران در جای گیری اقلام خوراکی خود مشکلی نداشته باشند. لازم به ذکر است که این کمپانی در ظرفیت های بزرگتری نیز محصولاتی را ارائه داده است که کاربران می توانند مناسب با تعداد افراد خانوده خود و همچنین بودجه ای که در نظر می گیرند، مدل مَد نظر خود را خریداری کنند.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کننده
  • قابلیت تنظیم دما برای هر قسمت
  • ظرفیت بالا برای نگهداری مواد غذایی
  • قابلیت دور این دور
قیمت یخچال سامسونگ RH58

3. یخچال سامسونگ دوقلو RB34T630ESA-RB34T670FSA

بهترین یخچال سامسونگ

کاربران بسیاری هستند که طراحی و ظاهر یخچال را پیش از هر مورد دیگری مورد توجه قرار می دهند و بیشتر به دنبال انتخاب دستگاهی هستند که از جلوه زیبا و شکیلی برخوردار باشد. یخچال RB34T630ESA-RB34T670FSA بهترین یخچال فریزر سامسونگ دوقلو است که با طراحی جذاب و دلپسندی که دارد توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جلب کند.
این یخچال فریزر دوقلو دارای یک پنل لمسی و همچنین سیستم آبریز بر روی درب است که سبب شده تا جذابیت آن دو برابر شده و به خوبی با محیط آشپزخانه شما مَچ شود.
اگر شما از آن دسته افراد هستید که علاوه بر ظاهر و زیبایی، فناوری و قابلیت های آن را نیز مورد توجه قرار می دهید، یخچال فریزر بوش می تواند برای شما انتخاب بهتری باشد، که ما در مقاله بهترین یخچال بوش بیشتر در مورد آنها توضیح داده ایم که شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات کافی را به دست آورید.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کننده چندگانه
  • سیستم کنترل دما
  • ظرفیت بالا برای نگهداری مواد غذایی
  • سیستم آبریز
یخچال دوقلو سامسونگ RB34T630ESA – RB34T670FSA

4. خنک کنندگی چندگانه با یخچال سامسونگ بالا پایین RT53

بهترین یخچال سامسونگ

خنک کنندگی قدرتمند برای یک یخچال از مهم ترین ویژگی های آن به حساب می آید که به موجب آن اقلام خوراکی شما از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار خواهند شد. یخچال فریزر سامسونگ بالا پایین RT53، بهترین مدل یخچال سامسونگ است که به سیستم خنک کنندگی چندگانه برای نگهداری مواد غذایی با حفظ طعم و بوی واقعی مجهز شده است.
این قابلیت هوای سرد و خنک را در بین قفسه ها به طور متناوب به گردش در می آورد که در نهایت موجب ماندگاری اقلام خوراکی در طولانی مدت با طعم و رنگ واقعی می شود.
این یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ دارای 28 فوت ظرفیت است که در صورت تمایل به مدل مشابه با ظرفیت بیشتر می توانید یخچال سامسونگ RT62 را لیست انتخاب های خود داشته باشید.

نقاط قوت

  • سیستم خنک کننده
  • فیلتر ضد عفونی کننده
  • چک کردن هوشمند
  • سیستم یخ ریز
قیمت یخچال سامسونگ RT62

 

5. RS80، بهترین مدل یخچال ساید بای ساید سامسونگ از لحاظ داشتن فیلتر بهداشتی

بهترین یخچال سامسونگ

یخچال سامسونگ RS80، از بهترین مدل ساید بای ساید سامسونگ یا همان اینستاویو  است. این شرکت برای از بین بردن هر گونه میکروب و باکتری احتمالی که ممکن است داخل یخچال باشد و سبب فاسد شدن مواد غذایی در زودهنگام شود، فیلتر بهداشتی و آنتی باکتریال Hygiene Fresh را برای آن طراحی کرده است.
این فیلتر با جذب آلاینده ها و هر گونه بوی نامطبوع، امکان تازه ماندن مواد غذایی را با حفظ طعم و بوی اصلی برای کاربران به وجود خواهد آورد. بدیهی است که مدل های متنوع دیگری نیز به عنوان بهترین یخچال سامسونگ در بازار موجود هستند که علاوه بر داشتن فیلتر ضدعفونی کننده دارای فناوری های منحصر به فرد دیگری برای نگهداری مواد غذایی هستند که در صورت تمایل می توانید آنها را جزو انتخاب های خود قرار دهید.
بسیاری از کاربران بر این باور هستند که یخچال ساید بای ساید و دوقلو تفاوت چندانی با هم ندارند و به همین دلیل اکثراً خرید یخچال دوقلو را به دلیل مناسب بودن قیمت آن ترجیح می دهند. گفتنی است که ما در مقاله تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو این دو مدل یخچال را از همه نظر مقایسه کردیم تا شما بتوانید با عمده ترین تفاوت آنها به خوبی آشنا شوید.

نقاط قوت

  • سیستم هوای چندگانه
  • فیلتر ضد عفونی کننده
  • سیستم یخ ریز
  • ظرفیت بالا برای نگهداری مواد غذایی
قیمت یخچال سامسونگ RS80

6. RS51، برترین مدل ساید بای ساید سامسونگ

بهترین یخچال ساید سامسونگ

سامسونگ برای اینکه بتواند تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد، هر سال مدل های متنوعی از یخچال ساید بای ساید را به بازار عرضه می کند. یخچال سامسونگ RS51 از دیگر مدل های این کمپانی است که با توجه به فناوری هایی که این شرکت برای آن در نظر گرفته است به یکی از مدل های بسیار طرفدار تبدیل شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال سامسونگ، دسترسی به تنظیمات آن از طریق گوشی همراه است که افراد می توانند در هر زمان و مکانی به راحتی دستگاه خود را کنترل کنند.
این یخچال ساید سامسونگ دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری نیز است که برای اطلاع بیشتر در مورد آن می توانید به صفحه یخچال سامسونگ RS51 در آترین پلاس مراجعه کنید.

نقاط قوت

  • سیستم هوای چندگانه
  • سیستم چک کردن هوشمند
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • سیستم بدون برفک
قیمت یخچال سامسونگ RS51

بهترین یخچال سامسونگ را از کجا بخریم؟

یخچال فریزر سامسونگ از قابلیت ها و فناوری های بسیار کارآمد و منحصر به فردی برای نگهداری مواد غذایی در طولانی مدت با حفظ طعم و بوی واقعی برخوردار است. یکی از برترین دلایلی که موجب شده تا افراد تمایل زیادی به خرید یخچال سامسونگ داشته باشند، بهره مندی از فناوری های روز در کنار بهترین رِنج قیمت است.
البته شما می توانید مدل های متنوع از یخچال فریزر سامسونگ را در آترین پلاس مشاهده کنید و با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل فوری، تسویه در محل و بهترین قیمت، بهترین انتخاب را برای خود به ارمغان داشته باشید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا