ترین ها

7 تا از بهترین مارک کولر گازی های بازار ایران

آیا شما شما هم در روزهای گرم سال از کولر گازی استفاد می کنید؟ به نظر شما بهترین مارک کولر گازی کدام است؟ آیا برند می تواند در عملکرد و کارایی دستگاه تأثیر گذار باشد ؟ بی شک خنک نگه داشتن محیط زندگی یکی از اولویت های کاربران در گرمای طاقت فرسای تابستان است که در این بین کولر گازی از محبوبیت بیشتری به نسبت دیگر دستگاه های سرمایشی برخوردار است.
اگر بخواهیم دستگاهی را انتخاب کنیم تا از فناوری های پیشرفته برای خنک سازی ایدئال برخوردار باشد قطعاً باید مارک آن را نیز در نظر بگیریم. زیرا که هر چه مارک شما معتبر تر باشد به طور حتم از فناوری ها و قابلیت های پیشرفته تر و جدیدتری برای فرایند خنک سازی برخوردار خواهد بود. البته باید متذکر شویم که قیمت اسپلیت نیز بر پایه بهره مندی های کولر گازی به فناوری ها و قاابلیت ها تعیین خواهد شد به نحوی که در هنگام خرید حتماً باید این موضوع را در نظر بگیرید. اکنون ما در این مطلب سعی کرده ایم تا با معرفی بهترین مارک کولر گازی بازار ایران کمی انتخاب را برای شما آسان کنیم، به طوری که بتوانید متناسب با بودجه و فناوری هایی که دارند اسپلیت مَد نظر را خریداری کنید.

1. گری، معروف ترین برند تولید کننده کولر گازی

یکی از تخصصی ترین شرکت های تولید کننده کولر گازی، گری است. تنوع بسیار زیاد محصولات این شرکت و همچنین بهره مند شدن به پیشرفته ترین فناوری های روز سبب شده تا افراد بیشتری خرید کولر گازی گری را ترجیح دهند. از دیگر ویژگی های کولر گازی گری داشتن بدنه مستحکم، برخورداری از فیلتر بهداشتی، طراحی شیک و جمع و جور پنل داخلی، قدرت سرمایشی و گرمایشی بسیار مطلوب است که در نهایت یک کولر گازی فوق العاده را تشکیل می دهند.

بهترین مارک کولر گازی

2. خنک سازی وسیع با کولر گازی ایوولی

از دیگر کمپانی های جهانی که با تولید و عرضه کولر گازی توانسته سهمی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد، برند ایوولی است. ایوولی همانند دیگر کمپانی های تولید کننده سعی کرده تا سلیقه تمام افراد را در نظر بگیرد و مدل های متنوعی را در چرخه تولید قرار دهد. ظرفیت کولر گازی ایوولی بین 9000 تا 30000 است که در کنار دیگر قابلیت های منحصر به فردی همچون سیستم تهویه مطبوع، راندمان و بازدهی بالای عملکرد گرمایشی و سرمایشی، استفاده از قطعات اصلی، بهره مندی از موتور اینورتر، طراحی شیک، خنک سازی بسیار عالی و ایدئالی را برای کاربران ایجاد می کند.

بهترین برند کولر گازی

3. جنرال گلد، ارزان ترین مارک کولر گازی

جنرال گلد از دیگر برندهای قدرتمندی است که سابقه طولانی در تولید کولر گازی دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که کاربران خرید کولر گازی جنرال گلد را در اول لیست پیشنهادی خود قرار داده اند، قیمت بسیار مناسبی است که جنرال گلد برای محصولات خود در نظر گرفته است.
فناوری هایی همچون فیلتر ضد باکتری، کارکرد گرمایشی، سرمایشی، قیمت مقرون به صرفه، موتور اینورتر، برخورداری از ظرفیت ایدئال برای خنک سازی، طراحی شیک، تنوع در مدل، از مهم ترین ویژگی های کولر گازی جنرال گلد هستند که در صورت تمایل می توانید انتخاب کولر گازی خود را از این برند انجام دهید.

بهترین مارک کولر گازی در ایران

4. سیستم تهویه قدرتمند با کولر گازی LG

همه ما می دانیم که ال جی از قدیمی ترین کمپانی هایی است که در تولید کولر گازی نیز تبحر خاصی را از خود نشان داده است. مهم ترین موضوعی که ال جی در تولید این نوع از محصولات خود بسیار مَد نظر قرار داده است، سیستم تهویه است. ال جی با طراحی فیلتر پلاس در اکثر مدل کولرهایش امکان پخش یک هوای مطبوع و سالم را در فضای محیط برای کاربران ایجاد می کند. از آنجایی که این شرکت از موتور کم مصرف در محصولاتش بهره برده است از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف هستند و به همین دلیل یک گزینه بسیار ایدئال برای منازل مسکونی تلقی می شوند. ظرفیت های بالای خنک کنندگی، استفاده از پنل های دیجیتالی، پرتاب چهار جهت باد، تنوع در مدل، از دیگر ویژگی های بارزی هستند که ال جی برای کولر گازی های خود در نظر گرفته است. البته باید متذکر شویم که تمام این قابلیت ها به نوعی قیمت کولر گازی ال جی را تحت تأثیر قرار داده اند که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید.

بهترین مارک کولر گازی

5. عملکرد سریع خنک کنندگی با کولر گازی سامسونگ

امروزه توجه کردن به کیفیت خنک سازی برای کاربران بسیار مهم و ضروری است. به نحوی که هنگام انتخاب کولر گازی قبل از هر چیز فناوری های تعبیه شده برای خنک سازی را مورد توجه قرار می دهند. سامسونگ از با سابقه ترین برندهایی است که انواع کولر گازی را در ظرفیت های متنوع با فناوری های پیشرفته و کاربردی به کاربران عرضه کرده است. از مهم ترین قابلیت هایی که کولر گازی سامسونگ اصل به آن مجهز شده است، می توان به سرعت گردش باد، فیلتر ضد میکروب، موتور قدرتمند اینورتر دیجیتال، بهره مندی از سیستم خودکار، صرفه جویی در مصرف انرژی، طراحی مثلثی شکل آن اشاره کرد.توجه داشته باشید که به دلیل تقاضای بسیار زیاد کولر گازی، فروشندگان بسیاری برای سود بیشتر، شروع به وارد کردن مدل های جعلی و تقلبی کرده اند که در صورت عدم آشنایی با امکانات برند های اصلی به راحتی دستخوش این کلاه برداری قرار خواهید گرفت. لازم به ذکر است که ما در مقاله تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی بیشتر در این مورد توضیح داده ایم.

برترین برند کولر گازی در ایران

6. مصرف بهینه انرژی کولر گازی اجنرال

از اصلی ترین دلایلی که افراد از خرید کولر گازی امتناع می کنند، مصرف بالای انرژی این نوع از دستگاه ها است. اما خوشبختانه اجنرال این موضوع را در نظر گرفته و به اقتباس از برترین تکنولوژی های روز دنیا کم مصرف ترین کولر گازی ها را تولید و عرضه کرده است.
اجنرال همانند دیگر کمپانی های مطرح از فناوری ها و قابلیت های بسیار کارآمدی برای یک خنک سازی ایدئال استفاده کرده است که مهم ترین آنها تعبیه شدن موتور اینورتر، دارا بودن سیستم تهویه مطبوع، سرعت خنک کنندگی بالا، دوام و استحکام بدنه است که در کنار هم یک محصول بی نظیر و منحصر به فرد را روانه بازار کرده اند.
با توجه به کم مصرف بودن کولر گازی اجنرال می توان گفت یکی از بهترین گولر گازی برای مناطق گرمسیر مارک اجنرال است. چرا که در این مناطق به دلیل گرمای زیاد کولر گازی همیشه روشن است و با توجه به کم مصرف بودن کولر گازی اجنرال کاربران می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

بهترین مارک کولر گازی بازار ایران

7. هایسنس، بهترین انتخاب کاربران برای کولر گازی

از دیگر شرکت های معروفی که سابقه درخشانی در تولید کولر گازی دارند هایسنس است. این شرکت با تعبیه کردن موتورهای بزرگ کم مصرف بر روی کولر گازی مصرف انرژی را تا میزان قابل توجهی بهینه کرده است. تنوع مدل کولر گازی های هایسنس، فیلتر قابل شستشو، بهره مندی از موتور روتاری، ظرفیت بالای خنک کنندگی، طراحی شیک و منحصر به فرد، از امکانات قابل توجهی هستند که این شرکت برای محصولات خود در نظر گرفته است. با توجه به این قابلیت ها و همچنین قیمت بسیار مناسبی که کولر گازی هایسنس از آن برخوردار است، شما می توانید خرید آن را برای منازل یا محیط ها اداری انجام دهید.

برترین برند کولر گازی

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

امروزه مارک های متنوعی چرخه تولید کولر گازی را به حرکت درآورده اند که نمی توان کیفیت محصولات آنها را تأیید یا تکذیب کرد. اما اگر شما به دنبال خرید کولر گازی با بهترین و اصلی ترین مارک هستید، فروشگاه آترین پلاس مجموعه از برترین مدل کولر گازی های روز را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، تسویه در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، خرید خود را نهایی کنند. اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید کولر گازی از فروشگاه ما را داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا