مقایسه

تفاوت تلویزیون ال جی اسلواکی با مجارستان

تفاوت تلویزیون ال جی اسلواکی با مجارستان

ال جی از محبوب ترین برندهایی است که با به کارگیری فناوری های جدید و نوین در تلویزیون های خود توانسته بیش از پیش خریداران تلویزیون و کسانی که در کنار کیفیت، خواهان و خواستار زیبایی هستند را به خرید تلویزیون های ال جی سوق دهد. اما مشکلی که امروزه کاربران در خرید تلویزیون های ال جی با آن مواجه هستند و به یکی از سوال های بی پاسخ تبدیل شده است، کشور مونتاژ می باشد. کشور مونتاژ در کنار تنوع مدل ها توانسته خرید تلویزیون ال جی را با دشواری بیشتری همراه سازد که ما در این مقاله می خواهیم به یکی از سوالاتی که به دفعات بسیار بالایی در هنگام خرید مطرح شده است «تفاوت تلویزیون ال جی اسلواکی با مجارستان» جواب کامل و قاطعانه ای را بدهیم.

ال جی برای کاهش هزینه های ارسالی و بهای تمام شده تلویزیون های خود، سیاست مونتاژ در کشورهای مختلف را در پیش گرفته است که از جمله این کشورها، اسلواکی و مجارستان می باشند که از سال 2019 به بعد توانسته اند بیشتر جا پای خود را در بازارهای جهانی مستحکم کنند و ما نیز امروزه بیشتر شاهد حضور تلویزیون های ال جی با مونتاژ اسلواکی و مجارستان در بازارهای جهانی باشیم. اما بیشترین و اصلی ترین سوالی که درباره مونتاژ اسلواکی و مجارستان مطرح است، تفاوت آنهاست. در واقع باید عنوان کرد که تلویزیون هایی که با مونتاژ اسلواکی، مجارستان و یا مصر از سوی ال جی به بازار عرضه می شوند از نظر کیفیت و کارایی و ساخت قطعات هیچ گونه تفاوتی را با مونتاژ کره ندارند و این سیاست صرفا برای کاهش قیمت و هزینه های ارسالی تلویزیون در کشورهای مختلف به کار گرفته می شود.

متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از فروشندگان با سواستفاده از این مسئله و نا آگاه بودن خریدار به این موضوع، پول و هزینه های بیشتری را به بهانه تفاوت در کیفیت و ساخت قطعات از خریدار می گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا