ترین ها

جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه؟ بهترین مارک جاروبرقی ایرانی

آیا شما هم از برندهای ایرانی خرید جاروبرقی را انجام می دهید؟ چه عالی!. امروزه تکنولوژی و فناوری در کشورهای در حال توسعه پیشروی چشمگیری داشته است به طوری که کاربران می توانند با خیال راحت خرید جاروبرقی را از مارک های داخلی انجام دهند. اما وجود برندهای خارجی در بازار جهانی به یکی از اولویت های خرید برای افراد تبدیل شده است؛ زیرا که بیش از نیمی از کاربران ایرانی ترجیح می دهند این محصول را از مارک های خارجی انتخاب کنند. توجه داشته باشید که اکنون شرکت های بسیار مهم و با سابقه ای در ایران وجود دارند که در حوزه تولید جاروبرقی مشغول به فعالیت هستند که قیمت جاروبرقی را بسیار مناسب تر از برند های خارجی عرضه می کنند. حال اگر  خرید جاروبرقی از برندهای خارجی برای شما امکان پذیر نیست، ما در این مطلب منتخبی از بهترین مارک جاروبرقی ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

7. پارس خزر، بهترین برند جاروبرقی ایرانی

شرکت پارس خزر همانند دیگر رقبای داخلی خود هر ساله سری جدیدی از جاروبرقی را روانه بازار کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی که پارس خزر برای این نوع از محصولات خود در نظر گرفته است قدرت مکش بالا در کنار طراحی شیک و منحصر به فرد است. اگر شما از آن دسته کاربران هستید که قدرت و توان مکش را در کنار زیبایی ظاهری از اصل خرید خود قرار می دهید، جاروبرقی پارس خزر می تواند یکی از برندهای پیشنهادی در لیست انتخاب های شما به حساب آید. البته شما می توانید جاروبرقی مخزن دار را که از لحاظ طراحی و همچنین قدرت مکش ایدئال هستند را نیز در گوشه ای از ذهن خود داشته باشید.

جاروبرقی پارس خزر از بهترین مارک جاروبرقی

6. آرامش محیط با بهترین مارک جاروبرقی ایرانی، امرسان

بیش از نیمی از کاربران خرید جاروبرقی را معمولاً از برندهای خارجی انجام می دهند. اما شرکت های مطرحی همچون امرسان سعی کرده تا محصولات خانگی خود را از جمله جاروبرقی با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. یکی از برترین مزیت هایی که امرسان برای جاروبرقی های خود در نظر گرفته است قدرت مکش بالای آنها برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص است. یکی دیگر از وجه ممیزهایی که جاروبرقی امرسان به نسبت سایر برندها دارد صدا و نویز بسیار پایین این محصولات است که برای کاربرانی که در کنار کیفیت تمیز کاری آرامش محیط را نیز در نظر می گیرند یک گزینه بسیار عالی است. البته توجه داشته باشید که نقطه مقابل این قابلیت را می توانید در محصولات بوش نیز مشاهده کنید. پس اگر مشکلی از بابت صرف هزینه ندارید ما به شما خرید جاروبرقی بوش را پیشنهاد می دهیم، چرا که در کنار بهره مندی از برترین فناوری های روز که برای یک تمیز کاری بی عیب و نقص لازم است بسیار کم صدا هستند.

جاروبرقی ایرانی امرسان

5. از بین بردن هر گونه آلرژی با SNOWA

اسنوا از دیگر بهترین مارک جاروبرقی ایرانی است که سعی کرده تا با مجهز کردن جاروبرقی هایش به جدید ترین فناوری های روز بتواند نظر افراد بیشتری را به سمت خود جلب کند. دارا بودن جاروبرقی اسنوا به سیستم ضد آلرژی و همچنین تعبیه شدن فیلتر بهداشتی از مهم ترین فناوری های تعبیه شده ای است که اسنوا بدون استثنا در تمام مدل جاروبرقی هایش از آن استفاده کرده است. گفتنی است این امکان برای اکثر مدل جاروبرقی های خارجی نیز طراحی شده است که ما در مقاله بهترین جاروبرقی خارجی بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.

جاروبرقی ایرانی اسنوا

4. پاکشوما، با سابقه ترین مارک جاروبرقی ایرانی

طبیعتاً در نظر گرفتن قدرت مکش از اصلی ترین مواردی است که معمولاً کاربران در هنگام خرید جاروبرقی به آن توجه خاصی دارند. یکی از شرکت های قدرتمندی که در حال حاضر در ایران فعالیت دارد برند قدیمی پاکشوما است که جاروبرقی های خود را بر پایه مکش و توان بالا تولید کرده است. با توجه به قدرت مکشی که بیشتر مدل جاروبرقی های پاکشوما از آن برخوردار هستند شما می توانید حتی ریزترین زباله ها را که در بین تار و پود فرش قرار گرفته اند را بیرون بکشید و نشیمنی کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی را برای خود رقم بزنید.

جاروبرقی ایرانی پاکشوما

3. ظرفیت بالای مخزن با جاروبرقی های سپاهان

خالی کردن مخزن یا کیسه جاروبرقی از نا خوشایند ترین کارهایی است که کاربران مجبور هستند در فواصل بسیار نزدیک برای بالا بردن قدرت مکش و جلوگیری از خرابی دستگاه آن را انجام دهند. با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران خرید جاروبرقی سطلی را به دلیل حجم بالایی که برای جای دادن بیشتر زباله دارند ترجیح می دهند.
اکنون اگر آمادگی لازم از بابت صرف هزینه برای خرید این مدل جاروبرقی از برندهای خارجی را ندارید ما به شما برند داخلی سپاهان جارو را معرفی می کنیم. زیرا که این مارک بیشتر جاروبرقی های خود را در مدل های سطلی طراحی کرده است. نا گفته نماند سپاهان جارو از فناوری های بسیار کاربردی همچون فیلتر بهداشتی، موتور قدرتمند نیز برخوردار است که در نهایت یک تمیز کاری شگفت انگیز را برای افراد به دنبال خواهد داشت.

جاروبرقی ایرانی سپاهان

2. تولیپس، بهترین برند جاروبرقی ایرانی ارزان قیمت

قطعاً زمانی که شما یک جاروبرقی را انتخاب می کنید جدای از توجه کردن به قابلیت ها و فناوری های آن، هزینه و قیمت را نیز در نظر می گیرید. با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت جاروبرقی ایرانی همیشه به نسبت برندهای خارجی مناسب تر است ما به شما برند تولیپس را پیشنهاد می کنیم.
بسیاری از کاربران بر این باور هستند هر چه قیمت یک محصول ارزان تر باشد احتمال پایین بودن کیفیت آن بیشتر است. باید متذکر شویم جاروبرقی تولیپس تمام فناوری ها و امکاناتی که برای یک تمیز کاری فوق العاده لازم است را دارد و در کنار آن با مناسب ترین قیمت نیز در بازار عرضه شده است. اما اگر صرف هزینه را مَد نظر قرار نمی دهید می توانید انتخاب خود را از برند خارجی بوش انجام دهید که البته ما در مقاله بهترین جاروبرقی بوش بیشتر جاروبرقی های این کمپانی را مورد بحث قرار داده ایم.

جاروبرقی ایرانی تولیپس

1. ساینا، جدیدترین جاروبرقی ایرانی موجود در بازار

امروزه تقاضا برای خرید جاروبرقی بیش از پیش شده است و همین موضوع سبب شده تا کمپانی ها و شرکت های نوینی وارد این عرصه شوند. ساینا از جمله شرکت های جدیدی است که علیرغم سابقه کمی که دارد توانسته قلمرو خود را در تولید جاروبرقی گسترش دهد. کیفیت بالای مکش، بدنه مستحکم، دارا بودن فیلتر بهداشتی، از مهم ترین ویژگی های جاروبرقی ساینا است که با توجه به قیمت بسیار منصفانه ای هم که دارد افراد بسیاری خرید آن را در اولیت قرار داده اند.

جاروبرقی ایرانی ساینا

آیا خرید جاروبرقی ایرانی به صرفه است؟

بسیاری از افراد معتقدند که خرید جاروبرقی از برند ایرانی می تواند برای آنها بسیار اقتصادی و به صرفه باشد. اما از آنجایی که همیشه بازدهی مارک های خارجی بیشتر بوده است شما می توانید دقیقاً با رِنج قیمت مدل های ایرانی، نمونه های خارجی را خریداری کنید. حال اگر قصد انتخاب جاروبرقی از برند خارجی را داشته باشید با مشاهده محصولات متنوع و اصلی ما در آترین کالا می توانید در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، گارانتی 18 ماهه، ارسال فوری و بهترین قیمت، یک خرید تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا اطلاعات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا