اتو بخار دستی فیلیپس 2300 وات GC2992

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

نوع عملکرد : بخار دستی

نوع کف : استیم گلاید

توان مصرفی : 2300 وات

گنجایش مخزن آب : 320 میلی لیتر 

سیستم ضد چکه : دارد

سیستم ضد رسوب : دارد

بخار دهی پیوسته : 40 گرم در دقیقه

بخار دهی لحظه ای : 150 گرم در دقیقه

کشور ساخت : هلند

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر اتو بخار دستی فیلیپس GC2992

اتو بخار یکی از محصولات بسیار پر کاربرد می باشد که می توان گفت تمامی خانواده ها بدون استثنا از آن استفاده می کنند که البته امروزه با پیشرفت فناوری مدل های جدیدی و با قابلیت های پیشرفته ای در بازار موجود هستند. اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 یکی از مدل اتو های این کمپانی معروف است که از امکانات در خور انتظاری برخوردار است به طوری که می توان گفت لباس های فوق العاده صاف و لطیفی را برای مخاطب به ارمغان می آورد. این اتو بخار فیلیپس با توان 2300 وات در اسرع وقت گرم می شود و حرارت و بخار کافی را برای یک فرایند عالی ایجاد می کند که با توجه به جنس لباس ها می توان این حرارت را کم یا زیاد کرد. از مزیت های این دستگاه فیلیپس ایجاد 150 گرم بخار قدرتمند در هر دقیقه برای چین و چروک های عمیق است که به بهترین نحو ممکن آنها را محو می کند همچنین با به وجود آوردن 40 گرم بخار پیوسته در دقیقه هر گونه چربی و یا لکه را به راحتی از بین می برد. اتو کردن لباس ها و یا هر چیز دیگر به صورت عمودی از دیگر کارایی های جالب این اتو است که در ادامه به صورت کلی در مورد آن توضیح خواهیم داد. رسوب و جرم از جمله عواملی هستند که باعث افت کارایی اتو می شوند و اگر رسوب گیری نشوند اصلا نتیجه جالبی را برای مخاطب نخواهد داشت البته این اتو بخار فیلیپس با قابلیت رسوب زدایی هر گونه جرم و رسوبی را به طور کامل از بین می برد. برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر کاربردهای این اتو بخار فیلیپس می توانید در ادامه مبحث ما را همراهی کنید. 

توان و قدرت 2300 وات

اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 از سری مدل های این شرکت بی نظیر است که با قدرت 2300 وات در مدت زمان کمتر از یک دقیقه گرم می شود و بر اساس همین حرارت می تواند عمیق ترین چروک ها را نیز از بین ببرد و صاف ترین لباس ها را تحویل کاربران بدهد. البته مخاطبان می توانند این حرارت و گرمای ایجاد شده را با توجه به جنس الیاف پارچه و لباس خود کم یا زیاد کنند تا آسیبی به آنها وارد نشود و آنها را از تغییر رنگ بر اثر سوختگی محافظت کنند همچنین این اتو بخار فیلیپس با توان 2300 وات در هنگام اتو کشیدن حداکثر بخار را برای یک فرایند عالی ایجاد می کند تا لباس های صافی را تحویل کاربران دهد. 

توان وقدرت 2300 وات

از بین بردن سریع چروک با بخار قدرتمند

یکی از مهم ترین کاربردی که یک اتوی دستی می تواند داشته باشد اتو کردن لباس هایی با چروک های عمیق است که توسط یک بخار بسیار قدرتمند این کار عملی خواهد شد. اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 یکی از مدل های فیلیپس است که با ایجاد 150 گرم بخار در هر دقیقه عمیق ترین چین و چروک ها را از بین می برد. شاید برای همه شما اتفاق افتاده باشد که گاهی اوقات لباس شما به قدری چروک است که فقط یک اطو پرس ها می تواند آن را صاف کند اما اگر شما یک اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 را داشته باشید نگران این موضوع نخواهید بود چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن لباس هایی فوق العاده صاف را به شما تحویل می دهد.

از بین بردن سریع چروک با بخار قدرتمند

از بین بردن چربی با بخار پیوسته

از قابلیت های بسیار کاربردی در این محصول فیلیپس می توان به از بین بردن سریع چربی ها اشاره کرد که یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها برای از بین رفتن لکه ها می باشد. اتو بخار دستی فیلیپس GC2300 با ایجاد 40 گرم بخار پیوسته در هر دقیقه عمیق ترین لکه های چربی را از بین می برد و لباس هایی بسیار صاف و بدون چروک را در عین تمیزی به کاربر هدیه می دهد. این قابلیت یکی از امکانات جدیدی است که کمپانی فیلیپس بر روی اکثر محصولات خود قرار داده است تا بتواند لباس های اتو کشیده و مرتبی را برای مخاطبان به ارمغان داشته باشد. 

از بین بردن چربی با بخار پیوسته

بخار عمودی 

اتو کشیدن پرده ها بعد از شستشو یکی از سخت ترین کارهایی است که همیشه خانم های خانه دار نگران آن هستند و باید هزینه بسیاری را برای آن صرف کنند اما اگر شما یک اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 را داشته باشید می توانید پرده های خود را در حالت آویزان نیز اتو کنید و از بخار قدرتمند این دستگاه برخوردار شوید و تمامی چین و چروک های آن را از بین ببرید. همچنین در بسیاری مواقع که دسترسی به میز اتو امکان پذیر نمی باشد شما می توانید در حالت عمودی یا همان آویزان شده لباس های خود را اتو بزنید چرا که بخار این محصول به قدری است که در هر حالتی لباس هایی فوق العاده صاف و مرتبی را به شما تحویل می دهد. 

بخار عمودی

کف استیم گلاید

یکی از مزیت های این اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 طراحی کف استیم گلاید آن است که به راحتی بر روی هر نوع پارچه ای حرکت می کند و بدون هیچ آسیبی به الیاف پارچه عالی ترین البسه را تحویل کاربر می دهد. از دیگر قابلیت های کف این اتو تمیز کردن راحت آن است به طوری که کاربر می تواند در صورت کثیف شدن آن با یک دستمال تمیز آن را پاک کند همچنین جنس آن به گونه ای طراحی شده است که در مقابل هر خط و خراشی مقاوم است و سال ها بدون هیچ مشکلی می تواند کارایی لازم را داشته باشد. 

کف استیم گلاید

قابلیت رسوب زدایی

اتو دستی های معمولی و قدیمی به دلیل آنکه خاصیت رسوب زدایی نداشتند همیشه در حین اتو کشیدن لباس ها را دچار لکه و خورده های رسوب می کردند. این اتو بخار دستی فیلیپس GC2992 با داشتن قابلیت تخلیه رسوب این امکان را برای کاربر ایجاد می کند تا با ایجاد بخار لازم منافذ را از هر گونه رسوب آهکی پاک کند و لباس های صاف و بدون چروکی را تحویل کاربر دهد. مخاطبان با این قابلیت هر چند وقت یک بار می توانند این دستگاه را رسوب زدایی کنند و کارایی آن را به روز های اول برسانند. 

قابلیت رسوب زدایی

قابلیت قطره ای 

از دیگر ویژگی های مهمی که شرکت فیلیپس بر روی این اتو بخار GC2992 تعبیه کرده است قابلیت قطره ای است که به موجب آن مخاطب می تواند در هنگام اتو کشیدن لباس هایی که چین و چروک زیادی دارند با این امکان قطره ای و ایجاد بخار لازم تمامی چروک ها را از بین ببرد و در نتیجه لباس های بسیار صاف و لطیفی را برای خود به ارمغان داشته باشد، البته این امکان اصلا لباس ها را لکه دار و یا خیس نمی کند و بیشتر برای چروک هایی که به عمق پارچه نفوذ می کند کاربرد دارد.

قابلیت قطره ای

دستگیره نرم و راحت

این اتو بخار فیلیپس GC2992 دارای دستگیره بسیار نرم و باریکی است که به راحتی در دست جای می گیرد و مخاطب می تواند بدون هیچ لغزش و مشکلی به کار خود بپردازد. البته دسته این اتو طوری طراحی شده است که کاربر در هنگام استفاده از آن اصلا وزن دستگاه را احساس نمی کند و می تواند به آسانی اتو را بر روی لباس ها بکشد. جدای از دستگیره نرم و راحت آن، طراحی سیم مقاوم و محکم این محصول در برابر حرارت بسیار بالا و همچنین حداکثر قدرت بخار از دیگر ویژگی های ظاهری این وسیله پر مصرف است که شرکت فیلیپس برای اطمینان از کارایی آن آزمایش های مختلفی را بر روی کابل آن انجام داده است. 

دستگیره نرم و راحت

General

اقلام همراه : دفترچه راهنما - لیوان
سیستم ضد چکه326 :
سیستم رسوب زدایی :
سیستم قطع خودکار :
مخزن رسوب :
اسپری آب پاش :
حجم مخزن آب : 320 میلی لیتر
نوع عملکرد : دستی
نوع آلیاژ کف اتو : استیم گلاید
بخار پیوسته : 40 گرم در دقیقه
بخار لحظه ای : 150 گرم در دقیقه
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
اتو بخار دستی فیلیپس 2300 وات GC2992 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
اتو بخار دستی فیلیپس 2300 وات GC2992

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش