تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

سیستم عامل : اندروید

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : 3 عدد HDMI و 2 عدد USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت: لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

توضیحاتی در مورد تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12

فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان و برندی معروف در سطح بین المللی است که در زمینه لوازم خانگی، تجهیزات روشنایی و نورپردازی و... فعالیت می کند. تلویزیون های هوشمند فیلیپس جزو بهترین های بازار تلویزیون می باشند و این شرکت با شرکت های بزرگی همچون ال جی، سامسونگ و سونی رقابت می کند و توانسته در میان کاربران به محبوبیت بالایی برسد و قسمت عمده ای از بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص دهد. تلویزیون فیلیپس 65PUS6754 از سری محصولات این شرکت هلندی است که در سایز 65 اینچ تولید شده و کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840×2160 را ارائه می دهد. سیستم عامل این تلویزیون فیلیپس اندروید است که تلویزیون را هوشمندتر کرده و رابط کاربری آسانی دارد به طوری که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. این تلویزیون همچنین از طراحی زیبایی برخوردار است و بدنه ای باریک و براقی دارد که جای بسیار کمی را می گیرد و دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کند و با کیفیت تصویر و صدای فوق العاده ای که دارد می توند یک تجربه سینمایی عالی را برای شما ایجاد کند. این تلویزیون به موتور Ultra Resolution Upscaling مجهز است که در صورت لزوم کیفیت تصویر را ارتقاء می دهد و آن را به 4K واقعی می رساند بنابراین تصاویر با کیفیت پایین را نیز با بهترین کیفیت به شما نشان می دهد. از قابلیت های دیگر این محصول Ambilight می باشد که با استفاده از لامپ های LED موجود در لبه پشت تلویزیون نور و رنگ صفحه نمایش را بر روی دیوار پشت تلویزیون بازتاب می کند و در هنگام نمایش هیجان را به حداکثر می رساند.

طراحی زیبا و دلنشین

تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12 بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه می باشد زیرا در این محصول هر آنچه که لازم باشد تا یک دیزاین زیبا را ایجاد کند به کار رفته و دغدغه ای به جای نگذاشته و انتخاب را برای شما آسان تر کرده است. این تلویزیون بسیار باریک و براق طراحی شده که به آسانی با محیط اطراف خود ست می شود که این ویژگی می تواند بر دکوراسیون منزل تاثیر مثبت داشته باشد و دیزاین خانه شما را زیباتر کند. پایه های تلویزیون نیز که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند علاوه بر این که تلویزیون را محکم نگه می دارد با طراحی خاصی که دارد بر زیبایی تلویزیون نیز تاثیر می گذارد. حاشیه کناری صفحه نیز بسیار باریک طراحی شده که هم بر دیزاین تلویزیون تاثیرگذار است و هم باعث تمرکز بیشتر مخاطب می شود و با دقت بیشتری به تماشای فیلم می پردازد.

طراحی زیبا و دلنشین

کیفیت تصویر

کیفیت تصویر تلویزیون از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود و در هنگام خرید تلویزیون آن را در اولویت قرار دهید و بسته نیاز و موقعیت خود بهترین کیفیت را انتخاب کنید. فیلیپس از سری شرکت های معروف در سطح جهانی است که محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه می دهد و همپای شرکتهای بزرگی همچون ال جی ، سامسونگ و سونی حرکت کند و قسمت عمده ای از بازار تلویزیون را به خود اختصاص دهد. تلویزیون فیلیپس 65PUS6754 یکی از مدلهای این کمپانی است که از صفحه نمایش LED بهره گرفته و دارای کیفیت تصویر عالی 4K می باشد و با بیش از 8 میلیون پیکسل و فناوری منحصر به فرد Ultra Resolution Upscaling کیفیتی باورنکردنی را به شما ارائه می دهد. فناوری Ultra Resolution Upscaling حرکات نمایش را به صورت طبیعی تر جلوه می دهد و تصویری با وضوح بیشتر و کیفیت بهتر را نمایش می دهد. تلویزیون فیلیپس از HDR10 نیز پشتیبانی می کند و رنگ و روشنایی را فریم به فریم تنظیم می کند و سطوح روشن درخشنده تر و سطوح تاریک با رنگ مشکی عمیق تر نمایش داده می شوند. در نتیجه رنگها با وضوح و کیفیت واقعی تری نمایش داده می شوند. 

این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت های تصویری Dolby Vision کیفیت واقعی محتوا را حفظ می کند و تصاویر را همانگونه که مدنظر تولید کننده است برای شما نمایش می دهد در نتیجه یک نمایش سینمایی را برای شما ارائه می دهد. دالبی ویژن با نمایش رنگ های واقعی و درخشندگی مناسب تصاویری طبیعی و زنده را به نمایش می گذارد و یک تجربه نمایشی فوق العاده را به شما می بخشد.

 

ارتقا کیفیت تصویر 

همانطور که گفته شد تلویزیون فیلیپس از کیفیت تصویر فوق العاده 4K برخوردار است و با بهره گیری از HDR و دالبی ویژن تصاویری با رنگ های زنده و طبیعی را نمایش می دهد، اما این ویژگی برای محتوای با کیفیت بالا مناسب است یعنی تصاویری که با کیفیت 4K تولید شده اند و تصاویری که با کیفیت پایین ضبط شده اند را بی کیفیت نمایش می دهد، بنابراین در این تلویزیون برای حل این مشکل از یک موتور پردازشگر تصویری استفاده شده که تصاویری که با کیفیت پایین تولید شده اند را پردازش می کند و به صورت هوشمند آن را باز تولید می کند و به کیفیت واقعی 4K می رساند.

ارتقا کیفیت تصویر در تلویزیون فیلیپس

قابلیت Ambilight در تلویزیون های فیلیپس

قابلیت Ambilight یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون هوشمند است که با استفاده از لامپ های LED که در لبه های پشت تلویزیون قرار گرفته اند نور و رنگ نمایشگر را بازتاب می دهد. Ambilight به صورت هوشمند نور تصاویر در حال پخش را در پشت تلویزیون پخش می کند و تصویر را بر روی دیوار گسترش می دهد. این قابلیت در هنگام تماشای فیلم های هیجانی و بازی های مهیج و اکشن می تواند بر هیجان نمایش تاثیر بگذارد و هیجان را بیشتر کند.

قابلیت Ambilight در تلویزیون های فیلیپس

صدایی گوش نواز و فراگیر

تلویزیون فیلیپس 65PUS6754 علاوه بر کیفیت تصویر بالا از کیفیت صدای بی نظیر نیز برخوردار است و صدایی هماهنگ با تصویر را پخش می کند. این تلویزیون دارای سیستم بلندگوی دو کاناله و توان صوتی 20 وات است که با بهره گیری و پشتیبانی از فرمتهای صوتی Dolby Atmose صدایی با کیفیت فوق العاده ای را به گوش شما می رساند. دالبی اتموس نویز های موجود در صدا را حذف کرده صدایی طبیعی و با کیفیت واقعی را تولید می کند به طوری که مخاطب خود را در میان نمایش احساس می کند.

صدایی گوش نواز و فراگیر تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12

 

 

 

 

 

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : HbbTV
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1600 × 955 × 174 میلی متر
ابعاد با پایه : 1461 × 868 × 274 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1461 × 851 × 88 میلی متر
وزن : 32.3 کیلوگرم
وزن با پایه : 24.3 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 23.9 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 65PUS6754/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش