تلویزیون فیلیپس 43PUT6504/98

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : HDMI3 - USB2

سیستم عامل : Saphi

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : لهستان 

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 43PUT6504/98

فیلیپس را می توان یکی از با سابقه ترین مارک ها در تولید محصولات صوتی و تصویری تلقی کرد که هر ساله با پیدایش فناوری های جدید، محصولاتی را با توجه به نیاز های به روز مخاطبان وارد بازار جهانی می کند. یکی از محصولات این شرکت تلویزیون 43PUT6504 است که با فناوری های جدیدی که دارد به یک مدل پر مخاطب تبدیل شده است. فناوری Dolby Vision یکی از فناوری های پیشرفته در نمایش تصاویر با بالاترین کنتراست و همچنین وضوح بی نهایت است که به همراه فناوری Dolby Atmos که یک فناوری شگفت انگیز برای صوتی وسیع و همه جانبه می باشد می توانند فضای یک سینمای واقعی را برای مخاطب هدیه داشته باشند. اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین بخش های این تلویزیون فیلیپس که دسترسی آسان کاربران به محتوا را به دنبال دارد اشاره کنیم، وجود سیستم عامل SAPHI است که تمامی برنامه ها و فیلم های موجود در کانال های داخلی و همچنین شبکه های اینترنتی چون نتفلیکس و یوتیوب را با ساده ترین شیوه در اختیار کاربر قرا می دهد به طوری که می تواند لحظات لذت بخشی را برای مخاطب ایجاد کند. خالی از لطف خواهد بود اگر به کیفیت 4K این تلویزیون که یکی از مولفه های اصلی در انتخاب یک تلویزیون است اشاره ای نداشته باشیم چرا که وجود تصاویری با قدرت وضوح 4 برابری و همچنین نمایش مناظر با طبیعی ترین و گرم ترین رنگ ها از خاصیت های این کیفیت تصویر است که می توان از آن نام برد. البته وجود قابلیت HDR در این محصول فیلیپس به طور کامل کیفیت اصلی 4K را نمایش می دهد چرا که عمق جزئیات در کنار تفکیک رنگ مشکی که در وضوح تصویر بسیار موثر است از کارایی های این امکان است که در ادامه توضیحات بیشتر شما را با آن اشنا خواهیم ساخت.

فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos

تلویزیون 43PUT6504 یکی از محصولات کمپانی معروف فیلیپس است که در قسمت صوت و تصویر توجه بسیاری به آن شده است تا بتواند نیاز های مخاطبان را از یک تلویزیون ایده ال برطرف سازد. تکنولوژی Dolby Vision یکی از امکانات پیشرفته در این دستگاه است که باعث می شود تمامی صحنه ها و محتوای موجود را فوق العاده گیرا و با کنتراست بالا به مشاهده مخاطب در بیاورد،پ. همچنین نشان دادن طیف وسیعی از رنگ ها با کیفیت اصلی در کنار درخشندگی و شفافیت تصویر را می توان از دیگر قابلیت های این فناوری به شمار آورد که در این تلویزیون استفاده شده است. البته نا گفته نماند فناوری Dolby Atmos یکی دیگر از تکنولوژی های ویژه در این محصول است که صدایی وسیع و همه جانبه را برای مخاطبان به دنبال دارد به طوری که این صدای گسترده در کنار فناوری دالبی ویژن می توانند لذت یک سینمای واقعی را برای کاربران به ارمغان آورند.

فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

سیستم عامل SAPHI

شرکت فیلیپس برای دسترسی آسان و راحت مخاطبان خود به محتویات موجود در تلویزیون 43PUT6504، سیستم عامل SAPHI را تعبیه کرده است که به واسطه آن کاربران می توانند به کلکسیونی از تمامی مطالب و علاقه مندی های خود در این تلویزیون دسترسی داشته باشند. البته با این سیستم عامل مخاطبان می توانند به برنامه ها، فیلم ها و اخبار روز دنیا که در شبکه های معروف جهانی نظیر NETFLIX، YOUTUBE موجود هستند نیز به آسانی دسترسی داشته باشند و از لحظات خود در اوقات فراغت نهایت لذت را ببرند. 

سیستم عامل SAPHI

جزئیات زیبا با کیفیت 4K

کیفیت تصویر یکی از اصلی ترین عامل های خرید یک تلویزیون به شمار می آید که هر چه کیفیت بالاتر باشد به طبع مخاطبان بیشتری نیز به آن روی می آورند و بر همین اساس نیز مدل خود را انتخاب می کنند. تلویزیون فیلیپس 43PUT6504 یکی از محصولات پر مخاطب این شرکت جهانی است که از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و با این خروجی بهترین تصاویر را با طبیعی ترین رنگ ها در اختیار کاربران قرار می دهند. مخاطبان با کیفیت تصویر 4K صحنه های موجود را بسیار واضح با جزئیات بسیار عمیقی مشاهده خواهند کرد به طوری که کاربر را با دنیای مخملی رنگ ها در آمیخته می شود و لذت یک منظره واقعی را به خوبی درک و احساس می کند.

جزئیات زیبا با کیفیت 4K

پردازشگر 4 هسته ای

موتور پردازشگر 4 هسته ای این تلویزیون فیلیپس 43PUT6504 تصاویر و منظره های یک صحنه را با وضوح خیره کننده ای در اختیار مخاطبان قرار می دهد به طوری که با مشاهده هر تصویر کاربر به دنیای جدیدی از کیفیت و زیبایی قدم می گذارد. با این پردازشگر قدرتمند محتوای تلویزیون با شفافیت بسیار و بدون هیچ گونه کدری و با کنتراست استثنایی در اختیار شما قرار می گیرد که در این صورت است که کیفیت 4K قدرت واقعی خود را نشان می دهد. البته این پردازشگر قدرتمند نه تنها در خروجی تصویر بسیار تاثیر گذار است بلکه در عملکرد سایر بخش های تلویزیون نیز دخالت دارد و به بهترین نحو ممکن آنها را قابل اجرا می کند.

فناوری HDR

تلویزیون 43PUT6504 همانند دیگر مدل های فیلیپس از فناوری HDR در کامل کردن کیفیت تصویر خود بهره برده است که به موجب آن مخاطب از وضوح تصویری شگفت انگیز برخوردار می شود. این قابلیت HDR جزئیات موجود در صحنه را بسیار عمیق نمایش خواهد داد به طوری که حتی ریز ترین اجسام نیز قابل رویت خواهند بود به عنوان مثال وجود پرز روی لباس به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. این فناوری تیره گی ها و روشنایی های تصویر را به خوبی تفکیک و جدا سازی می کند که یکی از دلایل پویایی تصویر در این تلویزیون را می توان همین عامل تلقی کرد، همچنین نور دهی مطلوب به هر قسمت از تصویر که لازم باشد با این قابلیت انجام می پذیرد که باعث به نظر رسیدن تصاویر فوق العاده طبیعی در در یک صحنه می شود.

فناوری HDR

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1070 × 650 × 140 میلی متر
ابعاد با پایه : 972 × 584 × 222 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 972 × 568 × 84 میلی متر
وزن : 10.6 کیلوگرم
وزن با پایه : 8 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 7.8 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 43PUT6504/98 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 43PUT6504/98

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش