تلویزیون فیلیپس 55PUT6654

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : HDMI3 - USB2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع :  اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 55PUT6654

شرکت فیلیپس را می توان به عنوان یکی از برترین برند های جهانی معرفی کرد چرا که با طراحی بهترین تکنولوژی ها و قابلیت ها بر روی محصولات خود توانسته کارنامه درخشانی را در عرضه تولیدات صوتی و تصویری برای خود به ارمغان داشته باشد. تلویزیون فیلیپس 55PUT6654 یکی از مدل های پر مخاطب این کمپانی بی نظیر است که با فناوری های به روز تا حد زیادی انتظارات مخاطبان از یک تلویزیون ایده ال را بر آورده ساخته است. از جمله فناوری هایی که برای ایجاد یک کیفیت سینمایی در این تلویزیون طراحی شده است تکنولوژی دالبی می باشد که تصاویری فوق العاده واضح و شفاف را با کنتراست بسیار بالا به نمایش مخاطب می رساند و با ایجاد رنگ های طبیعی و مخملی لذت واقعی یک صحنه را برای مخاطب ایجاد می کند. البته این کیفیت بی نظیر در کنار فناوری دالبی اتموس که صدایی همه جانبه و وسیع و در عین حال شفاف و بدون نویز را برای کاربران به وجود می آورد می توانند با هم لذت یک سینمای واقعی را برای مخاطب ایجاد کنند. شرکت فیلیپس برای نشان دادن عمق جزئیات یک صحنه با زیبا ترین و طبیعی ترین طیف رنگ ها از کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون فیلیپس بهره برده است که کیفیتی فوق العاده واضح با اوج شفافیت است. البته این کیفیت تصویر با فناوری HDR که جزء یکی از قابلیت های مهم در این محصول است و در نشان دادن اوج گیرایی یک صحنه در تلویزیون نقش اساسی دارد، می تواند تصاویر و مناظری شگفت انگیز با روشنایی مطلوب و خوشایند را در هر قسمت صحنه که لازم باشد تامین کند. در آخر لازم به ذکر است که در مورد سیستم عامل این جعبه جادوی فیلیپس صحبت کنیم که دسترسی سریع و راحت مخاطبان به تمامی علایق و برنامه های محبوبشان را آسان تر کرده است.

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 55put6654

فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

تلویزیون فیلیپس 55 اینچ یکی از محصولات شرکت فیلیپس است که با کیفیت تصویر 4K تصاویری فوق العاده شفاف و پویا را با کنتراست عالی به نمایش مخاطبان در می آورد. البته این کیفیت تصویر با فناوری جدیدی چون دالبی ویژن واقعی ترین و در عین حال طبیعی ترین صحنه ها را برای کاربران ایجاد می کند که در کنار تکنولوژی دالبی اتموس که یکی از فناوری های شگفت انگیز در تولید صدایی 3 بعدی و فراگیر است و می توانند در کنار هم لذت یک سینمای واقعی را برای کاربران ایجاد کنند و لحظات دلنشین و جذابی را برای مخاطبان به وجود آورند.


فناوری دالبی ویژن و دالبی اتموس

سیستم عامل SAPHI

شرکت فیلیپس برای دسترسی سریع و آسان مخاطبان به محتوا و علاقه مندی های خود در این تلویزیون 55PUT6654 از سیستم عامل SAPHI بهره برده است که عملکرد بسیار خوبی را در این تلویزیون از خود نشان داده است، به طوری که کاربران می توانند به راحتی به شبکه های داخلی و مطالب خود دسترسی داشته باشند. البته با این سیستم عامل مخاطبان می توانند به شبکه های جهانی نظیر یوتیوب و نتفلیکس نیز دسترسی پیدا کنند و از جدیدترین فیلم های روز دنیا و اخبار جهان مطلع شوند.

سیستم عامل SAPHI

کیفیت تصویر 4K

تلویزیون فیلیپس 55PUT6654 از کیفیت تصویر 4K برخوردار است که می تواند تصاویر و محتوا را بسیار واضح و شفاف در اختیار مخاطب قرار دهد و به همین منظور است که کاربر با دنیایی از رنگ و لعاب واقعی رو به رو خواهد شد. شرکت فیلیپس برای آنکه بتواند روز به روز به تعداد مخاطبان خود اضافه کند کیفیت تصویر بی نظیر 4k را بر روی اکثریت محصولات خود تعبیه کرده است و به سبب این امکان، کاربران محتوا و صحنه ها را 4 برابر واضح تر و شفاف تر از تلویزیون های FULL HD مشاهده خواهند کرد، همچنین جزئیات یک تصویر با این کیفیت به خوبی قابل رویت خواهد بود. 

کیفیت تصویر 4K

پشتیبانی از فناوری HDR

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم این شرکت بین المللی در تولید محصولات صوتی و تصویری از هر امکان و تکنولوژی در نمایش بهترین خروجی برای مخاطبان خود بهره برده است. یکی از فناوری های مطرح، فرمت HDR است که در مدل 55PUT6654 نقش خود را به خوبی ایفا می کند و تصاویری فوق العاده واضح و پویا را به نمایش مخاطبان در می آورد. این فناوری رنگ و روشنایی در هر صحنه و یا تصویر را کنترل و تنظیم می کند به طوری کاربران در عمق سایه روشن های یک تصویر جزئیات بسیار ریز را نیز می توانند مشاهده کنند و در اوج درخشندگی و شفافیت می توانند از حضور در یک صحنه دل انگیز لذت ببرند.

پشتیبانی از فناوری HDR

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1360 × 860 × 160 میلی متر
ابعاد با پایه : 1226 × 775 × 262 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1226 × 718 × 86 میلی متر
وزن : 15.6 کیلوگرم
وزن با پایه : 11.6 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 11.5 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUT6654 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUT6654

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش