تلویزیون شارپ 40AE1X

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 40 اینچ

کیفیت تصویر : FULL HD

رزولوشن : 1920 × 1080

خروجی صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : USB1 - HDMI2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : ژاپن

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون شارپ 40AE1X

تلویزیون شارپ 40AE1X یکی از مدل های این برند بین المللی می باشد که با رزولوشن 1080 × 1920 کیفیت FULL HD را برای مخاطبان به دنبال دارد که به سبب آن کاربران می توانند تصاویر و صحنه هایی با رنگ های غنی شده، بسیار واضح و گیرا را مشاهده نمایند. یکی از نرم افزار هایی که شرکت شارپ برای دسترسی کاربران به فیلم ها و خبر های داغ جهانی در این تلویزیون شارپ تعبیه کرده است نرم افزار یوتیوب است که مخاطب می تواند به تمامی علایق خود دسترسی داشته باشد البته کاربر با کلیک دکمه یوتیوب بر روی کنترل دستگاه می تواند به برنامه دسترسی داشته باشد. علاوه بر این کاربران می توانند از طریق وب گردی با موتور جستجوگر گوگل به هر آنچه که می خواهند دسترسی داشته باشند و با تایپ موضوع مورد نظر به محتوای مورد نظر دست پیدا کنند. از دیگر قابلیت های این تلویزیون شارپ امکان آنالوگ و دیجیتال است که برای پخش فیلم های داخلی کاربران از آن بهره می گیرند. از دیگر امکانات این محصول شارپ می توان به وجود بلوتوث در آن اشاره کرد که مخاطب می تواند از طریق آن هر آنچه را که می خواهد به تلویزیون انتقال دهد و از علاقه مندی های خود بر روی این تلویزیون 40 اینچ نهایت لذت را ببرد.

بررسی اجمالی تلویزیون شارپ 50AE1X

ورود به محتوای جهانی

شرکت شارپ با تولید تلویزیون 40AE1X امکان دسترسی مخاطبان به ویدیو های اینترنتی را فراهم می کند و یا اینکه می توانید آخرین خبرهای جهانی را با این تلویزیون مشاهده نمایید. عملکرد این برنامه به گونه ای است که کاربر می تواند با کلیک دکمه یوتیوب که بر روی کنترل دستگاه قرار گرفته است به تمام فیلم های موجود در یوتیوب دسترسی پیدا کند و از اوقات فراغت خود نهایت لذت را ببرد. همچنین اگر به خبرهای روز دنیا علاقمند هستید با این نرم افزار می توانید به آنها دست پیدا کنید.

ورود به محتوای جهانی

موتور جستجوی گوگل

تلویزیون شارپ 40AE1X با دارا بودن هوش مصنوعی یکی از باهوش ترین موتور های جستجوی جهانی می باشد که می تواند تجربه یک وب گردی پر هیجان را برای مخاطبان ایجاد نماید. کاربران می توانند از طریق ریموت تلویزیون هر آنچه را که از دنیای ارتباطات مجازی می خواهند تایپ کنند و به راحتی به آن دست پیدا کنند. شرکت شارپ این قابلیت را برای آن دسته از مخاطبان خود طراحی کرده است که بسیار مشتاق و علاقه مند به دنیای دیجیتال و مجازی می باشند چرا که با این صفحه نمایش بزرگ 40 اینچ کاربر می تواند یک سرچ و جستجوی ساده را برای علاقه مندی های خود داشته باشد.

موتور جستجوی گوگل

امنیت و استقامت بالا 

شرکت شارپ تمامی محصولات خود را از یک استانداردهای خاص کمپانی خود عبور می دهد تا بتواند بهترین کیفیت را در محصولات خود به اتمام برساند و محصولی شگفت انگیز را به دست کاربران برساند. تلویزیون شارپ 40AE1X یکی از محصولاتی می باشد که از استانداردهای امنیتی و استقامتی عبور کرده و به عنوان محصولی با کیفیت روانه بازار شده است، که بر همین اساس کاربران می توانند تجربه یک مشاهده منحصر به فرد را با این تلویزیون برای خود داشته باشند. بسیاری از تلویزیون های معمولی در گذشته با آمدن هر صاعقه دچار سوختگی و یا از بین رفتن قطعاتی می شدن که باعث هزینه هنگفتی برای کاربران می شد اما تلویزیون شارپ 40AE1X با دارا بودن کابل AC که مطابق با استاندارد های EMC طراحی شده است در طوفانی ترین و یا خطرناک ترین صاعقه ها نیز بدون هیچ مشکلی می تواند به کار خود ادامه دهد. یکی دیگر از حفاظ های این تلویزیون شارپ محافظت دستگاه در برابر نوسانات برق می باشد که این محصول در مقابل ولتاژی بیش از ( 110V - 240 V ) ایمن می باشد. بسته بندی جعبه این محصول به قدری محکم است که در برابر هر گونه ضربه ای استحکام خود را حفظ می کند و خدشه ای به تلویزیون وارد نمی کند. این تلویزیون شارپ در برابر هر گونه دمای بالا و همچنین رطوبت زیاد از استاندارد های IEC60065 پیروی می کند. در آخر می توان به طراحی براکت این تلویزیون اشاره کرد که به راحتی وزن دستگاه را تحمل می کند.

استاندرد حفاظت

کیفیت تصویر FULL HD

کیفیت تصویر یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب یک تلویزیون به شمار می آید که شرکت های سازنده برای جلب رضایت مشتریان خود بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون شارپ 40AE1X یکی از مدل های این کمپانی بی نظیر می باشد که از کیفیت تصویر FULL HD برخوردار است و بر اساس این کیفیت تصاویر و صحنه هایی بسیار واضح، شفاف و پویا را برای مخاطبان ایجاد می کند. این تلویزیون شارپ 40 اینچ با رزولوشن 1920 × 1080 تصاویری با کنتراست بالا و پویا را برای مخاطبان به وجود می آورد که کیفیتی بسیار عالی می باشد.

کیفیت تصویر FULL HD

پردازشگر قدرتمند X2

شرکت شارپ برای افزایش توانایی و کارایی تلویزیون 40AE1X از موتور پردازشگر X2 بهره برده است که مزیت های فوق العاده ای را برای تلویزیون به وجود می آورد. این موتور قدرتمند موجب تقویت رنگ در دستگاه می شود تا بتواند تصاویری با طیف رنگ های متعدد و غنی را برای کاربران ایجاد نماید. همچنین صحنه ها و تصاویری که دارای نویز و کیفیت پایینی می باشند با این امکان تقویت می شوند و به همین سبب تصاویر با رزولوشن بالا نمایش داده می شوند، البته این پردازشگر جزئیات موجود در محتوای یک صحنه را نیز به خوبی نشان می دهد به طوری که مخاطب از وضوح شگفت انگیزی در مشاهده خود برخوردار می شود.

پردازشگر قدرتمند X2

نمایشگر

کیفیت تصویر : Full HD
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 40 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 1920 × 1080
پردازنده : 2 هسته ای
تقویت کننده کیفیت تصویر :

صدا

خروجی صدا : 15 وات
خروجی صدا اپتیکال :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 2 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 1 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : Easy Smart
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :

ابعاد

ابعاد با پایه : 911x633x239
ابعاد بدون پایه : 911x567x75
وزن با پایه : 7.6
وزن بدون پایه : 7.4

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : استاندارد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون شارپ 40AE1X در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون شارپ 40AE1X

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش