سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-TMAX50

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX

توان خروجی : 2000 وات

قابلیت پخش : CD-DA - MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 4

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

شرکت پاناسونیک یکی از جا افتاده ترین و قدیمی ترین برندها در حوزه لوازم الکترونیکی و دیجیتالی است که آن ها را با بهترین و بالا ترین درجه کیفیت تولید و عرضه می کند که همواره سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی می باشد. یکی از مشخصه های مهم این دستگاه که نظر مخاطبان را به خود جلب می کند طراحی آن است که از طراحی بسیار شیک و جمع و جور برخوردار است و همچنین می توانید از دستگیره این سیستم برای حمل و نقل آسانتر استفاده کنید و به هر جایی که بخواهید می توانید با خود ببرید. این سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 با توان خروجی 2000 وات صدایی فوق العاده بلند و وسیع را در فضای محیط شما ایجاد می کند و می توانید از این سیستم در مراسمات نسبتا بزرگ، گردهمایی دوستانه و مجالس عروسی استفاده کنید و یک شب به یادماندنی و حیرت آوری را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. شرکت پاناسونیک برای ایجاد لحظات سرگرم کننده از هر گونه قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد در این محصول خود استفاده کرده است. قابلیت کارائوکه یکی از فناوری هایی است که به وسیله آن امکان اتصال میکروفون جهت خوانندگی را به شما می دهد. مخاطبانی که به خوانندگی علاقه دارند بسیار پر کاربرد می باشد و با استفاده از این قابلیت جذاب می توانید در دورهمی ها با دوستان خود آواز بخوانید و هماننده خواننده های محبوب خود خوانندگی کنید و مثل یک ستاره واقعی در بین آن ها بدرخشید.

صدای با AIRQUAKE BASS

یکی از مشخصه های بسیار مهم که مخاطبان به آن توجه زیادی دارند صدای سیستم صوتی می باشد که شرکت پاناسونیک با معرفی این سیستم کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 دارای توان خروجی 2000 وات می باشد که صدای فوق العاده بی نظیر و همه جانبه ای را در محیط ایجاد می کند که کاربر می تواند از باس قدرتمند این سیستم صوتی در مراسمات خانوادگی، دورهمی و حتی در مجالس عروسی استفاده کند تا از صدایی فوق العاده وسیع و دلنشین نهایت لذت را ببرد.

صدای با AIRQUAKE BASS سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

تجربه صدای قدرتمند تر از همیشه

در زمان کنونی سیستم صوتی و سینما خانگی ها یکی از پر استفاده ترین لوازم در منزل یا فضا های مختلف به شمار می رود. کاربران می توانند از این سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 در گردهمایی دوستانه خود استفاده کند تا ساعاتی را در کنار دوستان خود به شادی و هیجان مشغول باشند. این سیستم با قدرت 2000 وات صدایی فوق العاده بلند و وسیع را در محیط ایجاد می کند به طوری که همه ی افرادی که در جمع شما حاضر هستن کاملا لرزش زمین و ضربه های شگفت انگیز ساب ووفر را در زیر پای خود احساس می کنند و به رقص و شادی خود بدون وقفه ادامه خواهند داد.

تجربه صدای قدرتمند تر از همیشه سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

فناوری کارائوکه

شرکت پاناسونیک برای مخاطبان خود قابلیت و فناوری های منحصر به فردی را در این سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 تعبیه کرده است. قابلیت Karaoke یکی از فناوری های شگفت انگیز است که به وسیله آن امکان اتصال میکروفون جهت خوانندگی را به شما می دهد. کاربرانی که عشق آواز خوانی دارند می توانید از این قابلیت برای تمرینات خوانندگی خود استفاده کنید و یا در مجالس های مجلل خود مانند یک ستاره واقعی موسیقی در بین دوستان خود بدرخشید و شور و نشاط بیشتری را به مهمانی خود بیاورید.

فناوری کارائوکه سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

نرم افزار MAX Juke App

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 امکان اتصال گوشی هوشمند را به سیستم صوتی برای مخاطبان فراهم کرده است با نصب کردن برنامه MAX Juke بر روی تلفن همراه خود می توانید سیستم را کنترل کنید و همواره آهنگ های مورد علاقه خود را به دستگاه انتقال دهید و بدون آنکه موسیقی قطع شود و همچنین می توانید حالت های DJ را با این نرم افزار پخش کنید.

نرم افزار MAX Juke App سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

نورپردازی حرفه ای

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50 دارای قابلیت نورپردازی حرفه ای می باشد که فضایی هیجان انگیز تر و شاد تری را برای کاربران ایجاد می کند. طراحی نورپردازی این سیستم صوتی به گونه ای است که با زیر و بم موسیقی پخش شده و فضایی پر از رنگ های جذاب و رنگارنگ را برای مخاطبان به وجود می آورد.

نورپردازی حرفه ای سیستم صوتی پاناسونیک TMAX50

مشخصات فنی

نورپردازی بلندگو :
نورپردازی مهمانی :
اکو :
حالت ورزشی :
SAMPLER :
FM :
BAND : 3 band

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
NFC :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-TMAX50 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-TMAX50

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش