سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1700 وات SC-UA7

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX - CD - DVD

توان خروجی : 1700 وات

قابلیت پخش : CD - MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 2

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7

صدای همه جانبه و قدرتمند در مهمانی ها و مراسمات یکی از جذابیت های یک محفل دوستانه است که بسیاری از کاربران و مخصوصا جوانان برای به وجود آوردن شادی و نشاط به سیستم های صوتی روی آورده اند تا بتوانند دقایق خاطره انگیزی را برای خود و همراهانشان به وجود آورند. سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7 یکی از مدل های این شرکت بین المللی می باشد که با داشتن 1700 وات توان خروجی، صدایی فوق العاده طوفانی و شدید را در محیط ایجاد می کند. ساب ووفر تعبیه شده در این دستگاه به قدری قوی است که مخاطبان اوج لرزش اجسام را در محیط به خوبی احساس می کنند. کاربران این سیستم صوتی می توانند با نصب برنامه MAX JUKE بر روی گوشی خود با این سیستم صوتی همگام سازی به عمل آورند و تمام تنظیمات مربوط به صوت در این سیستم صوتی را با گوشی خود کنترل کنند و از آهنگ های خود نهایت لذت و هیجان را ببرند. جدای از تمام این قابلیت ها فناوری کارائوکه از دیگر امکانات جالبی است که در این محصول پاناسونیک تعبیه شده است که مخاطب می تواند با آن در هنگام پخش آهنگ صدای خواننده را حذف کند و خود با آهنگ مذکور شروع به خواندن کند و لحظات شادی آفرینی را برای خود رقم بزند. در آخر می توان به طراحی این دستگاه پاناسونیک اشاره کرد که با ظاهر ساده و در عین حال شیک در هر محیطی و با هر دیزاینی ترکیب می شود البته نا گفته نماند نورپردازی این سیستم صوتی در هنگام خاموشی لامپ ها ظاهر آن را بیش از پیش جذاب می کند که چشم هر مخاطب با دیدن آن خیره می شود.

طراحی شیک و ساده

شرکت پاناسونیک در طراحی سیستم صوتی SC-UA7  اوج خلاقیت را در این محصول به نمایش گذاشته است به طوری که مخاطب در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد نظر اوج لذت هر نت موسیقی را به خوبی درک و احساس می کند. کاربران می توانند این سیستم صوتی پاناسونیک را در هر جای منزل و با هر دکوراسیونی قرار دهد چرا که طراحی ضلع مانند این دستگاه با هر محیطی مَچ می شود و دیزاین خاصی را به سالن شما می بخشد. البته علاوه بر طراحی شیک یک تجربه موسیقی جدید با طنین غنی و گسترده را برای مخاطبان به وجود می آورد که در مناسبات خانوادگی لحظات فراموش نشدنی را می تواند برای کاربران رقم بزند. این محصول پاناسونیک دارای دکمه های حس گر لمسی است که با نور سفید LED هارمونی خاصی را به این محصول بخشیده است، همچنین نور پردازی که در مرکز این سیستم صوتی قرار گرفته است می تواند با خاموش شدن لامپ ها فضای یک ارکست واقعی را برای مخاطب و همراهان ایجاد نماید.

طراحی شیک و ساده

اوج فشار صدا

از خاصیت های یک سیستم صوتی رساندن اوج هیجان و لذت در یک جمع خودمانی و دوستانه برای کاربران است که می تواند یک شب خاطره انگیز را برای مخاطب و اطرافیان ایجاد نماید. این سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7 دارای 10 عدد بلندگو می باشد که صدایی فوق العاده رسا و همه گیر را در هر محیطی می تواند پخش کند البته این سیستم صوتی با دو ساب ووفری که در آن تعبیه شده است اوج لرزش صوت را در محیط برای کاربران ایجاد می کند به طوری که در مراسمات دیگر نیازی به دستگاه های جانبی نخواهید داشت یعنی صدا 180 درجه در محیط شما معلق می شود و همه فضای شما را پر می کند.

اوج فشار صدا

باس قدرتمند 

از امکاناتی که شرکت پاناسونیک در سیستم صوتی SC-UA7 قرار داده است وجود ساب ووفر است که می تواند صدا را با شدت هر چه تمام تر در فضای سالن و یا هر جای دیگر برای کاربران پخش کند. این فناوری بی نظیر به قدری صدا را شگفت انگیز و قدرتمند پخش می کند که اگر ساب ووفر آن را فعال کنید اوج لرزش را در محیط احساس خواهید کرد. معمولا فعال سازی ساب ووفر برای پارتی ها و دور همی های جوانان یک گزینه بسیار عالی برای لذت بردن از یک شب فراموش نشدنی است که می تواند صدایی منحصر به فرد را ایجاد نماید.

باس قدرتمند

لذت مهمانی با سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA

امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکانات و قابلیت های جدیدی به محصولات تولید شده اضافه می شود که دسترسی مخاطبان به محتوا و علایقشان را آسان تر می کند. از قابلیت های سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7 این است که کاربران می توانند هم از طریق اتصال USB به موسیقی های مورد علاقه خود دست یابی پیدا کنند و از شنیدن آنها با این صدای فوق العاده لذت ببرند و هم اینکه با نصب برنامه MAX JUKE بر روی گوشی خود موسیقی های خود را با آن کنترل کنند البته این امکان از طریق ویژگی بی سیم بلوتوث انجام می گیرد که بسیار جذاب و کار آمد است.

لذت مهمانی با سیستم صوتی پاناسونیک sc-ua7

دیگر امکانات سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7

شرکت پاناسونیک از قابلیت ها و فناوری های جدیدی برای پخش و تنوع صوت در این سیستم صوتی بهره برده است تا بتواند اوج لذت و هیجان را برای مخاطبان خود رقم بزند. سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA7 با داشتن حالت اکولایزر برای پخش هر محتوا سبک خاص مرتبط با آن صدا را ایجاد می کند به عنوان مثال در هنگام تماشای یک بازی فوتبال صدای یک ورزشگاه را کاربران به وجود می آورد به طوری که دقیقا خود را در وسط یک بازی مهیج فرض کنند. از دیگر قابلیت های این محصول پاناسونیک می توان به فناوری کارائوکه اشاره کرد که با این تکنولوژی مخاطب می تواند با حذف صدای خواننده با آهنگ مورد علاقه خود هم خوانی کند و لحظات به یاد ماندنی را برای مهمانان خود رقم بزند.

دیگر امکانات سیستم صوتی پاناسونیک sc-ua7

مشخصات فنی

عملکرد BASS BOOST :
اکولایزر موزیک :
نورپردازی بلندگو :
حالت ورزشی :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
NFC :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1700 وات SC-UA7 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1700 وات SC-UA7

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش