سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-UA90

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX - CD - DVD

توان خروجی : 2000 وات

قابلیت پخش : CD-DA / MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 10

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90

شرکت پاناسونیک از کمپانی های معروف و به نام جهانی است که در عرضه تولیدات صوتی و تصویری کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشته است و توانسته با کیفیت ترین محصولات را به مخاطبان خاص خود ارائه دهد. سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90 یکی از مدل های صوتی این برند معتبر است که با قابلیت ها و فناوری های به روز شده ای که دارد توانسته سابقه بسیار خوبی را برای خود به ارمغان آورد. این سیستم صوتی با دارا بودن 10 بلندگو به همراه دو ساب ووفر شگفت انگیز ترین و فراگیر ترین صوت را در فضای محیط شما ایجاد می کند به طوری که لرزش اثاثیه به خوبی قابل احساس می باشد. فناوری کارائوکه یکی از جذاب ترین تکنولوژی های موجود در این سیستم است که مخاطب می تواند با حذف صدای خواننده با آهنگ مورد علاقه خود همخوانی کند و یا هر اکولایزری را که تمایل داشته باشد به آن اضافه کند. برنامه MAX JUKE یکی دیگر از قابلیت های تعبیه شده در این محصول است که کاربر می تواند از طریق گوشی و نصب برنامه آن، آهنگ مورد علاقه خود را تنظیم و کنترل کند. شرکت پاناسونیک در قسمت طراحی این سیستم صوتی از امکانات بی نظیری بهره برده است که در ادامه مطلب مفصل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. 

طراحی شیک و خاص

طراحی و ظاهر یکی از مولفه های اصلی بعد از فناوری در انتخاب سیستم صوتی است که شرکت هایی چون پاناسونیک بسیار به آن توجه کرده اند. سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90 با ظاهر ساده و در عین حال شیک می تواند استایل جدیدی به محیط سالن شما ببخشد که در کنار صوت شگفت انگیزی که در فضا معلق می کند این محصول را بسیار جذاب و منحصر جلوه داده است. بلندگوهای این سیستم صوتی پاناسونیک طوری طراحی شده است که می تواند صدا را در تمام فضای محیطی که می خواهید پیچ و تاب دهد و لذت واقعی نت های موسیقی را برای کاربران به خوبی نمایان کند. بلندگوهای این سیستم صوتی به گونه ایی طراحی شده اند که هیچ تداخلی با همدیگر ندارند و صدا به طور کاملا مجزا در محیط پراکنده می شود. ساب ووفر های این دستگاه به صورت پشت به پشت هم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند به نحوی که می توانند صدا را با شدت خیلی بالایی و در همه زوایا و بدون نویز پخش کنند. از دیگر طراحی های جذاب در این سیستم صوتی وجود نور آبی LED در قسمت زیر و روی دستگاه است که با روشن شدن محصول این نور آبی در محیط جذابیت خاصی را ایجاد می کند که می تواند یک تجربه خاص را برای کاربر در هنگام گوش دادن به موسیقی دلخواه به وجود آورد. در نهایت می توان به ظاهر شش ضلعی این محصول پاناسونیک اشاره کرد که با پنل لمسی که بر روی آن تعبیه شده است و نور آبی بسیار ریزی که دارد می تواند در هر محیطی و با هر دیزاینی ترکیب شود.

طراحی شیک و خاص

اوج فشار صدا

شرکت پاناسونیک در طراحی این سیستم صوتی از 10 عدد بلندگو برای شدت صدا در این محصول بهره برده است تا بتواند اوج احساس را در یک آهنگ با این سیستم صوتی SC-UA90 به خوبی آشکار کند. وضوح موسیقی و نت های آن یکی از امکانات ویژه در این سیستم صوتی می باشد که از طریق بلندگوهای آن این صوت قدرتمند در فضای محیط ایجاد می شود به صورتی که می تواند لحظات بسیار دلنشین و پر احساس را برای مخاطبان ایجاد نماید. قدرت صوت با این سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90 چنان در محیط طنین اندازی می کند که لذت یک ارکست سمفونی را برای کاربران ایجاد می کند. البته جدای از بلندگوها ساب ووفر این محصول نیز لرزش واقعی صوت را در محیط به خوبی نشان می دهد یعنی می توان گفت یکی از جذاب ترین ویژگی های یک سیستم صوتی به حساب می آید.

اوج فشار صدا

صدای قدرتمند ساب ووفر

شرکت معتبر پاناسونیک برای تمامی مخاطبان خود در این سیستم صوتی SC-UA90 امتیازاتی در نظر گرفته است که یکی از آنها تعبیه کردن ساب ووفر می باشد که کاربران و علی الخصوص جوانان برای پارتی های شبانه و یا دور همی های دوستانه در روز های تعطیلی بسیار به این محصول روی آورده  اند. زمانی که مخاطبان بخواهند در مراسمات خود از اوج قدرت صوت این محصول بهره ببرند می توانند ساب ووفر آن را فعال کنند این در حالی است که با روشن شدن ساب ووفر کاربران به وضوح لرزش اجسام و اثاثیه منزل را به خوبی احساس خواهند کرد. 

صدای قدرتمند ساب ووفر

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90

از دیگر فناوری های این سیستم صوتی که در اوقات فراغت و یا در محفل های دوستانه بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد تکنولوژی کارائوکه است که به وسیله آن مخاطبان با استفاده از دو میکروفن می توانند در هنگام گوش دادن به موسیقی دلخواه صدای خواننده را حذف و با آهنگ در حال پخش همخوانی کنند و لحظات شیرینی را برای خود و دوستان رقم بزنند. از دیگر کارهای دیگری که با قابلیت کارائوکه در این سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90 می توان انجام داد کنترل کلید های تنظیم، کنترل سرعت و همچنین افزودن اکو های مورد علاقه به موسیقی در حال پخش می باشد. 

فناوری کارائوکه در سیستم صوتی پاناسونیک

استفاده از برنامه MAX JUKE

برنامه MAX JUKE از دیگر قابلیت های مهم و پیشرفته در این سیستم صوتی پاناسونیک SC-UA90 است که کاربر می تواند با نصب نرم افزار آن بر روی گوشی خود صدای آهنگ های مورد علاقه خود را به سیستم انتقال دهد و از طریق گوشی خود آن را تنظیم کند و یا اینکه هر اکولایزری را که مایل باشد از گوشی خود انتخاب و به موسیقی اضافه کند و در هنگام پخش آن از صوت قدرتمند این سیستم صوتی نهایت لذت را تجربه کند. از دیگر روش های انتقال موسیقی به این سیستم صوتی پاناسونیک، انتقال داده از طریق USB می باشد که کاربر می تواند هر آهنگ و موسیقی را که بخواهد با این روش پخش کند و از اوج قدرت صوت این دستگاه نهایت لذت را تجربه کند.

استفاده از برنامه MAX JUKE

مشخصات فنی

عملکرد BASS BOOST :
اکولایزر موزیک :
نورپردازی بلندگو :
اکو :
حالت ورزشی :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
NFC :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
تنظیم درجه صدا میکروفن :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-UA90 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2000 وات SC-UA90

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش