سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2200 وات SC-AKX910

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB- AUX- CD- DVD

توان خروجی : 2200 وات

قابلیت پخش: CD-DA - MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 3

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

شرکت پاناسونیک یکی از کمپانی های سرشناس و شناخته شده در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری می باشد که توانسته آن ها را با بالا ترین کیفیت به کاربران خود ارائه دهد به همین منظور سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX910 جز محصولات پر قدرتی است که شرکت پاناسونیک آن را وارد بازار جهانی کرده است. AKX910 طراحی ظریف، شیک و جمع و جوری که دارد، جذابیت بیشتری را به محیط سالن می بخشد به طوریکه در همان نگاه اول توجه مخاطبان را به طرف خود می کشد و آنها را مجذوب خود خواهد ساخت. همچنین می توانید به راحتی سیستم صوتی خود را زیر میز تلویزیون جاسازی کنید تا زیبای بیشتری را به فضای سالن و دکور شما ببخشد. این سیستم صوتی با داشتن 3 بلندگو و یک ساب ووفر فوق العاده و همه جانبه صدا را در فضای سالن شما ایجاد می کند به طوری که می توان لرزش زمین را زیر پای خود کاملا احساس کرد. فناوری Latin Preset Equalizer یکی از جذاب ترین قابلیت های که به صورت پیش فرض بر روی سیستم صوتی تعبیه شده است که مخاطب می تواند به کمک این قابلیت آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین حالت های صدا با توجه به سبک آن ها مانند راک، سالسا، پاپ و موارد دیگر تنظیم کند تا از حالت صداهای مختلف نهایت لذت را ببرد. همچنین سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 از اتصال بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند که کاربر می تواند تلویزیون پاناسونیک خود را با سیستم صوتی همگام سازی کند و صدای بسیار قدرتمند تر و پویا تری را دریافت نماید.

بررسی اجمالی سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

تجربه صدای قدرتمند با AIRQUAKE BASS

سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX910 مجهز به قابلیت منحصر به فرد AIRQUAKE BASS می باشد که به باس های سیستم کمک می کند تا صدایی قدرتمند تر و با کیفیت تری را تولید کند که توسط سیستم ویژه Bass Reflex تقویت شده و صدای فوق العاده بلند و شگرف را در محیط شما ایجاد می کند. فناوری AIRQUAKE BASS صدا ها و ضرب شتم هایی که از پشت ساب ووفر ایجاد می شود با بالاترین درجه کیفیت به سمت جلو بیرون می رود و در نهایت این سیستم صوتی با داشتن قابلیت های جذاب صدایی بسیار قدرتمند و کیفیت عالی را در اختیار شما قرار می دهد.

تجربه صدای قدرتمند با AIRQUAKE BASS سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

طراحی شیک و ساده

طراحی و دیزاین در انتخاب سیستم صوتی یکی از مولفه های بسیار مهم برای مخاطبان می باشد که شرکت پاناسونیک علاوه بر فناوری به طراحی محصولات خود اهمیت داده است. این سیستم صوتی SC-AKX910 به گونه ای طراحی شده که فضای بسیار زیادی را از محیط شما نمی گیرد و به سادگی می توانید آن را زیر میز تلویزیون خود جایگزین کنید تا جلوه گری خاصی را از خود در سالن منزل شما نشان دهد و دکوراتیو جذابی را به محیط شما ببخشد. سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 جز سیستم های کوچک به شمار می آید که می توانید در هر نقطه از سالن صدای واضح و شفاف را بشنوید.

طراحی شیک و ساده سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

اکولایزر سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX910

از دیگر خصوصیات ویژه سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 قابلیت منحصر به فرد Latin Preset Equalizer می باشد که به صورت پیش فرض بر روی آن تعبیه شده است. این ویژگی به شما کمک می کند تا آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین حالت های صدا با توجه به سبک آن ها مانند راک، سالسا، پاپ و موارد دیگر تنظیم کنید تا از حالت صدا های مختلف نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید با تنظیم کردن حالت ورزشی بر روی سیستم صوتی هنگام تماشا کردن یک بازی فوتبال نهایت هیجان و لذت را با صدای فوق العاده قدرتمند ببرید به طوری که احساس کنید در وسط بازی قرار دارید.

اکولایزر سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX910

برنامه Panasonic MAX Juke

سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 از قابلیت های مهم و فناوری های پیشرفته برخوردار است از دیگر قابلیت های جذاب این دستگاه برنامه پیشرفته Panasonic MAX Juke می باشد که این نرم افزار به شما کمک می کند تا هیجان و لذت بیشتری را به مهمانی خود به ارمغان بیاورید. مخاطب می تواند با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود تمام عملکرد ها و تنظیمات سیستم صوتی را کنترل کند به عنوان مثال آهنگ های مورد علاقه خود را به سیستم انتقال دهد و از صدای فراگیر و همه جانبه ای سیستم صوتی خود نهایت لذت و استفاده را ببرید.

برنامه Panasonic MAX Juke سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

درگاه های ارتباطی

در سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 شما کاربران می توانید به سادگی موسیقی های مورد علاقه خود را از گوشی هوشمند در حافظه داخلی ضبط کنید و بر روی سیستم آهنگ ها پلی کنید. AKX910 علاوه بر حافظه داخلی 4 گیگابایت، قادر به ذخیره 1000 آهنگ می باشد و همچنین می توانید از طریق پورت های USB که بر روی بدنه سیستم قرار دارد موسیقی های دلخواه خود را به سیستم انتقال دهید و از شنیدن آن ها با صدای فوق العاده بلند و وسیع لذت ببرید.

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

قابلیت جذاب کارائوکه

شرکت پاناسونیک برای ایجاد لحظات سرگرم کننده، قابلیت های شگفت انگیزی را بر روی سیستم صوتی SC-AKX910 تعبیه کرده است. این سیستم صوتی دارای دو ورودی میکروفون است که با وصل کردن میکروفون ها به درگاه های ورودی دستگاه می توانید با خانواده و دوستان خود به دوئت و خواندن سرگرم باشید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود و اطرافیان رقم بزنید. این سیستم صوتی پاناسونیک عملکرد های فراوانی را برای آواز خواندن نظیر Vocal Cancel, Key Control, Tempo Control برای کاربران ایجاد کرده است و کنترل سطح Mic EQ و BMG عملیات خوانندگی را برای شما آسانتر کرده است همچنین با استفاده از حالت های اکو جلوه های جذاب آواز کارائوکه را به ارمغان آورید.

قابلیت جذاب کارائوکه سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

فناوری بی سیم

سیستم صوتی پاناسونیک AKX910 امکان اتصال بی سیم را برای شما فراهم کرده است یعنی کاربر می تواند تلویزیون خود را از طریق بلوتوث با سیستم صوتی همگام سازی کند و قدرت خروجی دستگاه را دو برابر کند علاوه بر آن می توانید در هنگام تماشای فیلم سینمایی، برنامه ها و کنسرت ها از شنیدن صدای فوق العاده وسیع و شگرف نهایت لذت را ببرید.

فناوری بی سیم سیستم صوتی پاناسونیک AKX910

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2200 وات SC-AKX910 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 2200 وات SC-AKX910

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش