آموزش

قفل کودک ماشین لباسشویی بوش | ترفند فعال کردن و خاموش کردن قفل لباسشویی بوش

یکی از کاربردی ترین امکاناتی که بوش برای اکثر مدل ماشین لباسشویی های خود در نظر گرفته است، قفل کودک است. این قابلیت با محدود کردن دسترسی ها این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که بتوانند بدون نگرانی از بابت دستکاری کردن ماشین لباسشویی توسط کودکان به سایر فعالیت های روزمره خود در منزل بپردازند. با توجه به اینکه قفل کودک ماشین لباسشویی بوش در هر مدل می تواند متفاوت باشد در اینجا به طور کامل فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش را برای شما شرح خواهیم داد.

نحوه فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش

یکی از مهم ترین مزیت های قفل کودک لباسشویی بوش جلوگیری از ایجاد تغییرات در تنظیمات و برنامه های شستشو توسط کودکان و یا افراد نا آشنا به دستگاه است. این قابلیت نه تنها از خاموش شدن نا خواسته ماشین لباسشویی بلکه از فعال کردن برخی از برنامه ها که مصرف انرژی را تا حدی بالا می برند نیز جلوگیری می کند. با این حال اگر شما نیز از ماشین لباسشویی بوش در سری های مختلف استفاده می کنید و قصد فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش سری ۸، 7 و سایر سری های دیگر را دارید، مراحل زیر را می بایست به ترتیب انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که فعال و غیر فعال کردن ماشین لباسشویی بوش به دو صورت انجام می شود که در ادامه روش فعال کردن هر کدام را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

  • در روش اول باید اول ماشین لباسشویی را روشن کنید و برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید. سپس دکمه Start\pause را فشار دهید و تا زمانی علامت قفل یا حروف CL بر روی پنل دستگاه نمایش داده می شود و صدای بوق به گوش می رسد این دکمه را به مدت چند ثانیه نگه دارید. توجه داشته باشید که این نحوه از فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش می تواند به عنوان یکی از روش های تشخیص لباسشویی بوش نیز باشد که البته ما در مقاله تشخیص بوش اصل المان سایر مواردی را که در اصالت محصولات بوش نقش دارند را نیز ذکر کرده ایم که می توانید مطالعه ای روی آن داشته باشید.
  • برای فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش در روش دوم باید دکمه Child Lock را به کار ببرید. از آنجایی که این قابلیت در ماشین لباسشویی های سری جدید بوش بیشتر به چشم می خورد شما می توانید برای فعال کردن قفل کودک لباسشویی بوش سری ۸، قفل کودک لباسشویی بوش سری ۶ و قفل کودک لباسشویی بوش سری ۷ از گزینه Chikd Lock استفاده کنید.
  • برای فعالسازی قفل کودک ماشین لباسشویی بوش با گزینه Child Lock باید این گزینه را روی پنل تنظیمات پیدا کنید و سپس تا زمانی که حروف CL یا علامت قفل روی صفحه نمایان می شود آن را نگه دارید. توجه داشته باشید همانطور که فعال و غیر فعال کردن قفل کودک در مدل های مختلف یخچال ساید بای ساید بوش می تواند متفاوت باشد، نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش نیز در هر مدل کمی متفاوت است که با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می توانید با روش فعال سازی آنها آشنا شوید.

فعالسازی قفل کودک لباسشویی بوش

نکات تکمیلی برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش

  • در نظر داشته باشید که در برخی از مدل لباسشویی های بوش لازم است تا همزمان با کلید Start\Pause گزینه Child Lock را نیز فشار دهید. البته در مدل های جدید تنها فشار دادن دکمه Child Lock کافی است. لازم به ذکر است هر چه قابلیت های ماشین لباسشویی انتخابی شما بیشتر باشد به طبع کارایی و برنامه های شستشو در آن نیز افزایش خواهد داشت. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت لباسشویی بوش همانند قیمت یخچال بوش اصل آلمان و ماشین ظرفشویی های این برند در مدل های جدید و پیشرفته به نسبت سایر مارک ها گرانتر است.
  • در برخی از مدل لباسشویی های بوش پس از پایان فرایند شستشو قابلیت قفل کودک به طور خودکار غیر فعال می شود. لذا نیازی به غیر فعال کردن دستی نیست. شما می توانید این ویژگی را در سری 8 لباسشویی های بوش که آخرین و جدیدترین مدل ها را به خود اختصاص داده اند مشاهده خواهید کرد.
  • برای اطمینان پیدا کردن از فعال بودن قفل کودک پس از انتخاب برنامه و تنظیمات دلخواه حتماً قفل کودک را بررسی کنید.
  • برای غیر فعال کردن قفل کودک عملیاتی را که برای فعال سازی قفل کودک انجام داده اید مجدداً تکرار کنید تا قفل ماشین لباسشویی غیر فعال شود.

قفل کودک لباسشویی بوش

خرید جدیدترین مدل ماشین لباسشویی بوش با ضمانت اصالت از آترین پلاس

قفل کودک ماشین لباسشویی بوش یکی از کاربردی ترین امکاناتی است که دسترسی کودکان را از تنظیمات ماشین لباسشویی محدود می کند. با توجه به اهمیت این ویژگی بر روی ماشین لباسشویی های بوش ما نیز در فروشگاه آترین پلاس بهترین و پیشرفته ترین مدل لباسشویی های بوش را با مجهز شدن به قابلیت قفل کودک در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. البته ما دیگر لوازم خانگی های بهره مند شده به قفل کودک را نیز در فروشگاه موجود کرده ایم که در صورت تمایل به خرید اینترنتی یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا