آموزش

چگونه بلوتوث تلویزیون را روشن کنیم؟ راه اندازی بلوتوث تلویزیون ال جی، سامسونگ و سونی

چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم با بلوتوث؟ چگونه بلوتوث تلویزیون را روشن کنیم؟ تلویزیون های جدید و هوشمندی که امروزه در بازار وجود دارند قابلیت اتصال به گوشی های سمارت را با روش های مختلفی دارند که اتصال از طریق بلوتوث یکی از آنها است. نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث چندان کار سختی نیست و شما با چند روش ساده می توانید به آسانی این کار را انجام دهید. این قابلیت امکان انتقال صدا و تصویر از گوشی به تلویزیون را فراهم می کند.
با این حال اگر شما نیز از تلویزیون هوشمند استفاده می کنید و قصد اتصال آن به گوشی هوشمند را دارید، مطالعه این مقاله ” چگونه بلوتوث تلویزیون را روشن کنیم؟ راه اندازی بلوتوث تلویزیون ال جی، سامسونگ و سونی” می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

فعال سازی بلوتوث اولین گام برای اتصال به تلویزیون

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که تلويزيون قيمت مناسب با فناوری های جدید قابلیت اتصال به گوشی با بلوتوث را ندارند. به همین دلیل اقدام به خرید تلویزیون با قیمت های گزاف به منظور اتصال به بلوتوث و یا فعال سازی سایر برنامه ها می کنند. اما در اینجا باید متذکر شد که شما با دارا بودن یک مدل تلویزیون هوشمند میان رده نیز می توانید اتصال از طریق بلوتوث را انجام دهید. با این حال در روش وصل شدن گوشی به تلویزیون از طریق بلوتوث، قبل از هر کاری باید بلوتوث را در گوشی و تلویزیون فعال کنید و اطمینان داشته باشید که بلوتوث در تلویزیون و گوشی فعال است.
سپس با انجام تنظیمات زیر فعال سازی بلوتوث را انجام دهید. البته اگر شما از تلویزیون سونی، سامسونگ یا ال جی نیز استفاده کنید و قصد اتصال آنها به گوشی هوشمند را دارید، بلوتوث را با روش های زیر در گوشی هوشمند و تلویزیون سونی، سامسونگ، ال جی و شیائومی فعال کنید.

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید و بلوتوث را فعال کنید.
  • سپس وارد قسمت تنظیمات تلویزیون شوید.
  • گزینه Network را در تلویزیون انتخاب کنید.
  • سپس گزینه بلوتوث را انتخاب کنید.
  • اکنون بلوتوث شما در هر دو دستگاه فعال است.

اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث

بلوتوث را برای اتصال بین تلویزیون و گوشی جستجو کنید

پس از آنکه بلوتوث را فعال کردید، اکنون نوبت آن رسیده تا نام تلویزیون و گوشی را در بلوتوث هر دو دستگاه پیدا کنید. در نظر داشته باشید جستجوی بلوتوث در تمام مدل تلویزیون های جدید و پیشرفته به یک شیوه است. البته اگر از آن دسته کاربران هستید که در حال حاضر توان مالی لازم را برای خرید تلویزیون هوشمند در مدل های بالا رده را ندارید، انتخاب تلویزیون هوشمند سامسونگ و ال جی در مدل های میان رده که از قابلیت بلوتوث نیز برخوردار هستند، می تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. زیرا قیمت تلویزیون سامسونگ و ال جی به نسبت کارایی و قابلیت هایی که دارند ایدئال و مناسب هستند.
با این حال برخی از کاربران با ما تماس گرفته و این سؤال را دارند که از کجا بفهمیم تلویزیون ال جی بلوتوث دارد؟ در پاسخ باید متذکر شد که برای پیدا کردن بلوتوث در تلویزیون ال جی یا هر برند دیگر و گوشی هوشمند، ابتدا مطمئن شوید که گوشی و تلویزیون در یک محدوده قرار گرفته باشند و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  • قبل از هر کاری در گوشی، روی آیکون بلوتوث ضربه بزنید.
  • سپس تلویزیون را در لیست دستگاه های یافت شده، پیدا کنید. در صورتی که تلویزیون شما قابلیت اتصال به بلوتوث را داشته باشد نام مدل تلویزیون برای شما نمایش داده می شود.
  • اکنون روی نام تلویزیون ضربه بزنید.
  • اگر به رمز عبور نیاز دارد، آن را وارد کنید. زیرا در بعضی از مدل ها شما نیاز به یک رمز عبور برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق بلوتوث دارید.

جستجوی بلوتوث در اتصال گوشی به تلویزیون

پس از انجام این تنظیمات تلویزیون و گوشی شما هر دو به بلوتوث مجهز شده اند. لازم به ذکر است برنامه وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث، برنامه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث و دیگر برندها وجود ندارد. شما می توانید تنها از طریق تنظیمات تلویزیون ال جی، سونی و سامسونگ و گوشی هوشمند خود این قابلیت را فعال سازی کنید. توجه داشته باشید که فعال سازی بلوتوث در تلویزیون ال جی، فعال سازی بلوتوث تلویزیون سامسونگ در همه سایزها به همین شیوه است.
به عنوان مثال، تنظیمات برای فعال سازی بلوتوث در تلویزیون ال جی 86 اینچ هیچ تفاوتی با نحوه وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی در سایز 65 یا دیگر اندازه ها ندارد. اما باید در اینجا قیمت تلویزیون ال جی را در مدل های سایز بالا در صورت انتخاب مَد نظر داشته باشید. چرا که رِنج قیمت مدل های 86 اینچ به نسبت سایر سایزهای تلویزیون به صرف بودجه بیشتری نیاز دارد.

اتصال گوشی به تلویزیون با بلوتوث آخرین مرحله فعال سازی

اگر تمام تنظیمات و راه های اتصال تلویزیون به گوشی از طریق بلوتوث را انجام داده اید، حال وقت آن رسیده تا بلوتوث را در تلویزیون فعال سازی کنید. البته در صورتی که قصد خرید تلویزیون با مبلغ بیشتر و قابلیت های پیشرفته تر و همچنین امکان اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث را دارید، ما به شما جديدترين تلويزيون سوني را پیشنهاد می کنیم. در ادامه به توضیح چگونگی اتصال پس از فعال سازی بلوتوث در تلویزیون می پردازیم.

  • در تلویزیون روی گزینه Accept ضربه بزنید.
  • سپس در گوشی، روی گزینه Pair ضربه بزنید.
  • اکنون هر دو دستگاه به بلوتوث متصل شده اند و شما می توانید فایل ها و موسیقی های خود را از طریق بلوتوث انتقال دهید.

اتصال اخرین مرحله در وصل شدن تلویزیون به گوشی با بلوتوث

چه روش های دیگری برای اتصال تلویزیون به گوشی وجود دارد؟

علاوه بر روش وصل كردن گوشي به تلويزيون با بلوتوث، از طریق راه های دیگری نیز شما می توانید تلویزیون هوشمند خود را به گوشی متصل کنید. اتصال از طریق کابل USB، وصل شدن با کابل HDMI، اتصال از طریق وای فای، اتصال از طریق قابلیت Miracast در صورت پشتیبانی گوشی و تلویزیون از این قابلیت، اتصال گوشی به تلویزیون با دانگل بلوتوث. در نظر داشته باشید از روش های ذکر شده شما می توانید برای اتصال به تمام برندهای تلویزیون استفاده کنید.
به عنوان مثال شما می توانید فایل های منتخب خود را از طریق گوشی به بهترین تلویزیون شیائومی قیمت مناسب به راحتی با توجه به روش های ذکر شده انجام دهید. اما اگر گوشی شما آیفون است و قصد اتصال آن به تلویزیون را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که طریقه وصل شدن ایفون به تلویزیون از طریق گزینه AirPlay و سایر تنظیمات انجام می شود.

روش های دیگر اتصال تلویزیون به گوشی

خرید بهترین تلویزیون هوشمند با ضمانت اصالت از اترین پلاس

وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث کار چندان سختی نیست و در طی چند مرحله انجام می شود. البته ما در این مقاله اموزش وصل شدن به تلویزیون با بلوتوث را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. با نظر به این موضوع شما می توانید با اتصال بلوتوث گوشی به تلویزیون، فیلم، موسیقی و سایر علاقه مندی های خود را به تلویزیون انتقال دهید. با توجه به تقاضای کاربران برای خرید تلویزیون های هوشمند جدید با قابلیت اتصال به گوشی، ما نیز در فروشگاه اترین پلاس مجموعه ای از بهترین تلویزیون های اسمارت را از برترین مدل های سال برای مشاهده در اختیار مشتریان قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید شما نیز می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، ارسال سریع، پرداخت در محل و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا