مقایسه

تفاوت جاروبرقی فیلیپس و بوش

فیلیپس بهتر است یا بوش! تفاوت جاروبرقی فیلیپس و بوش در چیست؟ این دو برند از بهترین مارک های تولید کننده جاروبرقی هستند که با توجه به انتظارات آپدیت شده کاربران محصولات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می کنند. نکته حائز اهمیت این است که این دو کمپانی فناوری های بسیار متنوع و جدیدی را برای جاروبرقی های خود طراحی کرده اند که افراد می توانند با توجه به مقدار هزینه ای که برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته اند، انتخاب خود را نهایی کنند.
از عمده ترین تفاوتی که جاروبرقی فیلیپس و بوش را متمایز کرده است می توان به میزان سر و صدا، طراحی متفاوت آنها از لحاظ نوع کیسه، توان و قدرت موتور، برخورداری از فیلتر بهداشتی و از همه مهم تر قیمت اشاره کرد. در این مطلب ما با توضیح کامل هر کدام از این فاکتوها، جاروبرقی فیلیپس و بوش را به چالش می کشانیم تا شما بتوانید با مقایسه آنها خرید بهتر و به صرفه تری را برای خود رقم بزنید.

1. تفاوت قیمت جاروبرقی فیلیپس و بوش

مسلماً زمانی که شما قصد خرید جاروبرقی را دارید قیمت آن را نیز مَد نظر قرار می دهید و سعی می کنید تا محصولی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد. شرکت های فیلیپس و بوش از جمله برندهای معتبری هستند که فناوری های پیشرفته و جدیدی را برای جاروبرقی های خود در نظر گرفته اند.
اما در این بین قیمت جاروبرقی بوش به دلیل پایین بودن میزان نویز، بدنه محکم و همچنین قدرت مکش فوق العاده ای که برای تمیز کردن محیط دارد به نسبت جاروبرقی فیلیپس از رِنج قیمت بالاتری برخوردار است که در هنگام خرید باید آن را مورد توجه قرار دهید.

2. مقایسه قدرت موتور جاروبرقی فیلیپس و بوش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک جاروبرقی خوب باید داشته باشد قدرت و توان موتور است، چرا که هر چه قدرت موتور بیشتر باشد بدون شک تمیز کاری شما با کیفیت بهتری انجام خواهد شد. شرکت فیلیپس به دلیل طراحی جمع و جوری که برای جاروبرقی های خود در نظر گرفته است معمولاً از توان بین 1400 تا 2500 وات برای محصولات خود استفاده کرده است. اما در مقابل بوش جاروبرقی های خود را به موتورهای قدرتمندی مجهز کرده است که می توانند با قدرت و توان بالای 4000 وات نیز تمیز کاری را انجام دهند.

تفاوت جاروبرقی بوش و فیلیپس از لحاظ قدرت موتور

3. نوع کیسه جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی ها در دو نوع کیسه ای و مخزن دار در بازار موجود هستند. فیلیپس از جمله کمپانی هایی است که مدل های متنوعی از جاروبرقی مخزن دار را به مشتریان خود عرضه کرده است. از مزیت های جاروبرقی مخزن دار این است که افراد می توانند در صورت پر شدن مخزن آن را مشاهده کنند و بلافاصله آن را برای کارایی بهتر خالی کنند. از دیگر شاخص های جاروبرقی مخزن دار این است که دیگر نیازی نیست تا کاربران هزینه ای بابت خرید کیسه را صرف کنند، زیرا با هر بار پر شدن مخزن می توانند آن را شستشو داده و دوباره استفاده کنند.
اما جاروبرقی های بوش به طور معمول دارای کیسه هستند که افراد باید برای کارایی بهتر هر چند وقت یک بار آن را خالی کنند. البته باید در نظر داشته باشید که طول عمر جاروبرقی های کیسه ای به نسبت مدل های بهداشتی بهتر است. همچنین این نوع از جاروبرقی ها به دلیل داشتن فیلتر های متعدد از بهداشت و سلامت بهتری برخوردار هستند. اکنون شما می توانید با توجه به کارایی هر کدام از این مدل جاروبرقی ها، خرید جاروبرقی فیلیپس و یا بوش خود را نهایی کنید.

4. نویز جاروبرقی فیلیپس بیشتر است یا بوش!

سر و صدای ناشی از جارو کشیدن از نا خوشایند ترین مواردی است که معمولاً افراد با آن رو به رو هستند. بوش از معتبر ترین کمپانی هایی است که این مسأله را بسیار مهم شمرده است و تا حد امکان سعی کرده جاروبرقی های خود را با پایین ترین سطح سر و صدا تولید کند.
از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا کاربران بسیاری به جاروبرقی بوش روی بیاورند شاید همین فاکتور باشد. البته ما در مقاله تشخیص جاروبرقی بوش اصلی بیشتر این موضوع را مورد بحث قرار داده ایم که با مطالعه آن می توانید اطلاعات کامل تری را به دست بیاورید.
اما باید گفت جاروبرقی فیلیپس در مقایسه از سر و صدای بیشتری برخوردار است که می تواند برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد. پس با این وجود اگر در کنار تمیز کاری بی عیب و نقص آرامش محیط را نیز در نظر می گیرید خرید جاروبرقی بوش برای شما پیشنهاد بسیار عالی است.

5. تفاوت وزن جاروبرقی فیلیپس و بوش

از آنجایی که کاربران اصلی استفاده از جاروبرقی بانوان خانه دار هستند، طراحی و وزن برای آنها بسیار حائز اهمیت است. در این بین خوشبختانه فیلیپس نیز این موضوع را در نظر گرفته و جاروبرقی های تولید شده را با طراحی بسیار جمع و جور و همچنین وزن بسیار کم در اختیار افراد قرار داده است.
شرکت بوش اما بیشترین تمرکز خود را معطوف فناوری ها و امکانات جاروبرقی کرده است و توجه خاصی را به طراحی اختصاص نداده است و از ظاهر بسیار ساده ای ولی در عین حال محکمی برای آنها استفاده کرده است.
پس با این وجود اگر طراحی و وزن دستگاه را در نظر می گیرید، جاروبرقی فیلیپس بهترین انتخاب خواهد بود، چرا که در کنار حمل و نقل آسان آن به دلیل وزن سبک از ظاهر بسیار شکیل و جمع و جوری نیز برخوردار است.

تفاوت جاروبرقی بوش و فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس یا بوش رو از کجا بخرم؟

جاروبرقی های فیلیپس و بوش هر کدام از فناوری و قابلیت های خاصی تبعیت می کنند که با توجه به آنها بهترین تمیز کاری را برای کاربران به دنبال دارند. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی از برند فیلیپس و بوش را دارید، می توانید با مشاهده محصولات بسیار متنوع ما در آترین کالا مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید و با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل سریع و مناسب ترین قیمت، خرید خود را به ثبت برسانید.
اگر از افرادی هستید که تجربه خرید جاروبرقی از فروشگاه ما را داشته اید با ثبت نظر می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا