معرفی و بررسی

اندروید باکس چیست؟

اندروید باکس چیست؟

امروزه بیشتر کاربران خرید تلویزیون را به منظور هوشمند بودن و دسترسی های جذابی که دارد انجام می دهند. البته گاهی اوقات کاربران به دلیل نداشتن بودجه کافی مجبور هستند تا از تلویزیون معمولی خود استفاده کنند. اما جای نگرانی نیست، چرا که امروزه دستگاه کوچکی به نام اندروید باکس در بازار موجود است که می تواند دستگاه معمولی شما را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کند.
با توجه به بهره مند شدن تی وی باکس به سیستم عامل اندریود شما می توانید به طیف گسترده ای از برنامه ها و فیلم های آنلاین، پخش موسیقی و دیگر برنامه های مورد علاقه خود دست پیدا کنید. با این حال ما نیز در این مطلب توضیحات کامل را درباره اینکه اندروید باکس چیست؟ قابلیت ها، مزایا و معایب اسمارت باکس را به طور کامل برای شما بیان خواهیم کرد.

اندروید باکس چه کاربردی دارد؟

با توجه به قیمت بالایی که بیشتر مدل تلویزیون های اسمارت دارند، اندروید باکس برای افرادی که توان مالی لازم را برای خرید تلویزیون هوشمند ندارند یک گزینه بسیار عالی خواهد بود. زیرا شما با خرید بهترین آندروید باکس می توانید به تمام قابلیت هایی که یک تلویزیون هوشمند می تواند داشته باشد دسترسی پیدا کنید.
به عنوان مثال فرض کنید شما خرید تلویزیون سامسونگ معمولی را انجام داده اید و قصد دارید وب گردی با آن را نیز داشته باشید، در اینجا می توان گفت یک تی وی باکس تلویزیون دسترسی به این قابلیت را برای شما به بهترین شکل، ممکن می کند. از مهم ترین قابلیت های اسمارت باکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندروید باکس

استریم فیلم وسریال

یکی از جذاب ترین کاربردهای اسمارت باکس تلویزیون قابلیت استریم کردن فیلم و سریال است. این قابلیت به شما امکان می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین به تمام برنامه های فیلیمو، نماوا و برنامه های آنلاین دسترسی داشته باشید. البته در صورتی که از لحاظ بودجه مشکلی نداشته باشید خرید تلویزیون هوشمند از برندهای معتبری همچون سون می تواند دسترسی شما را به قابلیت های هوشمندانه به بهترین نحو برای شما ممکن کند و دیگر نیازی به خرید اندروید باکس نداشته باشید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار به صرف بودجه بیشتری نیاز دارد.

دسترسی به شبکه های آنلاین

از دیگر کاربردهایی که اسمارت تی وی باکس می تواند داشته باشد دسترسی به شبکه های پخش فیلم آنلاین در سراسر جهان است. با این قابلیت شما می توانید از طریق برنامه تلوبیون و لایو تی وی به تمام شبکه های زنده جهانی دست پیدا کنید. همچنین شما می توانید از طریق برنامه های اسپاتیفای و اپل موزیک به موسیقی های آنلاین نیز دست پیدا کنید. با این حال اگر از آن دسته کاربران هستید که بیشتر به خرید تلویزیون هوشمند علاقه مند هستید، برند ال جی پیشنهاد ما به شما است. زیرا نه تنها قیمت تلویزیون ال جی اصل کره به نسبت کارایی هایی که دارد مناسب است، بلکه به آخرین قابلیت های هوشمندانه نیز مجهز شده است.

دسترسی به دنیای وبگردی

اندروید باکس بهترین دستگاه برای اتصال به تلویزیون های معمولی و تبدیل آنها به یک محصول هوشمند است. دست یابی به دنیای اینترنت جهانی از دیگر ویژگی های تی وی باکس اندروید است. با توجه به این قابلیت شما می توانید تمام آنچه در دنیای وبگردی اتفاق می افتد را مشاهده کنید و لذت ببرید. البته اگر تمایل چندانی به خرید اندروید باکس برای تلویزیون خود را ندارید، از تلویزیون شیائومی قیمت مناسب می توانید انتخاب تلویزیون هوشمند خود را انجام دهید.

وب گردی با اندروید باکس

اجرای بازی های اندرویدی

با توجه به اینکه نمایشگر های بزرگ حس بهتری را در هنگام اجرای بازی برای کاربران به دنبال دارند، خرید اندروید باکس برای بازی با تلویزیون های معمولی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. چرا که شما می توانید بازی های اندرویدی خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و یک گیم مهیج و واقعی را اجرایی کنید.

قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها

اندروید تی وی باکس را اگر بخواهید به سایر گجت ها مانند گوش ها و تبلت متصل کنید باید از طریق روش های بی سیم اقدام کنید. شما می توانید با استفاده از بلوتوث و یا وای فای، اندروید باکس را به هر دستگاهی که بخواهید متصل کنید و به علاقه مندی های خود دسترسی پیدا کنید.

مزایای تی وی باکس چیست؟

قطعاً تلویزیون های معمولی قادر به دسترسی های هوشمندانه نخواهند بود. به همین دلیل استفاده از اندروید باکس خوب می تواند دست یابی شما را به جدیدترین قابلیت های هوشمندانه امکان پذیر کند. پس از آشنایی با مفهوم اسمارت باکس چیست، اکنون وقت آن است که با مزیت های بهترین اندروید باکس ها آشنا شوید. از برترین ویژگی هایی که یک تی وی باکس تلویزیون می تواند داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مناسب

یکی از برترین مزیت هایی که بهترین اندروید باکس موجود در بازار می تواند داشته باشد، قیمت ایدئال آن است. اندروید باکس ها در مقایسه با تلویزیون های هوشمند در رِنج بسیار مناسبی عرضه می شوند که برای آن دسته از کاربران که توان مالی لازم را برای خرید تلویزیون اسمارت ندارند یکی از بهترین گزینه ها است.

قابلیت ارتقاء

بهترین آندروید باکس معمولاً قابلیت ارتقاء را دارند. به طوری که شما می توانید با نصب برنامه های جدید قابلیت های اسمارت باکس تلویزیون را ارتقاء دهید و آخرین تازه سازی ها را مشاهده کنید.

قابلیت ارتقائ حافظه اندریود باکس

تنوع مدل اندرویدباکس

امروزه مدل های متنوعی از بهترین برند اندروید باکس در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به بودجه و همچنین نیاز خود مدل مَد نظر را از برندهای اصلی موجود در بازار انتخاب و خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه مدل انتخابی شما جدیدتر و پیشرفته تر باشد دسترسی های شما نیز به طبع بیشتر خواهد بود.

سهولت استفاده از اندروید باکس برای تلویزیون

شاید به نظر شما استفاده از اندروید تی وی باکس کار بسیار پیچیده ای باشد و با در نظر گرفتن این موضوع از خرید آن امتناع کنید. در اینجا باید متذکر شویم که استفاده از اندروید باکس بسیار راحت و آسان است و اصلاً به دانش و تخصص خاصی نیاز ندارد.

معایب اندروید تی وی باکس چیست؟

بی شک هر محصولی که شما خریداری می کنید در کنار بهترین قابلیت ها یک سری معایب نیز خواهد داشت. با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت که اندروید تی وی نیز نمی تواند از این قاعده مبرا باشد. اگر بخواهیم معایب تی وی باکس را توضیح دهیم قطعاً نمی توان موارد بسیاری را نام برد، چرا که به طور معمول مزیت اندروید باکس ها بیشتر از معایب آنها است. با این حال چند مورد زیر را می توان به عنوان مشکلات اندروید باکس نام برد.

سرعت پایین اسمارت تی وی

یکی از اصلی ترین معایبی که اندروید باکس ها می توانند داشته باشند، کندی سرعت آن است. چرا که سرعت اندروید باکس به سخت افزار آن بستگی دارد. برخی از مدل اندورید باکس ها به علت ارزان بودن ممکن است سرعت پایینی برای پردازش داشته باشند. به همین دلیل سعی کنید تا برندهای اصلی خرید تی وی باکس را انجام دهید تا در هنگام استفاده مشکل خاصی نداشته باشید.

پایین بودن حافظه ذخیره سازی تی وی باکس تلویزیون

از دیگر مشکلاتی که یک اندروید باکس می تواند داشته باشد، فضای ذخیره سازی کم آن است. توجه داشته باشید که فضای ذخیره سازی اندروید باکس محدود است و ممکن است لازم باشد برای افزایش ذخیره سازی داده ها از کارت های حافظه برای کارایی بهتر استفاده کنید.

ارتقاء حافظه اندروید باکس

امنیت پایین تی وی باکس اندروید

موضوع دیگری که باید در خصوص معایب اندروید باکس ها ذکر کنیم امنیت پایین آنها است به طوری که ممکن است به راحتی در معرض هک شدن قرار گیرند.

نکاتی برای خرید اندروید باکس

  • به پردازنده، رم و حافظه داخلی اندروید باکس توجه کنید.
  • جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را انتخاب کنید.
  • به پورت های تعبیه شده بر روی اندروید باکس همچون HDMI، USB و WIFI توجه کنید.
  • از برندهای معتبر و اصلی خرید اندریود باکس را انجام دهید.
  • قبل از انتخاب بودجه را در نظر بگیرید و متناسب با آن بهترین اندروید باکس را انتخاب کنید.

اندروید باکس

خرید بهترین مدل تلویزیون اسمارت با تضمین اصالت از آترین پلاس

علیرغم کارایی و قیمت بسیار مناسبی که اندروید باکس ها به نسبت تلویزیون های هوشمند دارند، هنوز هم کاربران بسیاری خرید تلویزیون های اسمارت را ترجیح می دهند. با این وجود انتخاب تلویزیون های هوشمند به ترجیحات و بودجه شما بستگی دارد که در هنگام خرید حتماً باید در نظر داشته باشید. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از جدیدترین و پیشرفته ترین مدل تلویزیون های هوشمند را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا