معرفی و بررسی

بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی چیست؟ جرمگیر را کجا بریزیم؟

ماشین ظرفشویی ها امروزه یکی از کاربردی ترین لوازمی هستند که می توان در اکثر آشپزخانه ها مدلی از آنها را مشاهده کرد. از آنجایی که پس از هر دوره شستشو ماشین ظرفشویی با جرم و رسوب مواجه می شود، تمیز کردن و جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی می تواند در کیفیت شستشو و همچنین ماندگاری و طول عمر قطعات ماشین ظرفشویی بسیار تأثیر گذار باشد. با این حال استفاده از جرم گیر با کیفیت باعث می شود تا فرایند رسوب گیری به بهترین نحو ممکن در دستگاه انجام شود. اما سؤالی که مطرح می شود این است که بهترین ماشین ظرفشویی چیست؟ انواع جرم گیر ماشین ظرفشویی کدام است؟ برای پاسخ به این سؤالات پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع جرم گیر ماشین ظرفشویی کدام است؟

اگر می خواهید فرایند جرم گیری ماشین ظرفشویی به بهترین شکل ممکن برای شما انجام شود حتماً از جرم گیر های مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده کنید. زیرا رسوب و جرم اگر به طور کامل در دستگاه از بین نرود می تواند ماشین ظرفشویی را با آسیب و صدمه بسیاری مواجه سازد. با این وجود بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی از نوع قرص، پودر و یا مایع است که شما می توانید برای جرمگیری کردن ظرفشویی 18 نفره از برندهای ایرانی و یا مدل های 13 نفره و 14 نفره از مارک خارجی از آنها استفاده کنید. در ادامه شما را با بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی از انواع مختلف آشنا خواهیم کرد.

قرص جرم گیر پریل ( Yaga Karsi ) از بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی

یکی از انواع جرم گیر‌های ماشین ظرفشویی قرص های جرم گیر هستند که با توجه به ساختار شیمیایی و آنزیم هایی که دارند فرایند جرم گیری ماشین ظرفشویی را به بهترین شکل انجام می دهند. قرص جرم گیر پریل yaga karsi یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات جرم گیری است که در بسته های 3 عددی تولید و عرضه شده اند. این نوع از جرم گیر ها می توانند سر سخت ترین جرم و رسوب را که بین قطعات گیر کرده اند به خوبی تمیز کنند. برای استفاده از این قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی باید قرص را داخل جا قرص دستگاه قرار دهید، دستگاه را به صورت خالی روشن کنید و یک برنامه شستشو طولانی را فعال کنید. با توجه به اینکه استفاده از قرص جرم گیر پریل برای انواع ماشین ظرفشویی استفاده می شود شما می توانید از مدل ظرفشویی های ال جی انتخاب خود را انجام دهید. چرا که قیمت ظرفشویی ال جی با توجه به بهره مندی ها و امکاناتی که دارد به نسبت برندهایی همچون بوش بسیار مناسب تر است.

قرص جرم گر ماشین ظرفشویی پریل

با کیفیت ترین جرم گیری با مایع جرم گیر فینیش

اگر به دنبال بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی با قدرت پاک کنندگی بالا هستید مایع جرم گیر فینیش یکی از فوق العاده ترین ها در نوع خود است. مایع جرم گیر فینیش می تواند هر گونه رسوبات و جرم آهکی را در کنار چربی های عمیق به خوبی پاک کند و هر نوع بوی نا خوشایند را بین ببرد. در صورت استفاده از این نوع جرم گیر می توانید درپوش مایع را برداشته و به صورت وارونه مایع جرم گیر را بین قفسه های ماشین ظرفشویی قرار دهید و با فعال سازی یک برنامه شستوی طولانی (Senstive) فرایند جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی را انجام دهید.
توجه داشته باشید که هنگام جرم گیری ماشین ظرفشویی با استفاده از مایع فینیش حتماً دستگاه خالی از ظروف باشد تا نتیجه بهتری را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که شرکت فینیش علاوه بر مایع، قرص های جرم گیر را نیز عرضه کرده است که شما در صورت تمایل می توانید آنها را خریداری کنید. برای مشاهده نتیجه بهتر ما در مقاله نحوه استفاده از قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی بیشتر درباره قرص های ظرفشویی و کارایی آنها صحبت کرده ایم که می توانید مطالعه ای روی آن داشته باشید.

مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینش

فوق العاده ترین رسوب گیری با پودر جرم گیر ماشین ظرفشویی بوش

پودرهای جرم گیر ماشین ظرفشویی یکی دیگر از انواع جرم گیر ماشین ظرفشویی هستند که می توانند رسوب زدایی و جرم گیری بی نظیری را داخل دستگاه انجام دهند. پودر جرمگیر بوش یکی دیگر از بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی است که در کنار افزایش راندمان دستگاه برای شستشو، هر گونه بوی نامطبوعی را نیز از بین می برد و اثری از هر گونه رسوب و جرمی باقی نمی گذارد. برای استفاده از پودر ماشین ظرفشویی باید مقداری از پودر را داخل محفظه جا قرصی قرار دهید، سپس دستگاه را خالی کنید و برنامه Sensitive را که طولانی ترین برنامه شستشو است فعال کنید.
علیرغم قدرت بالایی که پودر جرم گیر بوش و سایر جرم گیر ها در تمیز کردن ماشین ظرفشویی دارند، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا خرید ماشین ظرفشویی را با قابلیت شستشوی خودکار کابینه انجام دهند. در چنین شرایطی ما به شما مدل NI01B بوش را پیشنهاد می کنیم. اما باید توجه داشته باشید که قیمت ظرفشویی بوش 46ni01b به نسبت سایر مدل ها از برندهای دیگر به صرف بودجه بیشتری برای خرید نیاز دارد.

پودر جرم گیر ماشین ظرفشویی بوش

 

جرم گیری بی نظیر با قرص جرمگیر فینیش

اگر بخواهیم بهترین جرم گیر ماشین ظرفشویی را معرفی کنیم قطعاً قرص های جرم گیر یکی از آنها به حساب می آیند. فینیش یکی از برندهای معروفی است که انواع مختلفی از جرم گیرها را تولید و عرضه کرده است. قرص جرمگیر فینیش یکی از بهترین جرم گیر های این شرکت است که می تواند رسوبات و جرم های آهکی را که بین منافذ اسپری آب و سایر قطعات گیر کرده اند را به خوبی از بین ببرد. در صورت استفاده از قرص جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش باید دستگاه را از ظروف خالی کنید، قرص جرم گیر را داخل محفظه یا کف دستگاه قرار دهید و برنامه شستشوی طولانی ( Sensitive ) یا شستشوی قابلمه را فعال کنید. شما می توانید از قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش برای بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی استفاده کنید و بهترین جرم زدایی را تجربه کنید.

قرص جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش

چه برنامه ای برای جرم گیری ماشین ظرفشویی مناسب است؟

آیا به نظر شما هم برنامه خاصی برای جرم گیری نیاز نیست؟ در واقع باید متذکر شویم که اگر می خواهید بهترین رسوب زدایی را در ماشین ظرفشویی مشاهده کنید لازم است تا برنامه Sensitive  یا Automatic که برنامه های شستشوی طولانی در دستگاه هستند را فعال سازی کنید. البته برخی از مدل ماشین ظرفشویی های پیشرفته دارای برنامه های شستشوی خودکار (Machine Care، Clean یا Descaling ) هستند که کاربران با فعال کردن این برنامه می توانند چرخه جرم گیری و رسوب زدایی را انجام دهند. با این حال در صورت استفاده از این برنامه ها نیز باز هم نیاز است تا از قرص، پودر و یا مایع جرم گیر در ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

برنامه جرم گیری در ماشین ظرفشویی

خرید جدیدترین ماشین ظرفشویی اصل از آترین پلاس

جرم گیری کردن ماشین ظرفشویی نه تنها کیفیت شستشو را بالا می برد بلکه ماندگاری و طول عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد و همچنین هر گونه رسوب و جرم بین قطعات را نیز کاملاً پاک می کند. امروزه مدل های متنوعی از ماشین ظرفشویی ها با قابلیت شستشوی خودکار در بازار عرضه شده اند که کاربران بسیاری اولویت خود را به آنها اختصاص داده اند. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس از بهترین مدل ماشین ظرفشویی های روز مجموعه ای را قرار داده ایم که در صورت تمایل به خرید می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا