معرفی و بررسی

معرفی برنامه های کاربردی اندروید باکس

قبل از هر کاری تعیین کنید که از اندروید باکس برای چه کاری استفاده می کنید؟ آیا می توان برنامه منتخب شما را روی تی وی باکس دانلود و یا نصب کرد؟ به طور معمول بر روی اندروید باکس ها یک سری برنامه به صورت پیش فرض طراحی شده است که با توجه به آنها کاربران می توانند لذت بیشتری را در هنگام مشاهدات خود تجربه کنند. این برنامه های نصب شده شامل مواردی همچون برنامه های آنلاین فیلم، برنامه های مالی، آموزشی، ورزشی، موسیقی و سایر برنامه های کاربردی دیگر است. البته شما می توانید علاوه بر استفاده از این اپ های پیش فرض، دانلود برنامه اندروید باکس را با توجه به نیاز خود انجام دهید.
با توجه به این موضوع در این مقاله ما با معرفی برنامه های کاربردی اندروید باکس این امکان را برای شما ایجاد خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به بهترین برنامه های اندروید باکس لحظات سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزنید.

برنامه های پخش جریانی

برنامه مووی باکس اندروید به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام برنامه های زنده که را شامل فیلم های Netflix، Hulu و ESPN می شود را مشاهده کنید. گفتنی است شما می توانید سایر برنامه هایی که پخش فیلم های جهانی را به صورت آنلاین پخش می کنند نیز دانلود و بر روی اندروید باکس نصب کنید.
از آنجایی که تلویزیون های هوشمند موجود در بازار تمام فناوری های لازم را برای دسترسی کاربران به برترین برنامه های جهانی ایجاد می کنند، خرید تلویزیون اسمارت امروزه بیش از پیش در بین کاربران ارجحیت دارد. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون در مدل های هوشمند با توجه به سال ساخت و دیگر قابلیت هایی که دارند متغیر است.

برنامه های اندرویدی باکس

برنامه های ورزشی

یکی دیگر از بهترین برنامه های اندروید باکس که می تواند برای نسل جوان کارایی فوق العاده ای داشته باشد برنامه های ورزشی نصب شده بر روی باکس اندروید است. این برنامه به شما امکان می دهد تا تمام بازی های زنده و اخبار ورزشی را دنبال کنید. البته با توجه به اینکه محتوای تمام این برنامه ها با کیفیت تصویر 4K روی اندروید باکس نصب شده است، شما می توانید برای مشاهده بهتر و جذاب تر از تلویزیون 4k سامسونگ یا دیگر برندها استفاده کنید.

برنامه های خبری باکس اندروید

برنامه های اندروید باکس از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که اطلاع پیدا کردن از اخبار محلی و داخلی یکی از جالب ترین آنها است. با توجه به این موضوع شما می توانید از اتفاقات داخلی و منطقه ای محیط زندگی خود باخبر شوید. با این حال اگر شما تمایل بیشتری به خرید تلویزیون هوشمند با قابلیت گیرنده دیجیتال داخلی برای اخبار روزمره منطقه خود را دارید ما به شما تلویزیون شیائومی را معرفی می کنیم. چرا که قیمت تلویزیون شیائومی به نسبت کارایی و بهره مندی های هوشمندانه ای که دارد بسیار مناسب است.

 

برنامه آب و هوای تی وی باکس

اگر بخواهیم دیگر برنامه کاربردی روی باکس تی وی را معرفی کنیم قطعاً برنامه آب و هوا از مهم ترین آن خواهد بود. این برنامه به شما امکان می دهد تا پیش بینی های آب و هوای منطقه خود را به صورت دقیق مشاهده کنید و مطلع شوید. البته شما می توانید در صورت تمایل دانلود و نصب برنامه اندروید باکس که مربوط به شرایط جوی و آب و هوایی است را نیز  انجام دهید. اما اگر از آن دسته کاربران هستید که بیشتر تمایل دارید تا دانلود نصب برنامه های اینترنتی را مستقیماً از گوگل کروم تلویزیون انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که از مراکز فروش تلویزیون ال جی انتخاب مدل را انجام دهید.
چرا که سیستم تایزن در تلویزیون های ال جی رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برای دسترسی ها و دانلود برنامه ها دارند.

برنامه های خبری در اندروید باکس

بهره مند شدن به برنامه های مالی باکس اندروید

به طور معمول شرکت های سازنده اندروید باکس برنامه های بسیار جالب و کاربردی را بر روی این دستگاه نصب و راه اندازی کرده اند که یکی از کاربردی ترین آنها برنامه های مالی است. این برنامه به شما کمک می کند تا به کارهای مربوط به حساب های بانکی، سهام و دیگر سرمایه گذاری هایی را که در دیگر موسسأت و پروژه ها دارید دسترسی داشته باشید. برخی از کاربران با توجه اینکه تمایل بسیاری به خرید ال سی دی تلویزیون خمیده برای استفاده از پروژه های خود را دارند اما از انتخاب آن امتناع می کنند.
چرا که بر این باور هستند که برنامه های اندروید باکس و دیگر برنامه های تلویزیونی روی آنها با کیفیت ایدئالی پخش نخواهد شد. اما باید توجه داشته باشید که خمیده بودن این نوع از نمایشگرها هیچ تأثیری در نمایش محتوا نخواهد داشت.

تجربه استفاده از شبکه های اجتماعی با اندروید باکس

چنانچه از آن دسته کاربران هستید که به استفاده از شبکه های اجتماعی با نمایشگر های بزرگ علاقه مند هستید، خرید اندروید باکس یک گزینه بسیار عالی برای شما است. زیرا شما می توانید با نصب برنامه روی اندروید باکس به تمام شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید و اوقات سرگرم کننده ای را برای خود به دنبال داشته باشید.

برنامه های آموزشی با تی وی باکس ها

نصب برنامه اندروید باکس کار بسیار پیچیده ای نیست. شما می توانید با دانلود و نصب برنامه های مورد علاقه خود لحظات سرگرم کننده ای را برای خود به ارمغان داشته باشید. برنامه های آموزشی از دیگر اپ هایی هستند که به موجب آنها شما می توانید آموزش ها، مهارت ها و زبان های جدیدی را یاد بگیرید. در صورتی که این نوع از برنامه ها روی تی وی باکس شما پیش فرض نبود شما می توانید با نصب برنامه اندروید باکس از نوع آموزشی به علاقه مندی های خود دست پیدا کنید.

بهره مند شدن به موسیقی ها با اندروید باکس

کاربران بسیاری هستند که گوش دادن به موسیقی را به تماشای فیلم و سریال ترجیح می دهند. با توجه به این موضوع شما می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را در تی وی باکس دانلود کرده و گوش دهید. البته با این برنامه در اندروید باکس شما می توانید امواج رادیویی را نیز بگیرید و از اتفاقات روزمره در ایران و جهان باخبر شوید.

برنامه موسیقی در اندروید باکس

خرید بهترین مدل تلویزیون هوشمند با تضمین اصالت از آترین پلاس

برنامه های اندروید باکس بسیار جالب و جذاب است به طوری که کاربران می توانند هر برنامه ای را دانلود و یا نصب کنند. با این حال ما نیز در این مطلب نمونه هایی از برترین برنامه هایی که می توان با اندروید باکس دانلود و نصب کرد را به شما معرفی کرده ایم. البته قبل از دانلود برنامه حتماً موارد استفاده خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به دانلود و نصب کنید. همچنین بودجه خود را قبل از دانلود برنامه روی اندروید باکس در نظر بگیرید چرا که برخی از برنامه برای دانلود به صرف بودجه زیادی نیاز دارند.
قبل از دانلود و نصب برنامه حتماً نظرات کاربران را برای کارایی بهتر مطالعه کنید. همچنین از منابع معتبر دانلود و نصب برنامه را برای تی وی باکس انجام دهید. علیرغم این بهره مندی ها اگر باز هم علاقه مند به خرید تلویزیون هوشمند هستید، از لیست قیمت تلویزیون در آترین پلاس می توانید مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت تمایل با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، خرید خود را نهایی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا