راهنمای خریدمعرفی و بررسی

تلویزیون سامسونگ رسیور دار

سامسونگ برند کره ای که توانسته در زمینه های مختلف فعالیت کند و همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کند. تلویزیون، از جمله زمینه هایی است که سامسونگ توانسته با حضوری فعال و گسترده، نقش پر رنگی را در ساخت تلویزیون های امروزی داشته باشد. تلویزیون های سامسونگ به سبب مدل های متنوع و کیفیت های متفاوتی که دارند به خریدار و کاربری که قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارد این امکان را بخشیده که بتواند با توجه به خواسته ها و نیاز های خود از خرید تلویزیون، بهترین انتخاب را داشته باشد. سامسونگ برای تنوع بخشیدن به تلویزیون های خود برخی از مدل ها را به رسیور سر خود مجهز کرده است.

تلویزیون سامسونگ رسیور دار

تلویزیون های میان رده و بالا رده ی سامسونگ دارای امکانات و قابلیت های بسیار بالایی بوده که می توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند و اما ما در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل های رسیور دار سامسونگ بپردازیم که بسیاری از کاربران به دنبال خرید آن هستند.

مقاله مرتبط: مزایای تلویزیون رسیوردار

مقاله مرتبط: معایب تلویزیون ماهواره دار

تلویزیون سامسونگ رسیور دار به شما این امکان را می دهد که کانال و شبکه های خارج از کشور را به تناسب کیفیت تصویر تلویزیون خود دریافت کنید. به این معنا که تلویزیون های رسیور دار قابلیت پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k را دارا هستند و چنانچه تلویزیون رسیور دار شما 4k باشد، رسیور سر خود تلویزیون می تواند به خوبی کیفیت 4k را پشتیبانی کند و محتوای تصویری را با کیفیت های واقعی خود بر روی نمایشگر تلویزیون به نمایش در آورد.

تلویزیون های رسیور دار سامسونگ

تلویزیون سامسونگ RU7100

تلویزیون سامسونگ RU7100 از سری مدل های میان رده ی سامسونگ می باشد که به رسیور سر خود مجهز است. این تلویزیون سامسونگ از کیفیت تصویر 4K پشیتبانی می کند و با توجه به خروجی صدای 20 وات خود می تواند انتخابی مناسب و مقرون به صرفه برای محیط های خانگی به حساب آید.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W
  • مدل سال : 2019

تلویزیون سامسونگ رسیور دار RU7100

تلویزیون سامسونگ RU7170

تلویزیون RU7170 نیز همان مشخصات RU7100 را داراست و تفاوت چندانی با هم ندارند و هر دوی این تلویزیون ها می توانند به عنوان مدل های رسیور دار سامسونگ بسیار رضایت بخش باشند.

  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W
  • مدل سال : 2019

تلویزیون رسیور دار RU7170

تلویزیون سامسونگ RU7300

تلویزیون RU7300 نمایشگر آن به صورت منحنی طراحی شده است که می تواند به عنوان یک تلویزیون رسیور دار برای کسانی که به دنبال خرید تلویزیون های منحنی هستند انتخابی ایده آل باشد چرا که کاربر با خرید تلویزیون RU7300 می تواند در آن واحد به هر دو خواسته ی خود برسد.

  • نمایشگر : منحنی
  • کیفیت تصویر : 4K
  • خروجی صدا : 20W
  • مدل سال : 2019

تلویزیون سامسونگ رسیور دار RU7300

سخن آخر

انتخاب و خرید تلویزیون های رسیور دار بستگی به نیاز های شما دارد چنانچه خواهان و خواستار خرید تلویزیون سامسونگ رسیور دار هستید می توانید از طریق سایت آترین کالا اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایید علاوه براین می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر با مشاوران و فروشنده های آترین کالا در ارتباط بوده تا شما را در انجام یک خرید ایده آل یاری نمایند.

مقاله مرتبط: تلویزیون ال جی رسیوردار

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. با تشکر از تولید خوب وبا رضایت کامل خواستار آموزش استفاده از رسیور تلویزیون بطور عامه فهم را دارم مدل تلویزیون 50 ru 7105 میباشد ممنون از توجه مسئولین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا