آموزش

قفل کودک لباسشویی ال جی را چگونه فعال کنیم؟

ماشین لباسشویی ها یکی از لوازم بسیار کاربردی هستند که می توانند با مدیریت زمان و انرژی یک شستشوی با کیفیت و بهینه را برای کاربران به دنبال داشته باشند. امروزه مدل های جدید و پیشرفته ای از ماشین لباسشویی ها وارد بازار جهانی شده است که به قابلیت های جدیدی از جمله قفل کودک مجهز شده اند. در بین برندهای معتبر ال جی یکی از کمپانی های مشهوری است که در اکثر مدل لباسشویی های خود قابلیت قفل کودک را طراحی کرده است.
با این حال در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعال کردن قفل کودک لباسشویی ال جی را برای شما توضیح دهیم.

نحوه فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

شاید از خود بپرسید که فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی اصلاً برای چیست؟ در حالت کلی فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی برای جلوگیری از دست کاری کردن کودک و یا افراد نا آشنا به تنظیمات ماشین لباسشویی است. فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی باعث می شود تمام دکمه های لباسشویی از جمله دکمه شستن لباس سفید در ماشین لباسشویی قفل شوند. با این حال برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی الجی انجام مراحل زیر الزامی است.

  • ابتدا ماشین لباسشویی را روشن کنید.
  • دکمه Child Lock را روی پنل ماشین لباسشویی پیدا کنید. البته قرار گرفتن این دکمه ممکن است در هر مدل از لباسشویی های ال جی متفاوت باشد و حتی ممکن است در برخی از مدل ها شما مجبور باشید تا همزمان چند دکمه را با هم فشار دهید. اما به طور کلی فعال و غیر فعال کردن قفل کودک در جدیدترین و بهترین ماشین لباسشویی ال جی اصل کره با فشار دادن تنها یک دکمه ممکن است.
  • اکنون دکمه Child Lock را فشار دهید.
  • پس از فشار دکمه قفل کودک باید علامت یک قفل یا CL بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ظاهر شود که نشانگر قفل شدن ماشین لباسشویی ال جی است.
  • اگر به جای دکمه Child Lock بر روی صفحه تنظیمات ماشین لباسشویی ال جی شما دکمه Hold قرار گرفته است، شما باید به صورت همزمان دکمه Hold و Start/Pause را چند ثانیه نگه دارید. پس از نمایان شدن علامت CL و یا بوق زدن قفل کودک ماشین لباسشویی شما فعال شده است.
  • در نظر داشته باشید همانطور که قفل کودک در انواع مدل یخچال ال جی کل تنظیمات و حتی باز شدن درب و سایر دسترسی ها را محدود می کند، در ماشین لباسشویی ها نیز همین عملکرد مشابه را دارد.

چرا باید قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را فعال کرد؟

فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی می تواند از تغییر تنظیمات، باز شدن درب دستگاه و همچنین روشن شدن ناخواسته توسط کودک شما جلوگیری می کند. این فرایند باعث می شود تا شما بتوانید بدون نگرانی از بابت آسیب به دستگاه و صدمه دیدن کودک به دیگر کارهای شخصی خود بپردازید. با توجه به این موضوع باید گفت در صورتی که در منزل کودک خردسال داشته باشید حتماً قفل کودک را برای سایر لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی فعال کنید.
البته در نظر داشته باشید که نحوه قفل کودک در هر مدل وسیله می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال طریقه فعال کردن قفل کودک یخچال ساید بای ساید بوش با فعال کردن قفل کودک در یخچال های ال جی می تواند متفاوت باشد.

نکات تکمیلی برای فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

  • برای فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی در برخی مدل ها لازم است که چند دکمه ها را با هم فشار دهید. بنابراین حتماً ترکیب دکمه ها را به درستی انجام دهید. این نکته را توجه داشته باشید که قفل کودک تنها از تغییر تنظیمات جلوگیری می کند و نمی تواند از بروز و ایجاد مشکل در دستگاه جلوگیری کند. به عنوان مثال برخی از کاربران با ما تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند که آیا علت اتوماتیک نکردن یخچال ارتباطی به قفل کودک یخچال دارد؟
    در اینجا باید گفت که این موضوع می تواند به دلایل مختلفی باشد و برای عیب یابی می بایست موارد مربوط را بررسی کنید.
  • برای فعال سازی قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی حتماً دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید.
  • در صورت تمایل به غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی تمام عملیات را مجدداً تکرار کنید و در آخر چند دکمه قفل کودک را ثانیه فشار دهید تا برنامه غیر فعال شود.

جدیدترین مدل لباسشویی ال جی با ضمانت اصالت از آترین پلاس

فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی از دسترسی کودکان به تنظیمات دستگاه و یا باز کردن درب را محدود می کند. به طوری که کاربران می توانند با آرامش خاطر به سایر کارهای شخصی خود در منزل رسیدگی کنند. با توجه به اینکه این قابلیت در ماشین لباسشویی های جدید ال جی به ساده ترین روش انجام می شود. شما می توانید در صورت تمایل به خرید ماشین لباسشویی جدید ال جی محصولات ما در فروشگاه آترین پلاس را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه شخصی و بودجه ای که دارید مدل مَد نظر خود را با ضمانت اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا