راهنمای خرید

انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ، آیا کولر آبی بخریم؟

با گرم شدن هوا کم کم بازار کولرهای آبی و گازی داغ می شود. از آنجایی که کولر های آبی تنها قابلیت سرمایشی دارند و باید انتخاب آنها متناسب با متراژ محیط باشد انتخاب از آنها باید با دقت بیشتری انجام شود. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که برای انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ باید ظرفیت کولر را نیز در نظر داشته باشید. ظرفیت کولر آبی با واحد CFM ( متر مکعب بر ساعت ) اندازه گیری می شود. با توجه به اینکه متراژ ساختمان ها و اتاق ها با هم متفاوت است، ظرفیت کولر آبی برای کارایی و خنک سازی بهتر باید متناسب با ابعاد محیط و نشیمن شما باشد.
با توجه به این موضوع ما نیز در این مطلب سعی کرده ایم تا ظرفیت مناسب برای کولر آبی را متناسب با متراژ محیط به شما معرفی می کنیم تا بتوانید خنک سازی ایدئالی را تجربه کنید.

ظرفیت مناسب کولر آبی برای متراژ 30 تا 50 متر

انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ قطعاً می تواند فرایند خنک سازی را به بهترین شکل برای کاربران به دنبال داشته باشد. با توجه به این موضوع اگر مساحت محیط شما بین 30 تا 50 متر است انتخاب کولر آبی با ظرفیت 2300 CFM می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. البته اگر در مناطق گرم و خشک زندگی می کنید و قصد خرید کولر گازی برای آن را دارید ظرفیت 18000 می تواند گزینه مناسبی باشد.

انتخاب کولر آبی مناسب با متراژ

کولر آبی متناسب با متراژ 50 تا 60 متر باید چه ظرفیتی داشته باشد؟

با توجه به اینکه آب و هوای منطقه شما چگونه است؟ اینکه در چندمین طبقه زندگی می کنید؟ طول کانال کشی کولر و یا اینکه ساختمان عایق بندی شده است یا خیر؟ از جمله مواردی هستند که در انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ بسیار تأثیر گذار هستند. اما در حالت کلی بدون در نظر گرفتن این موارد می توان گفت کولر آبی با ظرفیت 3500 CFM برای متراژ 50 تا 60 متر یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.
علیرغم خنک کنندگی ایدئال و مطلوبی که این ظرفیت از کولر آبی ها ایجاد می کنند بسیاری از کاربران تمایل دارند تا خنک سازی را با انتخاب کولر گازی تجربه می کنند. با این حال به نظر شما کولر گازی مناسب با متراژ بین 50 تا 60 متر دارای چه ظرفیتی است؟ با توجه به اینکه برند ال جی در ظرفیت های متنوعی کولر گازی های خود را تولید کرده است. ما به شما کولر گازی ال جی در مدل های 24000 را پیشنهاد می کنیم. زیرا به علت بهره مند شدن به جدیدترین فناوری ها و ظرفیت بالایی که دارند یک خنک سازی فوق العاده را برای شما به دنبال خواهند داشت.

انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ 65 تا 120

گاهی اوقات کاربران به دلیل محاسبات اشتباه برای سالن های بزرگ کولر آبی را انتخاب می کنند که خنک سازی را آنچنان که باید انجام نمی دهند. با توجه به این موضوع اگر متراژ سالن شما بین 65 تا 120 متر مکعب است مناسب ترین ظرفیت کولر‌آبی برای خنک کردن این مساحت می تواند 4900 CFM باشد. البته اگر کولر آبی با این ظرفیت پاسخگوی نیاز شما نیست و محیط شما کماکان گرم است بهتر است از کولر گازی سامسونگ با ظرفیت 24000 انتخاب کولر را انجام دهید.
چرا که شما در کنار یک سرمای ایدئال یک محیط کاملاً بهداشتی و بدون باکتری را نیز تجربه خواهید کرد.

کولر آبی مناسب برای متراژ متوسط

ظرفیت کولر آبی بر اساس متراژ 120 تا 155 باید چقدر باشد؟

به طور معمول برای متراژهای بالای 120 متر باید ظرفیت های بالای 7000 از نوع آبی را انتخاب و خریداری کنید. چرا که اگر انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ شما کمتر از ابعاد محیط باشد قطعاً محیط سالن شما خنک سازی ایدئالی را نخواهد داشت. البته در چنین شرایطی ما به شما انتخاب مدل از کولر گازی ایستاده را معرفی می کنیم. کولر گازی های ایستاده می توانند پرتاب باد را با سرعت بیشتری انجام دهند و یک هوای سرد و مطلوب را برای شما به ارمغان خواهند داشت.

برای انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • برای انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ قبل از هر اقدامی منطقه آب و هوایی خود را مشخص کنید. چرا که برای مناطق گرم و خشک باید ظرفیت کولر‌آبی بر اساس متراژ باید از گنجایش بیشتری برخوردار باشد و برای مناطق مرطوب و کوهستانی ظرفیت کمتر را انتخاب کنید. با این حال اگر انتخاب خود را تنها محدود به مدل های آبی نمی کنید، خرید اسپلیت گری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  • اینکه واحد مسکونی یا اداری شما در طبقه چندم قرار گرفته است یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام خرید کولر آبی باید مَد نظر قرار دهید. زیرا ظرفیت کولر آبی در طبقه های فوقانی به دلیل گرم بودن باید کمی بیشتر باشد تا خنک سازی بهتری را تجربه کنید. نا گفته نماند در شرایطی که کولر آبی از پس گرمای منزل شما برنیامد، می توانید از کولر جنرال مکس با ظرفیت مناسب خرید کولر را انجام دهید.
  • در هنگام تعیین ظرفیت کولر آبی حتماً طول کانال کشی را نیز در نظر بگیرید. زیرا هر چقدر طول کانال های کولر بیشتر باشد قطعاً به ظرفیت بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد.
  • اگر ساختمان شما عایق باشد نیازی نیست تا میزان ظرفیت کولر آبی زیاد باشد. عایق بندی ساختمان فرایند خنک سازی را سریع تر انجام می دهد که این موضوع می تواند در کاهش مصرف برق نیز تأثیر گذار باشد.
  • در هنگام انتخاب کولر آبی بر اساس متراژ حتماً نوع کولر را نیز در نظر بگیرید. معمولاً کولرها در دو نوع سلولزی و گالوانیزه موجود هستند. کولرهای سلولزی راندمان خنک کنندگی بالاتری دارند و مصرف انرژی در آنها به طبع کمتر نیز است.
  • برند و مدل را در انتخاب کولر آبی حتماً در نظر بگیرید. امروزه برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. با این وجود بهتر است که قبل از خرید کولر آبی حتماً تحقیق کنید و بهترین برند و مدل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. همچنین مدلی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

نکات خرید کولر ابی

خرید بهترین کولر گازی با ضمانت اصالت از آترین پلاس

کولر آبی ها یکی از تجهیزات خنک کنندگی هستند که در کنار فرایند خنک سازی از مناسب ترین قیمت نیز برخوردار هستند. اما با توجه به اینکه امروزه کاربران بیشتر به دنبال انتخاب کولر از نوع گازی هستند، ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از برترین مدل های کولر گازی را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا