آموزش

آپدیت و بروزرسانی تلویزیون سامسونگ

امروزه طراحی تلویزیون های هوشمند به گونه ای است که کاربران می توانند تا سالها بدون عوض کردن مدل تلویزیون خود از فناوری ها و امکانات آن استفاده کنند، چرا که با امکان آپدیت شدن می توانند همیشه دستگاه خود را به روز نگه دارند. در بین شرکت های تولید کننده، سامسونگ یکی از کمپانی های قَدر در زمینه تولید کننده تلویزیون است که همانند دیگر رقبای خود در چند سال اخیر محصولات خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده است. با توجه به این قابلیت هوشمندانه کاربران می توانند هر چند وقت یک بار با آپدیت و بروز رسانی تلویزیون سامسونگ خود از برنامه ها و دسترسی های جدید نهایت استفاده را ببرند. یکی از موارد بسیار مهمی که سبب شده تا افراد بسیاری تلویزیون منتخب خود را از این برند انجام دهند، قیمت تلویزیون سامسونگ است. زیرا که تلویزیون های سامسونگ علیرغم بهره مندی از برترین فناوری های روز هنوز هم با رِنج منصفانه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است.

1. به روز رسانی تلویزیون سامسونگ از طریق اینترنت

اگر شما خرید تلویزیون فورکی هوشمند سامسونگ را انجام داده اید، شک نداشته باشید که دستگاه شما دارای سیستم عامل خواهد بود که آپدیت کردن آن می تواند به دو روش اتصال به اینترنت یا روش دستی انجام شود. البته توجه داشته داشته باشید حتی این دو روش برای آپدیت کردن تلویزیون سامسونگ قدیمی نیز امکان پذیر نیست. اما چنانچه تلویزیون منتخب شما از مدل های جدید است و نیاز به آپدیت دارد روش آنلاین یکی از بی دردسرترین روش ها است.
در این روش ابتدا می بایست تلویزیون سامسونگ را روشن کنید، پس از اطمینان پیدا کردن از اتصال به اینترنت می توانید با فشار دادن دکمه منو بر روی ریموت کنترل، گزینه تنظیمات را انتخاب کرده و با وارد شدن به نرم افزار SUPPORT، برنامه Software Support یا همان آپدیت نرم افزار را انتخاب کنید. سپس گزینه Online را انتخاب کنید. در صورتی که تلویزیون شما اتصال اینترنت داشته باشد سرورهای سامسونگ برای آپدیت وصل خواهند شد. اگر بروز رسانی در دسترس باشد تمام برنامه ها و سیستم عامل تلویزیون به صورت خودکار آپدیت و به روز می شوند.
آپدیت تلویزیون سامسونگ با اینترنت انجام نشد، یعنی ورژن جدیدی برای سیستم عامل آن پیدا نمی شود و می بایست از روش دستی برای به روز کردن آن استفاده کنید.

آپدیت تلویزیون سامسونگ

 

2. آپدیت تلویزیون سامسونگ با فلش یا همان روش دستی

در روش دستی ابتدا باید مدل تلویزیون خود را از سایت سامسونگ پیدا کنید و آخرین آپدیت تلویزیون سامسونگ را دانلود کنید. بعد از دانلود، با ذخیره سازی فایل آپدیت تلویزیون سامسونگ بر روی فلش و نصب آن بر روی تلویزیون می توانید بروزرسانی دستگاه را بسیار راحت انجام دهید.
بعد از نصب سیستم عامل بر روی تلویزیون، دکمه Menu که بر روی ریموت کنترل قرار دارد را فشار داده و گزینه Support را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه آپدیت سیستم عامل SoftWare Upgrade را بزنید. پس از آن برنامه BY USB ( به وسیله یو اس بی ) را کلیک کنید و عملیات بروز رسانی را انجام دهید. البته اگر از کاربرانی هستید که تلویزیون شما از برند ال جی است و قصد آپدیت کردن آن را دارید ما در مقاله آپدیت تلویزیون ال جی بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.

آپدیت تلویزیون سامسونگ

در این مطلب ما با قرار دادن اطلاعات کافی درباره آپدیت و بروزرسانی کردن تلویزیون سامسونگ این امکان را برای شما ایجاد کرده ایم تا بتوانید به ساده ترین روش ممکن و بدون نیاز به تخصص خاصی عملیات بروزرسانی تلویزیون سامسونگ را برای سرعت بخشیدن به برنامه ها انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا