ترین ها

بهترین کولر گازی کم مصرف (اینورتر)

با فرا رسیدن فصل گرما بازار خرید کولر گازی ها نیز داغ می شود به طوری که کاربران سعی می کنند با انتخاب بهترین کولر گازی در کنار بهینه سازی مصرف انرژی فرایند خنک سازی را به بهترین شکل ممکن برای خود ایجاد کنند. کولر گازی اینورتر یکی از بهترین کولر گازی های کم مصرف است که در بین افراد بازدهی بسیار عالی داشته است. لازم به ذکر است اگر شما با معیارهای انتخاب کولر گازی کم مصرف آشنایی کافی داشته باشید قطعاً می توانید در کنار یک چرخه خنک کنندگی گسترده مصرف انرژی را نیز تا میزان قابل توجهی کاهش دهید.

بهترین کولر گازی کم مصرف از نظر برند

امروزه برندهای متنوعی در بازار موجود هستند که ساخت بهترین کولر گازی کم مصرف بازار را در چرخه تولیدات خود قرار داده اند. شرکت های معتبری همچون جنرال گلد، ال جی، جنرال شکار، جنرال مکس، یونیوا، اوولی، سامسونگ، گری، بوش را می توان به عنوان اصلی ترین تأمین کننده های کولر گازی معرفی کرد. اما در این بین گری یکی از بهترین برند کولر گازی است که با عرضه کم مصرف ترین مدل کولر گازی ها توانسته سهم بیشتری از این تجارت جهانی را به خود اختصاص دهد. با توجه به قابلیت ها و فناوری هایی که کولر گازی گری به آنها مجهز شده است شما می توانید در صورت تمایل انتخاب اسپلیت خود را از این مارک معتبر جهانی انجام دهید.

کم مصرف ترین کولر گازی از نظر توان

کولر گازی کم مصرف از جدیدترین نوع اسپلیت ها هستند که در آنها از موتور کم مصرف اینورتر استفاده شده است. این نوع از کولر گازی ها به دلیل بهینه سازی مصرف انرژی، عمر طولانی موتور به نسبت مدل های معمولی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. نکته قابل توجه درباره کولر گازی های کم مصرف این است که حتی اگر کولر گازی شما دارای توان 36000 نیز باشد به دلیل برخورداری از موتور اینورتر باز هم مصرف چندانی را برای کاربران در پی نخواهد داشت به طوری که شما می توانید با خیال راحت به عنوان یک اسپلیت کم مصرف آن را خریداری کنید.

بهترین کولر گازی از نظر توان

1.  کم مصرف ترین کولر گازی 36000

کولر گازی 36000 یکی از کم مصرف ترین کولر گازی اجنرال است که دارای موتور  DC  اینورتر است و به همین دلیل مصرف انرژی را تا حد بسیاری کاهش داده است که دقیقاً تفاوت کولر گازی اینورتر با معمولی همین موضوع می تواند باشد؛ چرا که کولر گازی معمولی تأثیر چندانی روی بهینه سازی مصرف انرژی نخواهد داشت. این مدل کولر گازی دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی است که با گاز مبرد R410 خنک سازی وسیعی را در فضای بزرگ ایجاد می کند. دارا بودن سیستم تصفیه هوا، سرعت پرتاب باد بالا، سر و صدای کم از مهم ترین ویژگی های این دستگاه است. با توجه به این فناوری ها و قابلیت ها شما می توانید در صورت تمایل خرید آن را برای سالن های بزرگ خود انجام دهید.

کم مصرف ترین کولر گازی

2. بهترین کولر گازی اینورتر 30000

کولر گازی اسپلیت 30000 از جمله بهترین کولر گازی کم مصرف گری است که می تواند تا مساحت 100 متر را به خوبی خنک و سرد کند. این کولر گازی دارای قدرت پرتاب باد تا 16 متر است که بر همین اساس می تواند خنک سازی شگفت انگیزی را برای شما به دنبال داشته باشد. نویز بسیار پایین و همچنین بهره مندی از فیلنر بهداشتی از مهم ترین دلایلی است که افراد خرید این مدل اسپلیت را ترجیح می دهند.
با توجه به قیمت بسیار مطلوب و مقرون به صرفه ای که این دستگاه در کنار قابلیت ها و توان قدرتمندی که برای خنک سازی دارد به عنوان یکی از بهترین کولر گازی کم مصرف 30000 به شمار خواهد آمد. اگر از آن دسته کاربران هستید که در مناطق گرم و خشک زندگی می کنید انتخاب کولر گازی گری 30000 یکی از بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر است که می تواند روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان را برای شما خوشایند سازد.

بهترین کولر گازی کم مصرف

3. بهترین کولر گازی اینورتر 24000

کولر گازی 24000 اسفورماتیک گری از بهترین کولر گازی کم مصرف بازار است که با دارا بودن سیستم سرمایشی و گرمایشی می تواند فرایند خنک سازی و گرم کنندگی را به بهترین شیوه برای افراد ایجاد کند. گاز مصرفی این کولر گازی از نوع مبرد R410A است که با قدرت پرتاب باد تا 12 متر می تواند محیط های نسبتاً بزرگ را خنک کند و همچنین مصرف انرژی را با توجه به موتور فوق العاده کم مصرف اینورتر تا حد بسیار زیادی کم کند.

کم مصرف ترین کولر گازی 24000

4. بهترین کولر گازی کم مصرف 18000

از کم مصرف ترین کولر گازی ها که بازدهی بسیار خوبی را در بین کاربران داشته است کولر گازی گری 18000 اکسنت است که با ظرفیت مطلووب و قدرت پرتاب باد 10 متر می تواند خنک کنندگی وسیعی را در محیط های متوسط ایجاد کند. با توجه به بهره مندی این کولر گازی به موتور روتاری، گاز مبرد R410، فیلتر ضد باکتری اما باز هم این مدل کولر گازی جزو کم مصرف ترین اسپلیت ها به حساب می آید که می تواند انرژی را میزان قابل توجهی بهینه سازی کند.

بهترین کولر گازی کم مصرف اکسنت

5. کم مصرف ترین کولر گازی 12000

از آنجایی که جنرال شکار یکی دیگر از بهترین برند کولر گازی اینورتر در بین کاربران شناخته شده است مدل های بسیار متنوعی را با ظرفیت های گوناگونی تولید کرده تا افراد بتوانند برای محیط های خود با هر مساحتی از کولر گازی های این برند استفاده کنند. کولر گازی جنرال شکار 12000 یکی دیگر از بهترین کولر گازی اینورتر است که برای محیط های کوچک از بهترین مدل ها است که قادر است تا خنک کنندگی بسیار ایدئالی را در فضای اتاق شما ایجاد کند.
این مدل از کولر گازی داری فیلتر ضد باکتری، سرعت پرتاب باد تا 4 متر، موتور روتاری است که در کنار هم فرایند خنک سازی را در سطح بسیار مطلوبی ایجاد می کنند. البته مهم تر از همه این موارد مصرف بسیار کم انرژی این کولر گازی است به طوری که در قبض های رسیده کاملاً مشخص است.

کم مصرف ترین کولر گازی 12000

سوالات متداول

از کجا بفهمیم کولر گازی اینورتر است؟

قبل از هر کاری می بایست مدل  کولر گازی را سرچ کنید و تمام اطلاعات مربوط به موتور  آن را مورد بررسی قرار دهید. از دیگر روش های تشخیص کولر گازی اینورتر گوش داده به صدای کمپرسور است، چرا که موتور کولر گازی اینورتر با افزایش یا کاهش دما تغییر صدا پیدا می کند. حک شدن کلمه اینورتر بر روی کارتن یا بدنه می تواند از دیگر راه های کولر گازی اینورتر باشد. البته روش های تخصصی دیگری هم وجود دارد که ظرفیت ولتاژ، کشش آمپر، نوع گاز مبرد استفاده شده و بررسی جریان برق در زمان روشن بودن دستگاه از مهم ترین آنها است.

مصرف کولر گازی اینورتر چقدر است؟

کولر گازی اینورتر دارای کمترین مصرف مصرف برق هستند و در گرید انرژی A قرار گرفته اند. به نوعی یک دهم مصرف را برای کاربران به دنبال دارد. کولر گازی های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان مستقیم و روشن کردن تدریجی موتور تا حد بسیار زیادی مصرف انرژی را بهینه می کند.

بهترین کولر گازی کم مصرف را از کجا بخریم؟

امروزه با ورود مدل های فیک و جعلی خرید کولر گازی اصلی کمی با مشکل مواجه است به نحوی اگر فروشگاه شما معتبر نباشد به راحتی دستخوش افراد سودجو قرار خواهید گرفت. البته فروشگاه آترین پلاس نیز مجموعه ای از اصلی ترین برندهای تولید کننده کولر گازی را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا بتوانند در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، ارسال فوری، تسویه در محل و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید کولر گازی از فروشگاه ما را داشته اید ثبت کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا