ترین ها

بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

کولر گازی، دستگاهی فوق العاده برای روزهای گرم سال و مخصوصاً مناطق گرمسیری است. با توجه به اینکه نقاطی از کشورمان از آب و هوای گرم و خشک برخوردار هستند، انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر می تواند اولویتی برای آنها باشد. با در نظر گرفتن این مسأله که شهرهای جنوبی به نسبت سایر مناطق، روزهای گرم بیشتری را تجربه می کنند، آیا کولر گازی با هر راندمانی می تواند پاسخگوی گرمای طاقت فرسای آنجا باشد؟ معمولاً کولر گازی ها در توان های مختلفی تولید و عرضه می شوند، که هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد، بدون شک از قدرت خنک سازی بهتری برخوردار خواهد بود. ما در این مقاله، معیارهایی که برای انتخاب کولر گازی برای مناطق گرمسیر لازم است را به همراه مدل های متنوعی از آنها را به شما معرفی می کنیم، تا در صورت تمایل به خرید لوازم خانگی از جمله کولر گازی بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید. البته ما در فروشگاه آترین کالا گزیده ای از بهترین مدل های این محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده ایم که خالی از لطف نیست آنها را مشاهده کنید.

بهترین برند کولر گازی اسپلیت برای مناطق گرمسیر

امروزه برند های مختلفی، ساخت این دستگاه ها را در چرخه تولید خود قرار داده اند، که در این بین مارک هایی مانند سامسونگ، ال جی، گری و جنرال بیش از سایر برندها توانسته اند پاسخ دهی بهتری را ارائه دهند و خرید کولر گازی را برای کاربران آسان تر کنند، که در اینجا به بهترین مدل از این مارک ها اشاره خواهیم کرد.

1. کولر گازی گری اینورتر 24000، بهترین انتخاب برای خوزستان

یکی از بدترین شرایطی که معمولاً شهرهای جنوبی با آن درگیر هستند، تحمل گرمای زیاد است. البته انتخاب یک کولر گازی با کمرپرسور قدرتمند، می تواند به خوبی با این گرمای شدید مقابله کند و خنک سازی فوق العاده ای را ایجاد کند.

در بین کولرهای گری، مدل اسپلیت اینورتر 24000 با داشتن موتور سنگین T3 می تواند خنک سازی فوق العاده ای را به نسبت سایر مدل های این کمپانی، برای شهرهای گرمسیری از جمله خوزستان ایجاد کند. یکی از مزیت های این کولر گازی، خنک کردن هوا تا دمای 60 درجه است، که اگر این نکته را در نظر بگیریم، این دستگاه، بهترین انتخاب برای کاربران در مناطق گرم و خشک خواهد بود.

نمای کولر گازی گری در نشیمن

2. اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000، مخصوص مناطق گرم

قدرت موتور کولر گازی یکی از مهم ترین دلایل در خنک سازی به حساب می آید، که با توجه به این موضوع هر چه توان آن بیشتر باشد، بدون شک خنک سازی بهتری را ارائه می دهند. کولر گازی اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000 دارای موتور موتور سنگین T3 با گاز مصرفی R410 است. با توجه به قدرت موتور و گاز مصرفی این دستگاه، به جرأت میتوان گفت که یکی از بهترین محصولات سامسونگ برای مناطق حاره ای است. جدای از خنک سازی فوق العاده، قیمت کولر گازی سامسونگ از دیگر دلایلی است که کاربران به این محصولات روی آورده اند، چرا که از بهترین رِنج قیمت برخوردارند و به همین دلیل مصرف کنندگان دغدغه ای برای هزینه نخواهند داشت.

3. کولر گازی اسپلیت جنرال مدل شکار لبخند 30000، مناسب برای شهرهای گرم و خشک

کولر گازی های 30000 جنرال شکار لبخندی با بهره گیری از موتور سنگین T3 و همچنین گاز مصرفی R410 خنک سازی بسیار قدرتمندی را در مناطق گرم ایجاد می کنند. از آنجایی که موتور، مهم ترین بخش کولر گازی به حساب می آید، موتور کولر گازی های جنرال شکار معمولاً از نوع روتاری هستند که علاوه بر هوای بسیار سردی که ایجاد می کنند، مصرف انرژی را نیز تا حد زیادی کاهش می دهند. قیمت کولر گازی 30000 جنرال شکار از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصولات است، که سبب محبوبیت بیش از اندازه این محصولات در مقایسه با دیگر مدل ها و برندها شده است، چرا که در مقایسه با کارایی فوق العاده ای که دارند، بسیار کم هزینه هستند.

ظاهر زیبای کولر گازی جنرال طرح لبخند

4. اسپلیت ال جی با قدرت 18000، برترین کولرگازی ال جی مخصوص مناطق گرمسیر

بسیاری از کاربران در انتخاب کولر گازی، گاز مصرفی را یکی از اصلی ترین موارد  در کیفیت محصول برای خنک سازی به حساب می آورند. اما به طور قطعی میتوان گفت که قدرت کولر است که میزان خنک سازی را تعیین می کند. کولر گازی اسپلیت ال جی 18000 از مناسب ترین نوع کولر گازی ها برای خنک کردن مناطق گرم و خشک و همچنین محیط هایی با متراژهای بالا است. معمولاً کمپانی های سازنده، در توان های مختلفی محصولاتشان را تولید می کنند که در مقاله راهنمای خرید کولر گازی بیشتر در مورد آنها توضیح داده ایم.

5. کولر گازی یونیوا 24000، بهترین مدل برای شهرهای گرم و خشک

تحمل گرما در بسیاری از شهرهای جنوبی ایران بسیار سخت و غیر قابل تحمل است، به طوری که تنها راه، استفاده از کولر گازی با توان بالا است. کولر گازی یونیوا 24000 یکی از مدل های بسیار عالی با قدرت 24000 است که با دو نوع موتور T1 و T3 عرضه شده اند. به طور معمول، موتورهای T1 برای مناطق معتدل و از موتور T3 برای مناطق گرم و خشک بیشتر استفاده می شود، چرا که از قدرت بیشتری برای خنک سازی برخوردار هستند و تا دمای 65 درجه را به خوبی خنک می کنند.

6. کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر 26000، مدلی بی نظیر برای استان های گرمسیر

ایجاد هوای خنک و سرد یکی از مهم ترین ویژگی های یک کولر گازی است که مخاطبان در روزهای گرم سال از آن انتظار دارند. معمولاً در کولر گازی ها موتور نقش ویژه ای دارد، به طوری که با توجه به قدرتی که دارند به همان میزان می توانند فرایند خنک سازی را انجام دهند. اسپلیت ال جی دوال اینورتر 26000 با داشتن موتور اینورتر نه تنها هواس خنک و سرد شگفت انگیزی را حتی در دمای 60 درجه ایجاد می کند، بلکه از مصرف بی رویه انرژی نیز بسیار صرفه جویی به عمل می آورد، البته شما در مقاله تفاوت کولر گازی اینورتر با معمولی می توانید بیشتر در مورد آنها اطلاع پیدا کنید. نکته قابل توجهی که کولر دوال اینورتر 26000 ال جی دارد، بهره گیری از فیلتر بهداشتی است. از آنجایی که بیشتر مناطق جنوبی کشور ما در ماه های گرم سال، با ورود گرد و خاک مواجه هستند، این فیلتر از ورود هر گونه گرد و غبار به داخل محیط شما جلوگیری می کند و به نحوی آن را تهویه نیز می کند.

نشستن کاربر رو به روی باد کولر

7. اسپلیت گری 24000 مدل G4MATIC، انتخابی مناسب برای نقاط گرم و خشک

کولر گازی گری 24000 مدل G4Matic یکی از بهترین مدل های این کمپانی است، که قدرت فوق العاده ای را در خنک کردن محیط دارد. قدرت 24000 این دستگاه، سبب شده تا کاربران در روزهای گرم، اصلاً دچار گرمازدگی و حس نا خوشایند نشوند. بهره مندی از موتور T3 و همچنین گاز R410 یکی از مهمترین دلایل قدرت بالای آن در سرد کردن محیط است که برای کاربران بسیار مهم است. البته باید به این نکته توجه داشت که نوع پیستونی موتور آن، از دیگر مواردی است که موجب سرعت بخشیدن در فرایند می شود.

نمای کولر گازی بر روی دیوار

خرید و قیمت کولر گازی با تضمین اصالت از آترین کالا

در این مطلب، ما بهترین مدل های کولر گازی را برای خنک سازی روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان در نقاط گرم و خشک معرفی کرده ایم، تا با در نظر گرفتن بودجه و منطقه ای که در آن زندگی می کنید، خرید خود را با ضمانت اصل بودن، ارسال سریع، تضمین بازگشت 7 روزه و مناسب ترین قیمت در آترین کالا انجام دهید. اگر از آن دسته کاربران هستید که این محصول را خریداری کرده اید، خوشحال می شویم تا با درج کامنت های خود ادامه دهنده مقاله ما باشید و تجربه خرید خود را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. تیم پشتیبانی ما در طول هفته علاقه مند پاسخگویی به شما در زمینه نحوه خرید و همچنین مشخصات کالاها هستند، تا بتوانید بهترین خرید را برای خود به ثبت برسانید.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. من آبادان زندگی میکنم، کولر اسپلیت ال جی با موتور دوال اینورتر ۲۶۰۰۰ خریدم. هم قیمتش خوب بود هم خنک میکنه در حد لالیگا??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا