گزینه‌ های خرید
قيمت
مشاهده به عنوان مشبک لیست

7 مورد

در صفحه
  1. کولر گازی اسپلیت گری 18000 اسفورماتیک
    در انبار موجود نیست
  2. کولر گازی اسپلیت گری 18000 لومو
    در انبار موجود نیست
  3. کولر گازی اسپلیت گری 18000 جی فورماتیک سرمایشی
    در انبار موجود نیست
  4. کولر گازی اسپلیت گری 18000 اکسنت
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

7 مورد

در صفحه

قیمت کولر گازی گری 18000

بدون شک روزهای گرم سال نیاز شما را به کولر گازی برای خنک سازی قطعی می کند. معمولاً کولر گازی ها در ظرفیت های متعددی تولید و عرضه می شوند که 18000 یکی از رایج ترین آنها به حساب می آید. در بین شرکت های تولید کننده کولر گازی، گری از برندهای معتبری است که مدل های متنوعی را در ظرفیت 18000  را برای خود به ثبت رسانده است.
علیرغم تنوعی که گری در کنار برترین فناوری ها و تکنولوژی های روز برای کولرهای خود در نظر گرفته است، قیمت کولر گازی گری 18000 هنوز هم با بهترین رِنج  به کاربران عرضه می شود.

انواع کولر گازی گری 18000

قطعاً ابعاد و مساحت تمام محیط ها بزرگ نیست به طوری که افراد برای خنک کردن فضا های کوچک نیز به کولر گازی نیاز پیدا خواهند کرد. این موضوع سبب شده تا گری نیز ظرفیت 18000 را در تولیدات خود قرار دهد. از پر فروش ترین مدل کولر گازی های گری 18000 می توان به پرتابل، پنجره ای، ایستاده، سقفی، دیواری، اسپلیت دو تکه اشاره کرد که هر کدام از آنها با توجه به مشخصات و قابلیت هایی که دارند فرایند خنک سازی را به بهترین شیوه در محیط های متفاوتی ایجاد می کنند. البته توجه داشته باشید که این تنوع مدل قیمت کولر گازی گری 18000 را نیز تحت تأثیر قرار داده است که در انتخاب نهایی حتماً باید مَد نظر داشته باشید.

بهترین مدل کولر گازی 18000 گری

بسیاری از کاربران به کولر گازی با ظرفیت بالا نیاز ندارند و به همین دلیل سعی می کنند تا بهترین کولر گازی را در ظرفیت های کمتر همچون 18000 انتخاب می کنند. آنجایی که گری تمام مدل کولر گازی های خود را به پیشرفته ترین قابلیت ها مجهز کرده است، می توان گفت هر مدلی را که شما انتخاب می کنید از بهترین کولر گازی 18000 گری به حساب می آید که می تواند فرایند خنک سازی را در فضاهای کوچک و متوسط به بهترین نحو ممکن ایجاد کند.

مصرف برق کولر گازی گری 18000

مصرف انرژی از مهم ترین مواردی است که کاربران بسیار آن را مورد توجه قرار می دهند و به همین سبب سعی می کنند تا محصولی را خریداری کنند که مصرف انرژی را تا حد بسیاری بهینه و کم کند. کمپانی گری با مجهز کردن کولر گازی 18000 به موتور اینورتر به میزان بسیار زیادی مصرف انرژی را کم کرده است که برای آن دسته از افراد که مصرف انرژی را در کنار کیفیت خنک سازی در نظر می گیرند یک گزینه ایدئال خواهد بود.
البته باید متذکر شویم که قیمت کولر گازی اینورتر 18000 موتور بزرگ یا همان T3 در برخی مدل کولر گازی 18000 گری هزینه بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

خرید کولر گازی GREE 18000  با گارانتی 18 ماهه

کولر گازی گری 18000 به امکانات و فناوری های پیشرفته ای مجهز شده است که می تواند خنک کردن محیط شما را بسیار مطلوب به انجام برساند. لازم به ذکر است که ما نیز در آترین پلاس مجموعه ای از بهترین کولر گازی 18000 گری را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا اطلاعات اجناس می توانید با کادر مجرب ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر