ترین ها

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از ملزومات اساسی در منزل است که شستشوی لباس ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. یکی از کمپانی های مشهور جهانی که در زمینه تولید ماشین لباسشویی توانسته محبوبیت بسیاری را نصیب خود کند سامسونگ است. این کمپانی همانند دیگر رقبای خود از فناوری ها و قابلیت های بسیار کارآمدی برای ماشین لباسشویی هایش استفاده کرده است که به واسطه آنها کاربران می توانند بهترین شستشو را برای خود رقم بزنند.
جدای از بحث کیفیت شستشو، یکی دیگر از مواردی که سبب شده تا کاربران بسیاری این برند را ترجیح دهند،قیمت منصفانه بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ است. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس از برترین مدل های  لباسشویی قیمت روز سامسونگ را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم که در صورت تمایل می توانند آنها را برای انتخاب مشاهده کنید.

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ 2023

سامسونگ طبق عادت هر سال برای تولید ماشین لباسشویی هایش از فوت و فن خاصی بهره می گیرد و با توجه به آنها محصولات جدید و پیشرفته ای را وارد بازار جهانی می کند. یکی از مهم ترین مواردی که سبب شده تا انواع مدل ماشین لباسشویی سامسونگ در زمزه پر طرفدارترین ها قرار گیرند، بهره مند شدن به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز با قیمت بسیار مطلوب و مناسب است. با توجه به این موضوع در ادامه این مطلب شما را با بهترین لباسشویی سامسونگ که تا سال 2023 جزو برترین ها بوده اند آشنا خواهیم کرد.

W80 پر طرفدارترین لباسشویی سامسونگ از لحاظ کارایی

ماشین لباسشویی W80 از بهترین مدل لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی است که با برخورداری از جدیدترین فناوری های روز یک شستشوی بی عیب و نقص را برای کاربران به دنبال خواهد داشت. فناوری حباب ساز Eco Bubble از اصلی ترین ویژگی های این لباسشویی است که می تواند با ایجاد کف و حباب سازی فرایند شستشو و از بین بردن لکه ها را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. البته اگر شما قصد خرید ماشین لباسشویی با فناوری های بیشتر را دارید می توانید انتخاب خود را از لباسشویی الجی انجام دهید. اما اگر قصد خرید لباسشویی W80 را دارید، مهم ترین ویژگی های آن عبارتند از :

  • مجهز شدن به فناوری حباب ساز Eco Bubble
  • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
  • بهره مند شدن به 14 برنامه شستشو

بهترین لباسشویی سامسونگ

اضافه کردن لباس ها حین شستشو با ماشین لباسشویی WW90

یکی دیگر از لباسشویی های سامسونگ که از امکانات ایدئالی برای شستشو برخوردار است مدل WW90 است. با توجه به فناوری هایی که WW90 به آن مجهز شده است؛ می توان گفت یکی از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ ۹  کیلویی است که افراد می توانند در لیست انتخاب های خود آن را قرار دهند. یکی از تکنولوژی های بسیار کاربردی که سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته است و به نوعی آن را به یکی از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران تبدیل کرده است، قابلیت اضافه کردن لباس های جا مانده حین شستشو از طریق درب اضافه روی درب اصلی است.
از دیگر فناوری های اختصاصی سامسونگ برای لباسشویی WW90 قابلیت Eco Bubble است. طبق کارایی این تکنولوژی دستگاه با ایجاد حباب سازی این توانایی را دارد که تمام لکه های چربی را کاملاً تمیز کند و از بین ببرد. گفتنی است این ماشین لباسشویی WW90 از قابلیت های کارآمد دیگری نیز برخوردار است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. البته سامسونگ برای ماشین ظرفشویی های 13 نفره و 14 نفره خود نیز از بهترین فناوری ها و امکانات در کنار منصفانه ترین قیمت بهره برده است، که شما می توانید در صورت تمایل با مناسب ترین قیمت ماشین ظرفشویی 14 نفره و 13 نفره را در کنار بهترین مدل لباسشویی سامسونگ خریداری کنید.

  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • فناوری اضافه کردن لباس حین شستشو
  • قابلیت حباب سازی
  • بهره مندی به 14 برنامه شستشو

بهترین لباسشویی سامسونگ

 حباب سازی سریع و قدرتمند با WW75TA046TE

ماشین لباسشویی WW75TA046TE یکی از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی است که همانند دیگر مدل لباسشویی های سامسونگ از امکانات ویژه ای برای شستشو برخوردار است. فناوری Eco Bubble یا همان حباب سازی از قابلیت های منحصر به فردی است که این کمپانی برای اکثر محصولات خود در نظر گرفته است. البته اگر فناوری های تعبیه شده برای لباسشویی سامسونگ WW75TA046TE نمی تواند تمام انتظارات شما را برای شستشو برآورده سازد، می توانید از مدل های ماشین لباسشویی بوش خرید خود را انجام دهید.
چرا که این شرکت از تکنولوژی های پیشرفته و فوق العاده ای برای شستشو در لباسشویی های خود استفاده کرده است که در نهایت کاربران لباس هایی کاملاً تمیز و عاری از هر گونه کثیفی را تحویل خواهند گرفت. اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی سامسونگ WW75TA046TE را دارید، در اینجا باید گفت که مهم ترین ویژگی های آن عبارتند از :

  • دارا بودن 14 برنامه شستشو
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • مجهز شدن به فناوری حباب ساز
  • بهره مند شدن به برنامه شستشوی بهداشتی

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

بررسی لباسشویی Samsung WW70 از لحاظ کیفیت شستشو

تنوع محصولات سامسونگ سبب شده تا کاربران بتوانند طبق انتظارات و همچنین بودجه ای که دارند مدل مَد نظر خود را انتخاب کنند. ماشین لباسشویی سامسونگ WW70 از بهترین مدل لباسشویی سامسونگ است که با توجه به به فناوری ها و قابلیت هایی که دارد جایگاه ویژه ای را بین کاربران به خود اختصاص داده است. با این حال اگر تصمیم خود را برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ WW70 نهایی کرده اید لازم است درباره ویژگی های آن اطلاعات کافی داشته باشید. مشخصات ماشین لباسشویی سامسونگ WW70 شامل موارد زیر است:

  • داشتن 14 برنامه شستشو
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • فناوری حباب سازی Eco Bubble
  • بهره مند شدن به سیستم اضافه کردن لباس

بهترین لباسشویی سامسونگ

 WW80 از برترین های سامسونگ برای یک شستشوی ایدئال

WW80 یکی از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ اصل کره است که با دارا بودن فناوری ها و قابلیت های جدید یک شستشوی شگفت انگیز را برای کاربران به دنبال خواهد داشت. یکی از فناوری هایی که سامسونگ برای اکثر مدل لباسشویی های خود در نظر گرفته است و WW80 نیز از آن بی نصیب نشده است فناوری کاربردی حباب سازی است. این تکنولوژی می تواند هر گونه لکه و چربی سر سخت را به طور کامل تمیز کرده و از بین ببرد. قابلیت اضافه کردن لباس ها در حین شستشو از دیگر امکانات مهمی است که سامسونگ برای ماشین لباسشویی WW80 در نظر گرفته است.
شما می توانید در صورت فراموش کردن لباس های خود از طریق درب اضافه، آنها را داخل دستگاه قرار دهید؛ این فناوری ها و دیگر امکانات طراحی شده به نوعی سبب شده تا WW80 عنوان بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ  ۸ کیلویی را به خود اختصاص دهد.  لازم به ذکر است که این مدل لباسشویی از امکانات قابل توجهی برخوردار است که اصلی ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • برخورداری از 14 برنامه شستشو
  • چرخش 1400 دور در دقیقه
  • مجهز شدن به فناوری Eco Bubble
  • بهره مند شدن به قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

خرید بهترین مدل لباسشویی سامسونگ با ضمانت اصالت از آترین پلاس

سامسونگ یکی از شرکت های قدرتمند با سابقه طولانی در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی است. از آنجایی که سامسونگ سعی کرده تا جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها را در کنار قیمت بسیار مناسب برای محصولات خود در نظر بگیرید، کاربران بسیاری خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را در انتخاب های اول خود قرار داده اند. با در نظر گرفتن این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ را برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا