ترین ها

بهترین کولر گازی پیستونی

با گرم شدن هوا کم کم بازار کولر گازی ها نیز داغ می شود به طوری که کمپانی های تولید کننده را وسوسه می کند تا با تنوع بیشتری محصولات خود را عرضه کنند. کولر گازی ها در 3 مدل پیستونی، اسکرال و روتاری موجود هستند که هر کدام به نسبت کارایی که دارند فرایند خنک سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند، اما باید در نظر داشته باشید که قیمت کولر گازی در هر مدل متغیر است. در بین کولر گازی های موجود در بازار، مدل های پیستونی به دلیل تنوع ظرفیت، کارایی راحت، ماندگاری بالا، عملکرد مناسب در فشارهای بالا، توانسته اند محبوبیت بیشتری را در بین کاربران برای خود کسب کنند. در ادامه ما با ارائه مطالبی، ویژگی هایی که برای انتخاب بهترین کولر گازی پیستونی لازم است را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با توجه به آنها بتوانید یک خرید بی دغدغه را برای خود به ارمغان داشته باشید.

کولر گازی پیستونی چیست ؟

یکی از اصلی ترین بخش های یک کولر گازی موتور است. پیستونی نوعی از موتور کولر گازی است که بیشتر برای مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گیرد، البته به دلیل سر و صدای زیادی که این نوع از کمپرسور تولید می کند، خرید کولر گازی پیستونی برای همه افراد چندان پیشنهاد جالبی نخواهد بود. عملکرد کمپرسور های پیستونی به این شیوه است که با هر بار حرکت رفت و برگشت مقداری از گاز مبرد که داخل مخزن وجود دارد به داخل سیلندر هدایت می کند و پس از آنکه فرایند فشرده سازی صورت گرفت مجدداً آن را به بیرون می کشد.
این نوع از کمپرسور با کمک یک پیستون و سیلندر حور میلنگ قرار گرفته و هوا را فشرده می سازد و سپس با پایین آمدن پیستون یک فضای خالی ایجاد می شود. این فضای خلاً با فشار بالایی هوای خارج را وارد سوپاپ کمپرسور می کند و در نتیجه مخزن بالای پیستون را پر می کند به طوری که در نهایت گاز با فشار بالایی به بیرون پرتاب می شود.

انواع کولر گازی پیستونی

کولر گازی ها به طور معمول در مدل های متنوعی برای بهره وری های متفاوتی تولید و عرضه شده اند که کولر گازی با کمپرسور پیستونی نیز از این قاعده مستثنا نیست. مدل اسپلیت، پنجره ای، ایستاده، دیواری، سقفی، پرتابل از انواع کولر گازی های پیستونی هستند که با توجه به راندمان بالایی که در خنک سازی دارند بهترین انتخاب برای مناطق گرمسیر هستند.
البته در صورتی که شما قصد خرید کولر گازی پیستونی با ظرفیت بالا و قیمت مناسب را دارید ما به شما کولر گازی سامسونگ با کمپرسور پیستونی را پیشنهاد می کنیم، چرا که در کنار بهترین خنک کنندگی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

کمپرسور پیستونی

بهترین برند کولر گازی پیستونی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که ذهن کاربران را هنگام خرید کولر گازی درگیر می کند، انتخاب برند و مارکی است که بتواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. امروزه برندهای متنوعی تولید و ساخت کولر گازی با موتور پیستونی را در کارنامه کاری خود دارند، اما در بین آنها برندهای معتبری هستند که کیفیت محصولات آنها برای کاربران از همه لحاظ ثابت شده است.
کولر گازی جنرال گلد پیستونی، گری، ال جی، سامسونگ، جنرال شکار، جنرال مکس، از برترین مارک های تولید کننده کولر گازی با کمپرسور پیستونی هستند که می توانند چرخه هوای سرد و خنک را در فضای محیط شما پخش کنند.

بهترین مدل کولر گازی پیستونی

اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید، کولر گازی های پیستونی به دلیل سرمایش ایدئالی که ایجاد می کنند بهترین پیشنهاد خواهند بود. البته برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی هایی که برای مناطق گرم مناسب مناسب هستند، مطالعه مقاله بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر می تواند انتخاب شما را راحت تر کند.
اگر بخواهیم مدل خاصی را با کمپرسور پیستونی معرفی کنیم بی شک امکان پذیر نخواهد بود، چرا که همه مدل کولر گازی های پیستونی جزو بهترین کولر گازی کم مصرف هستند که پتانسیل لازم را برای خنک سازی محیط دارند. در اینجا چند مدل از بهترین کولر گازی کم مصرف پیستونی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به کارایی آنها بتوانید یک خرید فوق العاده را برای خود رقم بزنید.

1. G4-MATIC-H30C3 گری، بهترین مدل با کمپرسور پیستونی

گری از آن دسته کمپانی های قدرتمند است که در مدل های متنوعی محصولات خود را عرضه کرده است. مدل G4MATIC-H30C3 یکی از مدل های برتر این شرکت است که با توجه به برخورداری از موتور سنگین پیستونی می تواند خنک سازی بی عیب و نقصی را برای کاربران به ارمغان داشته باشد. این مدل کولر گازی پیستونی با پرتاب چهار جهت باد محیطی کاملاً سرد و خنک را ایجاد می کند. بهره مند شدن به فیلتر بهداشتی و همچنین سیستم Turbo از دیگر قابلیت های این کولر گازی است که لذت خنک سازی را برای شما دو چندان می کند.

کولر گازی پیستونی گری

2. بهترین خنک کنندگی با کولر گازی گرین H18P1T3PB

گرین در انواع مختلفی کولر گازی هایش را تولید و عرضه کرده است که کولر مدل H18P1T3PB از نوع پیستونی یکی از آنها است. این مدل از کولر گازی با داشتن کمپرسور پیستونی قادر است تا هوای سرد و خنک را در تمام فضای سالن شما پخش کند. فیلتر بهداشتی، پخش یکنواخت هوا، پرتاب باد تا 15 متر از دیگر ویژگی های این کولر گازی است که می تواند برای مناطق گرم و خشک بهترین خنک سازی را برای شما به دنبال داشته باشد.

کولر گازی پیستونی گرین

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، اکنون می توان گفت که کولر گازی های پیستونی یکی از بهترین مدل ها برای خنک سازی مناطق گرم و خشک است. البته ما نیز در فروشگاه اینترنتی آترین پلاس مجموعه ای از بهترین مارک کولر گازی در مدل های متنوع را برای مشاهده کاربران قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا