ترین ها

بهترین تلویزیون 65 اینچ

تلویزیون ها امروزه نقش به سزایی در زندگی افراد دارند به طوری که به یکی اساسی ترین لوازم موجود در منزل تبدیل شده اند. با توجه به تقاضای بسیار زیاد کاربران به این دستگاه کاربردی، کمپانی های تولید کننده در سایزهای مختلفی آن را تولید کرده اند که سایز 65 اینچ یکی از آنها است. تلویزیون های 65 اینچ به دلیل ابعاد بزرگی که دارند و همچنین فناوری هایی که به آن مجهز شده اند به یکی از خوش فروش ترین ها در نوع خود تبدیل شده اند. اگر مدل خاصی را به عنوان بهترین تلویزیون 65 اینچ معرفی کنیم شاید کمی دشوار باشد. چرا که همه تلویزیون های 65 اینچ از قابلیت های پیشرفته و جدیدی برخوردار هستند که در نهایت وضوح چشمگیری را در هنگام پخش فیلم برای افراد به دنبال دارند.

تلویزیون 65 اینچ برای چه فضاهایی مناسب است؟

قطعاً زمانی شما می توانید از کیفیت واقعی تلویزیون خود لذت واقعی را ببرید که سایز دستگاه با ابعاد محیط شما هماهنگ باشد. به عبارتی اگر شما یک تلویزیون 65 اینچ را برای یک نشیمن 12 متری خریداری کنید به دلیل فاصله بسیار کمی که با آن خواهید داشت تصاویر را کدری و کیفیت پایینی مشاهده خواهید کرد. برعکس اگر شما همین سایز از تلویزیون را برای یک سالن 60 متری در نظر بگیرید باز هم با مشکل دید کیفیت مواجه خواهید شد؛ چرا که به علت فاصله زیاد شما نمی توانید آنچنان که باید محتوای خود را با وضوح ببینید. با توجه به این موضوع خرید تلویزیون 65 اینچ برای سالن های نسبتاً بزرگ با حداقل متراژ بین 30 تا 40 متر می تواند یک انتخاب برگزیده باشد.

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی

سابقه ال جی در تولید و عرضه تلویزیون قدمت طولانی دارد. به طوری که هر سال با پیشرفت تکنولوژی و صنعت توانسته بهترین محصولات را به مشتریان خود تقدیم کند. تلویزیون 65 اینچ یکی از تولیدات پر فروش ال جی است که سعی کرده فناوری های فوق العاده و جدیدی را برای آنها در نظر بگیرد. اگر بخواهیم مدل خاصی از تلویزیون 4K ال جی را به عنوان بهترین تلویزیون 65 اینچ معرفی کنیم شاید کمی مشکل باشد. زیرا ال جی در مدل های نانوسل، اولد، کیوند و ال ای دی، تلویزیون های 65 اینچ خود را طراحی کرده است که از حداکثر فناوری و قابلیت برخوردار هستند. چنانچه شما از آن دسته کاربران هستید که آپدیت بودن فناوری ها و بهره مندی های جدید تلویزیون را بدون توجه کردن به قیمت، در نظر می گیرید ما به شما تلویزیون 65 اینچ از سری مدل های اولد ال جی را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع از تلویزیون های ال جی در کنار ظاهر بسیار زیبا و شیکی که دارند محتوایی سه بعدی و واقعی را نیز برای کاربران به نمایش در می آورند.

65A1، بهترین مدل تلویزیون ال جی با نمایشگر اولد

بهترین تلویزیون 65 اینچ ال جی

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل A1 یکی از بهترین مدل تلویزیون های 2021 این شرکت است که در کنار نمایشگر اولد از فناوری ها و قابلیت های بسیار کارآمدی برای نمایش محتوا با بهترین کیفیت تصویر و صدا برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های تلویزیون ال جی 65 اینچ A1 که موجب شده تا به واسطه آنها کاربران انتخاب این تلویزیون را در اولویت های خرید خود قرار دهند در جدول زیر ذکر کرده ایم.

کیفیت تصویر 4K
کیفیت صدا 20 وات
ورودی و خروجی HDMI3-USB2
هوش مصنوعی دارد
سیستم عامل Webos
دستیار صوتی دارد

بهترین تلویزیون 65 اینچ سامسونگ

یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا کاربران بسیاری به تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ علاقه مند شوند قیمت متعارف و بسیار عالی آن در کنار قابلیت ها و فناوری های آن است. این کمپانی در تعبیه کردن تکنولوژی های لازم برای تلویزیون 65 اینچ سامسونگ از هیچ قابلیتی دریغ نکرده است به طوری که اگر شما یک تلویزیون 65 اینچ سامسونگ داشته باشید نه تنها در صرف هزینه اقتصادی عمل کرده اید بلکه از یک تلویزیون پیشرفته فول امکانات نیز بهره مند شده اید. به طور معمول تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ با صفحه نمایش کریستالی، کیولد و جدیداً اولد عرضه شده اند که افراد می توانند متناسب با سلیقه و بودجه ای که دارند مدل مد نظر خود را انتخاب کنند. اکنون اگر به دنبال انتخاب بهترین تلویزیون 65 اینچ از برند سامسونگ با بهترین قیمت و فناوری هستید به نظر می رسد انتخاب تلویزیون کیولد در سایز 65 اینچ بتواند انتظارات شما را از یک تلویزیون آپدیت و پیشرفته به خوبی برآورده کند.

65Q60B، از برترین های 65 اینچ سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ q60b

سامسونگ سالانه بالغ بر صدها مدل تلویزیون را روانه بازار جهانی می کند که 65Q60B یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ این کمپانی در سال 2022 است که با بهره گیری از قابلیت های نوآورانه یک مشاهده تکرار نشدنی را برای کاربران رقم می زند. یکی از تمایزات تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q60B با دیگر مدل های هم رده سامسونگ بهره مند شدن آن به نمایشگر کیولد است که با توجه به صحنه های حیرت انگیزی که برای کاربران به نمایش در می آورد می تواند در نوع خود بی نظیر باشد. اکنون برترین مشخصه های فنی تلویزیون 65Q60B را می توانید در  جدول مشخصات زیر مشاهده کنید.

کیفیت تصویر 4K
کیفیت صدا 20 وات
ورودی و خروجی HDMI3-USB2
هوش مصنوعی دارد
سیستم عامل تایزن
دستیار صوتی دارد

بهترین تلویزیون 65 اینچ سونی

به نظر شما انتخاب تلویزیون 65 اینچ از برند سونی به چه دلیل می تواند باشد؟ از آنجایی که این شرکت بین الملی با تبحر و خلاقیت خاصی چرخه محصولات خود را به حرکت در آورده است، بدون اغراق می توان گفت پیشرفته ترین تلویزیون 65 اینچ سونی را برای کاربران به ارمغان خواهد داشت.
سونی نیز در طراحی نمایشگر های تلویزیون 65 اینچ نیز همانند دیگر رقبای خود از فناوری اولد در کنار مدل های ال ای دی بهره گرفته است که در نهایت امکان نمایش تصاویر زنده و واقعی را برای افراد ایجاد می کند. اما در نظر داشته باشید که تلویزیون سونی 65 اینچ به دلیل برخورداری از برترین تکنولوژی های روز، صرف هزینه بیشتری را به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار می طلبد. اما اگر شما تمایل به خرید تلویزیون 65 اینچ سونی با مناسب ترین قیمت را دارید، X80K را می توانید به عنوان بهترین تلویزیون سونی ۶۵ اینچ انتخاب کنید.

بهترین کیفیت تصویر با تلویزیون 65X80K

بهترین تلویزیون 65 اینچ سونی

بسیاری از کاربران به خرید تلویزیون سونی 65 اینچ تمایل بسیاری دارند اما به دلیل قیمت هنگفتی که در مقایسه با دیگر برندها دارد از آن امتناع می کنند. در اینجا ما به شما مدل 65X80K را که هم از لحاظ قابلیت هایی که دارد و هم از لحاظ قیمت، بسیار مناسب است را به شما معرفی می کنیم. 65X80K از سری محصولات 2022 این ابر قدرت در تولید تلویزیون است که به جدیدترین امکانات و فناوری ها برای نمایش یک فیلم یا برنامه تلویزیونی مهیج و سه بعدی مجهز شده است. در اینجا ما برترین قابلیت هایی که تلویزیون 65X80K از آن برخوردار است را در یک جدول مشخصات برای شما قرار داده ایم تا بتوانید در صورت آشنایی با آنها یک خرید تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.

کیفیت تصویر 4K
کیفیت صدا 20 وات
ورودی و خروجی HDMI4-USB2
هوش مصنوعی دارد
سیستم عامل اندروید
دستیار صوتی دارد

بهترین تلویزیون 65 اینچ شیائومی

یکی دیگر از برندهای جهانی که در چند دهه اخیر توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند، شیائومی است. شیائومی همانند دیگر شرکت های معتبر جهانی تمام تلاش خود را بر آن داشته تا از فناوری ها و امکانات قابل توجهی در تلویزیون های خود استفاده کند. البته تا حد زیادی هم توانسته در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. به نحوی که یک محصول ایدئال را با حداکثر فناوری برای طرفدارانش هدیه داشته باشد. اکنون در راستای همین موضوع ما یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ از برند شیائومی را به شما معرفی می کنیم تا در صورت تمایل بتوانید یک انتخاب فوق العاده را داشته باشید.

65P1E، بهترین تلویزیون 65 اینچ Xiaome

بهترین تلویزیون 65 اینچ شیائومی

شیائومی در سایزها و اندازه های متفاوتی تلویزیون های خود را تولید کرده است که مدل 65P1E یکی از محبوب ترین ها در بین سایر سایزها به شمار می آید. چرا که شما می توانید برای سالن های نسبتاً بزرگ خود این مدل را خریداری کنید. یکی از مهم ترین دلایلی که این محصول به عنوان یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ از برند شیائومی در بین کاربران شناخته شده است، قیمت منصفانه تلویزیون 65 اینچ در مقایسه با دیگر برندهای معتبر جهانی است. اکنون با توجه به مشخصاتی که این مدل تلویزیون شیائومی از آن برخوردار است، شما می توانید این محصول را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

کیفیت تصویر 4K
کیفیت صدا 20  وات
ورودی و خروجی HDMI3-USB2
هوش مصنوعی دارد
سیستم عامل اندروید
دستیار صوتی دارد

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم، اگر بخواهید یکی از بهترین تلویزیون 65 اینچ را از برندهای معتبر انتخاب کنید شاید کار راحت تری باشد. چرا که ما در این مقاله سعی کرده ایم تا برترین مدل تلویزیون 65 اینچ را که از نظر فناوری و قیمت مطلوب هستند را به شما معرفی کنیم. در صورت تمایل به خرید تلویزیون 65 اینچ می توانید لیست قیمت تلویزیون 65 اینچ را در فروشگاه آترین پلاس مشاهده کنید و متناسب با سلیقه و بودجه خود مدل مَد نظر خود را با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام . فرق تلویزیون اولد 65 اینچ ال جی با یه مدل کیولد سامسونگ 65 تو چی میتونه باش؟ میشه راهنمایی کنید، اگه تفاوت چندانی نداشته باشن ترجیح میدم سامسونگ رو بخرم. چون قیمتش به نسبت ال جی مناسبتره

    1. سلام
      تفاوت های چشمگیری بین این دو مدل تلویزیون وجود داره از مهم ترین این تفاوت باید به عدم استفاده از بک لایت در تلویزیون های اولد اشاره کرد که به نمایش رنگ های واقع گریانه تر کمک خواهد کرد
      در طرف مقابل تلویزیون های کیولد نیز رنگ ها را بسیار درخشان و شارپی نمایش می دهد و از عمر و ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار هستند
      برای خرید تلویزیون کیولد و خرید تلویزیون اولد می توانید به آترین پلاس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا