آموزش

چگونه تایمر ماشین لباسشویی را تنظیم کنیم؟

مدیریت زمان شستشوی لباس ها می تواند برای بسیاری از کاربران که شاغل هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. با توجه به اینکه امروزه ماشین لباسشویی های جدیدی با قابلیت تنظیم تایمر ماشین لباسشویی وارد بازار شده اند، شستشوی لباس ها در هر زمان برای کاربران ممکن شده است. با توجه به این موضوع اکنون سؤالی که پیش می آید این است که چگونه تایمر ماشین لباسشویی را تنظیم کنیم؟ در پاسخ می توان گفت فرایند تنظیم تایمر ماشین لباسشویی در بیشتر مدل های جدیدی که عرضه شده اند، وجود دارد که با توجه به نوع گزینه می توانید این قابلیت را فعال کنید.
از آنجایی که بیشتر برندهای معتبر قابلیت تنظیم زمان را برای مدل ماشین لباسشویی های پیشرفته خود در نظر گرفته اند، ما به شما برند ال جی را پیشنهاد می کنیم. چرا که قیمت لباسشویی ال جی اصل کره در مقایسه با سایر برندها همچون بوش در رِنج مناسب تری قرار دارد. با این حال اگر ماشین لباسشویی شما نیز دارای دکمه زمان است نیاز است تا با روش های تنظیم تایمر ماشین لباسشویی آشنا شوید که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح داده ایم.

مراحل تنظیم زمان ماشین لباسشویی

تنظیم تایمر ماشین لباسشویی به تبحر و تخصص خاصی نیاز ندارد و تنها با شناخت گزینه و یا دکمه تنظیم زمان شما می توانید فرایند تنظیم تایمر لباسشویی سامسونگ، تنظیم تایمر ماشین لباسشویی ال جی و سایر مارک های ماشین لباسشویی را انجام دهید. با این حال برای تنظیم کردن تایمر ماشین لباسشویی نیاز است تا چند اقدام اولیه را انجام دهید که در ادامه همین مطلب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

روشن کردن ماشین لباسشویی

برای روشن کردن حالت تنظیم زمان در ماشین لباسشویی لازم است تا قبل از هر کاری دستگاه را روشن کنید. شما می توانید با فشار دادن دکمه پاور، ماشین لباسشویی خود را روشن و فعال کنید. البته این قابلیت را شما می توانید در ماشین ظرفشویی های جدید نیز مشاهده کنید. با این حال اگر از آن دسته کاربران هستید که علاوه بر ماشین لباسشویی به دنبال انتخاب ماشین ظرفشویی با قابلیت تنظیم تایمر هستید، انتخاب ظرفشویی از برند بوش می تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. اما باید توجه داشته باشید که قیمت ماشین ظرفشویی بوش در مدل های پیشرفته با قابلیت تنظیم تایمر به گونه ای است که به صرف بودجه بیشتری نیاز دارد.

تنظیم تایمر لباسشویی

فعال کردن برنامه شستشو

پس از روشن کردن ماشین لباسشویی اکنون لازم است تا با استفاده از دکمه و یا گزینه های تعبیه شده برنامه شستشوی مناسب با میزان کثیفی و نوع پارچه را انتخاب کنید. انتخاب برنامه درست می تواند شستشوی لباس های شما را به بهترین شکل ممکن برای شما به دنبال داشته باشد. در نظر داشته باشید که این موضوع می تواند درباره ماشین ظرفشویی ها نیز صدق کند. به طوری که اگر برنامه مناسب با میزان کثیفی ظروف را انتخاب کنید، قطعاً نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد.
با توجه به اینکه ال جی از آن دسته برندهای قدرتمندی است که برترین فناوری ها را برای محصولات خود از جمله ماشین ظرفشویی ها نیز در نظر گرفته است، شما می توانید انتخاب ماشین ظرفشویی را از ال جی انجام دهید. زیرا قیمت ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره به نسبت بهره مندی هایی که دارد بسیار مناسب است.

پیدا کردن و فعال کردن دکمه تنظیم تایمر ماشین لباسشویی

در مرحله بعدی لازم است تا دکمه و گزینه تنظیم تایمر ماشین لباسشویی را در دستگاه پیدا کرده و فعال کنید و در آخر برای تأیید نهایی فشار دهید. به طور معمول گزینه تنظیم زمان ماشین لباسشویی با علامت یک ساعت برای شما نشان داده می شود. با فشار دادن دکمه تنظیم تایمر می توانید زمان مناسب را برای شستشوی لباس های خود تعیین کنید.
برخی از کاربران با ما تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند که آیا شستشوی لباس سفید را نیز می توان با قابلیت تنظیم زمان انجام داد، در پاسخ باید گفت شستن لباس سفید در ماشین لباسشویی همانند دیگر لباس ها را می توان با قابلیت تنظیم زمان ماشین لباسشویی انجام داد. در پایان باید در نظر داشته باشید که برای تنظیم تایمر لباسشویی پاکشوما، تنظیم تایمر لباسشویی اسنوا، تنظیم تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ حتماً باید دکمه تنظیم زمان را پس از انتخاب برنامه شستشو پیدا کرده و فعال کنید.

تنظیم تایمر ماشین لباسشویی

خرید پیشرفته ترین مدل ماشین لباسشویی با تضمین اصالت از آترین پلاس

همانطور که وجود آب در مخزن نمک ماشین ظرفشویی باعث پایین آمدن کارایی نمک برای جرم گیری ماشین ظرفشویی می شود، تنظیم نادرست تایمر ماشین لباسشویی نیز سبب می شود تا به احتمال زیاد لباس های شما به موقع شسته نشوند. با این حال در صورت فعال کردن قابلیت تنظیم تایمر ماشین لباسشویی، سعی کنید در زمان هایی که مصرف برق کمتر است این قابلیت را برای صرفه جویی در مصرف برق فعال کنید.
اکنون با توجه به پر طرفدار بودن ماشین لباسشویی هایی که از قابلیت تنظیم تایمر برخوردار هستند ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین و جدیدترین مدل لباسشویی ها را از برندهای اصلی برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا