ترین ها

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل بسیار کاربردی است که امروزه می توان در برندها و مدل های متنوعی آنها را انتخاب و خریداری کرد. با توجه به اینکه کمپانی های متعددی تولید ماشین ظرفشویی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند، اما به طور حتم نمی توان کیفیت را در آنها تأیید یا رد کرد. با این حال در بین کمپانی های تولید کننده ماشین ظرفشویی، بوش یکی از مارک های معتبری است که با بهترین کیفیت و در مدل های متنوع و جدیدی این دستگاه کاربردی را عرضه کرده است.
با توجه به این موضوع ما نیز در این مقاله با معرفی اینکه بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است و چه ویژگی هایی دارد، تا حد زیادی سعی کرده ایم با ذکر پارامترهای لازم و معرفی پر طرفدارترین ماشین ظرفشویی بوش انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

مزایای بهترین مدل ظرفشویی بوش

زمانی که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید، قبل از هر موضوعی قطعاً مزیت های آن را در نظر می گیرید. حال اینکه این انتخاب از برند بوش باشد بی شک سطح انتظارات شما فراتر خواهد رفت. چرا که بوش در مجهز کردن محصولاتش به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها ادعای نخست بودن را دارد. بوش در سری های مختلفی ماشین ظرفشویی های خود را تولید و عرضه کرده است که هر کدام دارای مزایای خاص خود هستند.
اما اگر به طور کلی مزایای بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری
۴، بهترین مدل ظرفشویی بوش سری ۶ و بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 را که جزو پر فروش ترین محصولات این برند هستند را توضیح دهیم، مسلماً موارد زیر خواهد بود.

·        کیفیت بی نظیر قطعات

·        مجهز شدن به فناوری انحصاری زئولیت (خشک کن اختصاصی ) در برخی مدل ها

·        طراحی شیک و مینیمال

·        بهره مند شدن به جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها و برنامه ها

·        صرفه جویی در مصرف انرژی

·        برخورداری از موتور قدرتمند و بی صدای EcoSilence Drive

بهترین مدل ظرفشویی بوش

معایب ماشین ظرفشویی های بوش

ماشین ظرفشویی بوش نیز همانند دیگر محصولات دارای معایبی هستند که شاید در برخی از مدل ها آنها را مشاهده کرد. اما در حالت کلی مزیت های بهترین ماشین ظرفشویی بوش به قدری چشمگیر است که شاید عیب های احتمالی چندان احساس نشود. از معایب ماشین ظرفشویی بوش می توان اشاره کرد به :

·        رِنج قیمت بالا، مخصوصاً در جدیدترین ماشین ظرفشویی بوش

·        سخت پیدا شدن قطعات اصلی در صورت خرابی

·        نبود گارانتی اصلی بوش در ایران

با توجه به اینکه قیمت بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار صرف هزینه بیشتری را طلب می کند، چنانچه توان مالی لازم را برای خرید نداشته باشید انتخاب را می توانید از ماشین ظرفشویی lg در مدل های جدید را که دست کمی از ماشین ظرفشویی بوش ندارند، انجام دهید.

کدام مدل ماشین ظرفشویی بوش را می پسندید؟

تنوع ماشین ظرفشویی های بوش به قدری زیاد است که شما می توانید متناسب با سلیقه شخصی، نیازها و بودجه ای که در نظر گرفته اید، انتخاب خود را انجام دهید. با توجه به اینکه بیشتر کاربران به دنبال بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره و 13 نفره با حداکثر امکانات هستند، ما نیز در ادامه مطلب گزیده ای از بهترین مدل ظرفشویی بوش سری 8، 6 و 4 را در ظرفیت های 13 و 14 نفره به شما معرفی خواهیم کرد.
البته باید در نظر داشته باشید که قیمت ماشین ظرفشویی 14 نفره
یا 13 نفره در بهترین مدل ها قطعاً به بودجه قابل توجهی نیاز دارد.

بهترین ظرفشویی بوش

46NI01B، بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴

یکی از پر طرفدارترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4 که توانسته در بین کاربران محبوب شود، مدل 13 نفره 46NI04B است. این محصول با داشتن دو سبد امکان قرار گیری ظروف را برای کاربران ممکن کرده است. البته این سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که سبب شده تا کاربران در جای دادن اقلام بزرگ همچون قابلمه یا پارچ آب دچار مشکل نشوند. ظرفشویی 13 نفره 46NI01B دارای سیستم ضد نشت آب است که در صورت مشکل نشتی دستگاه، فوراً جریان آب را قطع کرده و کاربر را مطلع می کند.
یکی دیگر از مزیت های این ماشین ظرفشویی سری 4، سیستم صرفه جویی در مصرف آب (
Aqua Sensor ) است. این قابلیت با توجه به میزان کثیفی و باقی مانده مواد شوینده روی ظروف فرایند آبکشی را انجام می دهد. البته این ماشین ظرفشویی بوش دارای فناوری های کاربردی دیگری نیز است که با مطالعه صفحه محصول آن در آترین پلاس می توانید با آنها آشنا شوید.
اما باید در نظر داشته باشید که این ویژگی ها در قیمت گذاری این مدل ظرفشویی بوش بی تأثیر نبوده است. با این وجود اگر شرایط مالی برای خرید
46NI01B را ندارید به شما ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 را که در نوع خود بی نظیر است را پیشنهاد می کنیم.

از بهترین ظرفشویی های بوش

حداکثر کیفیت شستشو در بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6

SMS6HMW28 از بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره است که این شرکت سعی کرده تا برترین فناوری ها را برای آن طراحی کند. این مدل ظرفشویی دارای سبدهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع است که شما می توانید انواع اقلام ظروف را در آنها جی دهید. اما در کنار این قابلیت از فناوری های کارآمدی همچون سیستم محافظت از ظروف شیشه ای برخوردار است که از ترک خوردگی، شکسته شدن و یا کدر شدن آنها جلوگیری می کند.
این ماشین ظرفشویی
SMS6HMW28 دارای امکانات ویژه دیگری مانند تأخیر در شستشو، سیستم تشخیص میزان ظروف، شستشوی سریع، سیستم جلوگیری از نشت آب، نویز بسیار پایین است. البته اگر به خرید ماشین ظرفشویی از برند های دیگر با امکانات و تکنولوژی های پیشرفته تمایل دارید، پیشنهاد ما مدل 425 ال جی است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 با توجه به امکاناتی که دارد هزینه قابل توجهی را طلب می کند.

بهترین ظرفشویی بوش سری 6

اَبر قدرت در شستشو با بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 8

اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 8 را معرفی کنیم، بی شک مدل SMS8ZDW86Q یکی از آنها خواهد بود. 8ZDW86Q از جدیدترین ماشین ظرفشویی بوش در سال 2023 است که از فناوری اختصاصی زئولیت برای خشک کردن ظروف استفاده می کند. بوش این ماشین ظرفشویی را به برنامه شستشوی بهداشتی مجهز کرده است تا نه تنها فرایند شستشو به بهترین شکل انجام شود بلکه هر گونه حساسیت و آلرژی ناشی از مواد شوینده نیز به خوبی محو شود.
از دیگر قابلیت های جذاب این پر طرفدارترین ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره، امکان متصل شدن به گوشی موبایل با وای فای است. شما می توانید تمام فرایند شستشو را از راه دور با گوشی تنظیم کنید. همچنین در صورت عیب کار دستگاه فوراً از آن مطلع شوید. از دیگر فناوری های جالب و مهم این ظرفشویی بوش عبارت است از سیستم بخارشوی، سیستم تشخیص میزان ظروف و میزان کثیفی، پمپاژ آب با 4 بازوی اسپری کننده، شستشوی سریع، شستشو با تأخیر، شستشو با آب داغ، که هر کدام به نوعی فرایند شستشو را به بهترین شکل ممکن برای افراد به انجام می رسانند.

بهترین ظرفشویی سری 8 بوش

SMS46MW20M، بهترین مدل برای صرفه جویی در مصرف آب

آیا شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی با کمترین مصرف انرژی را دارید؟ SMS46MW20M گزینه پیشنهادی ما به شما است. بوش برای ایجاد یک شستشوی بهینه و بی نظیر از فناوری QuadWash در ظرفشویی 46MW20M بهره برده است. این قابلیت می تواند آب را به صورت هدفمند بر روی ظروف پمپاژ کند که در این صورت از صرف انرژی اضافه خودداری می کند. بنابراین اگر شما نیز از کاربرانی هستید که بیشتر وقت خود را در بیرون منزل هستید، این مدل ماشین ظرفشویی می تواند بسیار کاربردی باشد.
چرا که شما می توانید برای زمان دلخواه دستگاه را تنظیم کنید تا به صورت خودکار شستشو را شروع کند. جدای از این قابلیت ها که تا حدودی قیمت بهترین مدل ماشین ظرفشویی 14 نفره
SMS46MW20M را تحت تأثیر قرار داده است. برنامه های شستشوی متنوع دیگری همانند شستشو با نصف ظرفیت، پخش آب چهار جهت، شستشوی بهداشتی، شستشوی سریع، محافظت از ظروف شیشه ای، تنظیم ارتفاع، نویز بسیار کم در این ماشین ظرفشویی بوش به کار رفته اند که در نهایت تمیزترین ظروف را به شما تحویل خواهند داد.

بهترین مدل ظرفشویی بوش سری 4

شستشوی هوشمندانه با 8ZDW48Q، ماشین ظرفشویی بوش سری 8

SMS8ZDW48Q یکی دیگر از انواع ماشین ظرفشویی بوش از سری 8 با ظرفیت 13 نفره است که با توجه به امکانات خاص و منحصر به فردی که دارد به یکی از بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 8 تبدیل شده است. مجهز شدن به سیستم عیب یابی هوشمند از مهم ترین فناوری های طراحی شده برای این ظرفشویی است که با توجه به آن افراد می توانند با نصب برنامه HomeConnect بر روی گوشی موبایل خود به تمام تنظیمات دستگاه از راه دور دست پیدا کنند. همچنین در صورت مشکل در دستگاه سریعاً متوجه شوند.
ظرفشویی بوش
8zdw48q از قابلیت هایی نظیر فناوری خشک کن اختصاصی ظروف ( زئولیت )، شستشوی بهداشتی، سنسور میزان کثیفی، محافظت از ظروف شیشه ای، شستشو با آب داغ، بازوی اسپری آب چهار جهت و برنامه های کاربردی دیگری برخوردار است که می توانید در صفحه اصلی آن در فروشگاه اترین پلاس بیشتر با آنها آشنا شوید.

بهترین ظرفشویی بوش سری 8 جدید

خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش با ضمانت اصالت در آترین پلاس

ماشین ظرفشویی های بوش در سری های متنوعی تولید و عرضه شده است. به طوری که شما می توانید انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را از آنها انجام دهید. با این حال انتخاب ماشین ظرفشویی در برترین مدل ها به نیاز، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. در اینجا باید گفت که ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴، بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 6، بهترین ماشین ظرفشویی بوش سری 8 را برای انتخاب در اختیار مشتریان قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره و 13 نفره از این سری ها، می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا