مقایسه

تفاوت جاروبرقی با جارو شارژی

کیفیت تمیز کاری جاروبرقی بهتره یا شارژی ؟ نظر شما چیست؟ قطعاً این دو محصول دارای تفاوت هایی هستند که ما در این مقاله با ارائه مطالبی به خوبی تفاوت جاروبرقی با جارو شارژی را برای شما توضیح خواهیم داد. بی شک تمیز کردن محیط از هر نوع سطحی که باشد مستلزم استفاده از جارو است، حال از هر نوعی که باشد.
از آنجایی که سابقه جاروبرقی ها در فرایند تمیز کاری به نسبت مدل های شارژی بیشتر است بیشتر کاربران خرید جاروبرقی را در اولیت قرار داده اند. اما امروزه ورود مدل های شارژی به بازار جهانی موجب شده تا دست افراد برای انتخاب باز تر باشدT به طوری که بتوانند برای تمیز کاری محیط های کوچک نیازی به جاروبرقی نداشته باشند.

کیفیت تمیز کاری جاروبرقی بهتره یا جارو شارژی

یکی از عمده ترین تفاوت جاروبرقی و جارو شارژی تفاوت در قدرت مکش آنها است. از آنجایی که قدرت مکش جارو برقی به نسبت جارو شارژی بیشتر است می توان گفت از مهم دلیل برتری کیفیت تمیز کاری جاروبرقی ها باشد. چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند فرایند جارو کشیدن را به انجام برسانند. در مقابل جارو شارژی ها حتی در ولتاژهای بالا نیز توانایی مکش بسیار خوبی ندارند و به همین دلیل بهترین استفاده را برای محیط های کوچک دارند. اکنون اگر از افرادی هستید که کیفیت تمیز کاری را قبل از هر چیزی مَد نظر قرار می دهید خرید جاروبرقی بوش پیش از هر مارک دیگری می تواند پاسخگوی شما باشد.

تفاوت جاروبرقی و جارو شارژی

مقایسه جاروبرقی و جاروشارژی از نظر قیمت

یکی از مهم ترین مواردی که کاربران معمولاً در هنگام انتخاب جاروبرقی در نظر می گیرند، قیمت است که می تواند بزرگترین فرق جاروبرقی و جارو شارژی به حساب آید.  اگر بخواهیم این دو نوع جارو را از لحاظ قیمت مورد بررسی قرار دهیم، بی شک جاروبرقی ها به دلیل بهره مندی از فناوری ها و قابلیت های بیشتر صرف هزینه بیشتری را می خواهند. اما جارو شارژی ها به دلیل ابعاد کوچکتر و همچنین موتور ضعیف و قابلیت شارژ شدن به نسبت ارزان تر هستند. با توجه به این موضوع اگر قصد خرید جاروبرقی با عملکرد بالا برای تمیز کاری از برند خارجی را دارید پیشنهاد ما به شما جاروبرقی فیلیپس است.

چه فضاهایی برای جاروبرقی یا شارژی مناسب است؟

بسیاری از افراد از جارو شارژی برای تمیز کاری محیط های بزرگ استفاده می کنند، اما باید متذکر شویم که این نوع از جاروها به دلیل قدرت مکش پایینی که دارند برای محیط های کوچک بهترین استفاده را دارند. البته کاربران می توانند از جارو شارژی ها برای تمیز کردن گوشه و کنار، درزهای مبل، تمیز کردن صندلی ماشین و جاهای غیر قابل دسترسی استفاده کنند. همچنین برای جارو کشیدن مکان هایی که دسترسی به پریز برق امکان پذیر نیست از مدل های شارژی بهره لازم را ببرند.
اما اگر محیط شما بزرگ است و ریخت و پاش در آنجا بیشتر است بهترین دستگاه جاروبرقی است، زیرا که در کمترین زمان می تواند چرخه تمیز کاری را به بهترین شیوه انجام دهد. گفتنی است که ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بیشتر در مورد کارایی این مدل از جاروبرقی صحبت کرده ایم که برای اطلاعات بیشتر خالی از لطف نیست تا مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

فضای مناسب جارو شارژی

خرید کدوم رو ترجیح میدی ؟ جاروبرقی یا شارژی ؟

با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که هر کدام از این مدل جاروها در تمیز کاری محیط دارند، خرید هر کدام از آنها مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود و فضاهایی که جارو می کنید مدل مورد تأیید خود را خریداری کنید. ما نیز در آترین پلاس مجموعه ای از مدل های جاروبرقی را از برترین برندهای جهانی در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا بتوانند با مراجعه به لیست قیمت جاروبرقی مخزن دار، سطلی، کیسه ای، هر مدلی را که بخواهند انتخاب کنند و در صورت تمایل با تضمین اصالت، ضمات برگشت، تحویل سریع و بهترین قیمت، خرید خود را ثبت کنند. اگر از آن دسته افراد هستید که تجربه خرید جاروبرقی را از فروشگاه ما داشته اید با درج کامنت می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا