ترین هاراهنمای خرید

معرفی بهترین تلویزیون برای ps5 از نظر کیفیت تصویر و رنگ

اگر از علاقه مندان به بازی با PS5 هستید، احتمال اینکه به دنبال بهترین تلویزیون برای اجرایی کردن بازی های آن باشید بسیار زیاد است. اما به نظر شما بهترین تلویزیون برای PS5 کدام است؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در پاسخ باید گفت که قطعاً وضوح تصویر با نرخ تازه سازی بالای تلویزیون می تواند یک بازی لذت بخش را برای شما به دنبال داشته باشد. با توجه به این که برندهای معروف و جهانی در تعبیه کردن فناوری و قابلیت های جدید بر روی تلویزیون های خود دریغ نکرده اند، ما نیز در این مقاله بهترین تلویزیون برای PS5 از برندهای معتبر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با دقت بیشتری انتخاب خود را انجام دهید.

مشخصات بهترین تلویزیون برای PS5 چیست؟

اگر قصد خرید تلویزیون با قابلیت اجرایی کردن بازی های PS5 را دارید، قطعاً باید مواردی را برای افزایش کیفیت بازی در نظر بگیرید. کیفیت تصویر مهم ترین موضوعی است که در انتخاب تلویزیون مخصوص PS5 باید توجه کنید. از آنجایی که تلویزیون های 4K، قادر به ثبت ریزترین جزئیات هستند، می توانند یک بازی واقعی با دنیایی از رنگ های روشن، واضح و خارق العاده را برای شما به دنبال داشته باشند. تلویزیون های مناسب کنسول بازی PS5 باید دارای تأخیر در ورودی بسیار پایینی باشند تا شما بتوانید با سرعت ایدئالی صحنه های بازی را مشاهده کنید.
نرخ تازه سازی از دیگر مواردی است که در تازه سازی تصویر بسیار مهم است. با این وجود حتماً تلویزیونی را برای PS5 انتخاب کنید که از رفرش ریت 120 هرتز و بالاتر پشتیبانی کند. البته اگر قصد خرید تلویزیون تنها برای کنسول PS5 را دارید، باید تکنولوژی G-Sync را که در صفحه نمایش و برای جلوگیری از پارگی تصویر لازم است را در نظر بگیرید.

X85J، بهترین مدل تلویزیون مخصوص گیم PS5

با توجه به اینکه تلویزیون مناسب گیم باید از وضوح تصویر و سرعت رفرش بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد مدل X85J از برند سونی برای PS5 برای شما کاربردی خواهد بود. تلویزیون سونی مدل X85J تمام امکانات لازم را برای سازگاری با PS5 دارد. بهره مند شدن به کیفیت تصویر 4K، پشتیبانی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز برای نمایش رنگ ها، نورد‌هی‌ عالی و نرخ تازه سازی 120 هرتز موجب شده تا شما یک بازی سریع و واقعی را با این تلویزیون تجربه کنید.
اگر توان مالی لازم برای این سری از تلویزیون های سونی را ندارید، انتخاب را از مدل های جدید ال جی انجام دهید. زیرا قیمت تلویزیون ال جی حتی در مدل پیشرفته به نسبت تلویزیون های سونی بسیار مناسب تر است.

تلویزیون x85j بهترین تلویزیون برای ps5

Q70C، محبوب ترین تلویزیون سامسونگ برای کنسول بازی

سامسونگ یکی از برندهای معروف و پر طرفداری است که افراد بسیاری برای گیم ها و بازی های خود تلویزیون های آن را ترجیح می دهند. Q70C، یکی از مدل های جدید این کمپانی در سال 2023 است که از نمایشگر کیولد برخوردار است. از مهم ترین دلایلی که موجب شده تا کاربران بسیاری انتخاب تلویزیون Q70C را برای بازی با PS5 انتخاب کنند، برخورداری از کیفیت تصویر 4K، مجهز شدن به تکنولوژی هایی برای ارتقاء کیفیت در نمایش تصویر با دقت رنگ بهتر و همچنین دارا بودن سرعت ر‌فرش ریت 120 هرتز است.
البته در صورتی که یک گیمر معمولی هستید و قصد ندارید هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون انجام دهید، انتخاب تلویزیون سامسونگ bu8000 ۶۵ اینچ می تواند گزینه بهتری باشد.

q70c بهترین تلویزیون برای ps5

C3، از بهترین تلویزیون های ال جی برای بازی های PS5

مسلماً برای خرید تلویزیون مخصوص گیم باید نکاتی از جمله کیفیت تصویر، نرخ تازه سازی، شدت نور و روشنایی را مَد نظر قرار دهید. یکی از مدل هایی که از تمام این ویژگی ها برخوردار است و می تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای بازی با PS5 باشد؛ مدل C3 از برند ال جی است. این مدل تلویزیون نه تنها با بهترین کیفیت و نرخ تازه سازی 120 هرتز می تواند صحنه های بازی را برای شما به نمایش درآورد، بلکه شما می توانید حتی در زاویه های تند نیز با همان کیفیت اصلی بازی را اجرایی کنید.
با این حال در بین محصولات ال جی ما سایز 55 اینچ مدل C3 را پیشنهاد می کنیم. زیرا قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ c3 به نسبت فناوری هایی که دارد در مقایسه با دیگر سایزهای این مدل ارزانتر است.

تلویزیون c3 بهترین تلویزیون برای ps5

P1E، بهترین تلویزیون شیائومی برای گیمرها

یکی دیگر از برندهایی که تلویزیون هایش می تواند برای بازی با PS5 مناسب باشد، شیائومی است. P1E یکی از مدل هایی است که شیائومی با مجهز کردن آن به کیفیت تصویر 4K، زاویه دید گسترده و ریفرش ریت 60 هرتز، امکان اجرایی کردن بازی های نیمه سنگین را برای افراد مقدور کرده است. قیمت از مهم ترین مواردی است که در کنار دیگر ویژگی ها سبب روی آوردن کاربران به این مدل تلویزیون شیائومی برای بازی با ps5 شده است.
البته اگر قصد انتخاب تلویزیون با امکانات و فناوری های بهتر از برند معتبر تری را دارید، انتخاب مدلی از تلویزیون های 65 اینچ سامسونگ برای شما مناسب تر خواهد بود. زیرا قيمت تلويزيون سامسونگ ٦٥ اينچ به نسبت کارایی و امکاناتی که دارد نیاز به صرف هزینه بسیار بالا را ندارد.

p1e بهترین تلویزیون برای ps5

خرید بهترین تلویزیون های گیمینگ از اترین پلاس

در انتخاب بهترین تلویزیون برای PS5، در نظر گرفتن کیفیت تصویر، دقت و نمایش رنگ ها، و نرخ تازه سازی تصویر بسیار مهم است. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. البته ما نیز در فروشگاه آترین پلاس، بهترین تلویزیون های 4k را با فناوری های پیشرفته که برای بازی مناسب باشند را از برندهای  اصلی همچون سونی، ال جی و سامسونگ را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند. اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید تلویزیون از ما را داشته اید، خوشحال می شویم با درج کامنت هر گونه انتقاد، رضایت و پیشنهاد خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند با توجه به گفته های شما انتخاب دقیق تر و بهتری را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا