آموزش

وای فای تلویزیون ال جی کجاست؟ راهنمای کامل

یکی از قابلیت هایی که ال جی برای تلویزیون های هوشمند و جدید خود طراحی کرده است، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای است. شما از طریق اتصال به اینترنت می توانید فیلم ها، موسیقی و برنامه های مورد علاقه خود را به صورت انلاین ببینید و لذت ببرید. با این حال آگاهی از اینکه وای فای تلویزیون ال جی در کجا قرار دارد و چگونه می توان آن را وصل کرد، برای شما می تواند بسیار کاربردی باشد.
در این مطلب ما با ارائه توضیحاتی درباره چگونگی وصل شدن وای فای تلویزیون ال جی، سعی کرده ایم تا امکان دسترسی سریع و راحت شما به اینترنت جهانی را با تلویزیون ال جی فراهم کنیم.

چگونه به وای فای تلویزیون ال جی وصل شویم؟

برای متصل شدن به وای فای تلویزیون هوشمند ال جی شما می توانید از دو روش به صورت بی سیم و با سیم استفاده کنید. در روش اتصال با سیم شما می بایست از طریق کابل شبکه Lan، تلویزیون را به مودم وصل کنید و به وای فای دسترسی پیدا کنید. اما در روش بی سیم شما نیازی به کابل نخواهید داشت و تنها از طریق تنظیمات می توانید وای فای تلویزیون را فعال کنید، که در ادامه بیشتر توضیح داده ایم.
با توجه به اینکه تلویزیون های سایز بزرگ می توانند با کیفیت بهتر و شفاف تری محتوای تصویری را به نمایش در آورند، انتخاب تلویزیون 65 اینچ و 75 اینچ می تواند تجربه مشاهده آنلاین را برای شما لذت بخش تر کند. البته در صورتی که به دنبال انتخاب تلویزیون هوشمند سایز بزرگ با مناسب ترین قیمت هستید، تلویزیون سامسونگ 75 اینچ می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما باشد.

وای فای تلویزیون ال جی کجاست

نحوه روشن کردن وای فای تلویزیون ال جی

یکی از سؤالات رایجی که اغلب کاربران از ما می پرسند این است که ” وای فای تلویزیون ال جی کجاست؟ چگونه به تلویزیون ال جی وصل شویم؟ ” در پاسخ باید گفت وای فای در تلویزیون ال جی یک قطعه سخت افزاری است که داخل دستگاه تعبیه شده است، اما دسترسی آن به صورت نرم افزاری است. کاربران می توانند از طریق تنظیمات دستگاه به این نرم افزار دسترسی داشته باشند.
برخی از کاربران بر این باور هستند که تنها تلویزیون های ال جی سایز بزرگ همچون 86 اینچ، 75 اینچ، 65 اینچ و سایر تلویزیون های سایز بزرگ، امکانات هوشمندانه دارند. اما قبل از هر چیزی باید متذکر شویم که ال جی امکانات هوشمندانه را برای تمام تلویزیون های از 43 اینچ به بالا طراحی کرده است که شما می توانید خرید خود را از آنها انجام دهید. همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون ۸۶ اینچ ال جی نیاز به صرف هزینه بسیاری دارد.

 مراحل روشن کردن وای فای در تلویزیون ال جی به ترتیب زیر است:

  • ابتدا تلویزیون ال جی و مودم را روشن کنید.
  • سپس وارد تنظیمات تلویزیون شوید.
  • بعد گزینه Network را کلیک کنید. در صورت فارسی بودن منوی تنظیمات، گزینه اتصال شبکه را فعال کنید.
  • سپس یک شبکه وای فای را از لیست انتخاب کنید.
  • رمز عبور وای فای را وارد کنید و برای اتصال تأیید کنید.
  • پس از وارد کردن رمز عبور، تلویزیون شما به شبکه اینترنتی متصل می شود.
  • در صورتی که تلویزیون شما اتصال اینترنتی ندارد، از وصل بودن وای فای و یا درست بودن رمز عبور مطمئن شوید.

روشن کردن وای فای در تلویزیون ال جی

لازم به ذکر است، در صورتی که تلویزیون ال جی شما از وای فای پشتیبانی نمی کند از طریق دانگل وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید. اما باید توجه داشته باشید که تلویزیون شما از پورت HDMI یا USB برای وصل کردن دانگل پشتیبانی کند. البته امروزه جدیدترین تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی از قابلیت وای فای تبعیت می کنند. لذا نیازی به استفاده از دانگل نیست.

چگونه وای فای تلویزیون ال جی قدیمی را روشن کنیم؟

فرض کنید شما یک تلویزیون ۶۵ اینچ سونی یا 55 اینچ ال جی غیر هوشمند دارید و انتظار داشته باشید که آن را به وای فای برای اتصال به اینترنت وصل کنید. در اینجا باید گفت چنین درخواستی امکان پذیر نیست. چرا که قابلیت اتصال به وای فای تنها برای تلویزیون های اسمارت طراحی شده است تا کاربران بتوانند به علاقه مندی های خود در وبگردی دست پیدا کنند.
البته قبل از هر موضوعی شما باید با کارایی تلویزیون های هوشمند آشنا شوید که ما در مقاله “تلویزیون اسمارت چیست” بیشتر درباره امکانات تلویزیون های هوشمند صحبت کرده ایم. اما از آنجایی که موضوع مَد نظر ما “چگونه به تلویزیون ال جی وصل شویم ” است، م توان گفت که شما می توانید یک اندروید باکس خریداری کنید و در کنار تلویزیون برای اتصال به اینترنت استفاده کنید.

اتصال به وای فای تلویزیون ال جی با اندروید باکس

خرید تلویزیون هوشمند ال جی را از کجا انجام می دهید؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم، اکنون باید متوجه شده باشید که وای فای تلویزیون کجا قرار دارد و اینکه برای روشن کردن آن باید چه اتصالاتی را انجام دهید. با این حال با توجه به داغ شدن بازار تلویزیون های هوشمند ال جی و دیگر برندهای مشهور و معتبر، ما نیز در فروشگاه اترین پلاس گزیده ای از بهترین تلویزیون های هوشمند را برای مشاهده در اختیار مشتریان قرار داده ایم تا بتوانند متناسب با شرایط خود مدل مَد نظر را انتخاب کنند.
اکنون در صورت تمایل به خرید می توانید با مشاهده لیست قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ، 65 و 75، همچنین دیگر سایزهای پر فروش از مارک های ال جی و سونی، مدل تلویزیون خود را انتخاب کنید. تلویزیون های ما دارای ضمانت اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت هستند که در صورت انتخاب نهایی می توانید یک خرید مطمئن را برای خود رقم بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا