آموزش

وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث؛ مراحل و نکات

تلویزیون های جدید ال جی، قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را با روش های مختلفی دارند که اتصال از طریق بلوتوث یکی از آنها است. این قابلیت، امکان انتقال صدا و تصویر از گوشی به تلویزیون را فراهم می کند. با این حال اگر شما نیز از تلویزیون ال جی استفاده می کنید و قصد اتصال آن به گوشی هوشمند را دارید، مطالعه این مقاله ” وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث؛ مراحل و نکات ” می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

فعال کردن بلوتوث در گوشی و تلویزیون ال جی، اولین گام برای اتصال

در روش وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی از طریق بلوتوث، قبل از هر کاری باید بلوتوث را در گوشی و تلویزیون فعال کنید و اطمینان داشته باشید که بلوتوث در تلویزیون و گوشی فعال است. سپس با انجام تنظیمات زیر فعال سازی بلوتوث را انجام دهید. البته اگر شما از تلويزيون سونی استفاده می کنید و قصد اتصال آن به گوشی هوشمند دارید، بلوتوث را همانند روش های زیر در گوشی و تلویزیون سونی فعال کنید.

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید و بلوتوث را فعال کنید.
  • سپس وارد قسمت تنظیمات تلویزیون شوید.
  • گزینه Network را در تلویزیون انتخاب کنید.
  • سپس گزینه بلوتوث را انتخاب کنید.
  • اکنون بلوتوث شما در هر دو دستگاه فعال است.

قسمت تنظیمات برای وصل کردن تلویزیون ال جی به گوشی با بلوتوث

جستجو، قدم بعدی در اتصال تلویزیون ال جی به گوشی با بلوتوث

پس از آنکه بلوتوث را فعال کردید، اکنون نوبت آن رسیده تا نام تلویزیون و گوشی را در بلوتوث هر دو دستگاه پیدا کنید. البته اگر از آن دسته کاربران هستید که در حال حاضر توان مالی لازم را برای خرید تلویزیون ال جی هوشمند ندارید، انتخاب تلویزیون هوشمند سامسونگ از سایز 55 اینچ در مدل های جدید که از قابلیت بلوتوث نیز برخوردار هستند، می تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. چرا که قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ به نسبت کارایی و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه است.
اکنون برای پیدا کردن بلوتوث در تلویزیون ال جی و گوشی هوشمند، ابتدا مطمئن شوید که گوشی و تلویزیون در یک محدوده قرار گرفته باشند و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  • قبل از هر کاری در گوشی، روی آیکون بلوتوث ضربه بزنید.
  • سپس تلویزیون را در لیست دستگاه های یافت شده، پیدا کنید.
  • اکنون روی نام تلویزیون ضربه بزنید.
  • اگر به رمز عبور نیاز دارد، آن را وارد کنید. زیرا در بعضی از مدل ها شما نیاز به یک رمز عبور برای اتصال گوشی به تلویزیون از طریق بلوتوث دارید.

پس از انجام این تنظیمات تلویزیون و گوشی شما هر دو به بلوتوث مجهز شده اند. لازم به ذکر است برنامه وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث وجود ندارد. شما می توانید تنها از طریق تنظیمات تلویزیون ال جی و گوشی هوشمند خود این قابلیت را فعال سازی کنید. توجه داشته باشید که فعال سازی بلوتوث در تلویزیون ال جی در همه سایزها به همین شیوه است.
به عنوان مثال، تنظیمات برای فعال سازی بلوتوث در تلویزیون ال جی 86 اینچ هیچ تفاوتی با نحوه وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی در سایز 65 یا دیگر اندازه ها ندارد.

اتصال تلویزیون ال جی به گوشی با بلوتوث

اتصال، آخرین گام در تلویزیون ال جی و گوشی با بلوتوث

اگر تمام تنظیمات و راه های اتصال تلویزیون ال جی به گوشی از طریق بلوتوث را انجام داده اید، حال وقت آن رسیده تا بلوتوث را در تلویزیون فعال سازی کنید. لازم به ذکر است در صورتی که قصد خرید تلویزیون با مبلغ کمتر اما با قابلیت بلوتوث را دارید، ما به شما تلویزیون های هوشمند سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. چرا که قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره در مدل های جدید نه تنها امکانات هوشمندانه دارند، بلکه به راحتی قابلیت اتصال به بلوتوث را نیز دارند.
در ادامه به توضیح اینکه پس از فعال سازی بلوتوث در تلویزیون، به چگونگی اتصال آن متصل می پردازیم.

  • در تلویزیون روی گزینه Accept ضربه بزنید.
  • سپس در گوشی، روی گزینه Pair ضربه بزنید.
  • اکنون هر دو دستگاه به بلوتوث متصل شده اند و شما می توانید فایل ها و موسیقی های خود را از طریق بلوتوث انتقال دهید.
    وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث در مدل های فیک ممکن است به شیوه دیگری انجام شود. که البته ما در مقاله تفاوت تلویزیون ال جی اصل با تقلبی بیشتر درباره ویژگی تلویزیون های ال جی اصل توضیح داده ایم.

اتصال دو دستگاه تلویزیون ال جی و گوشی با بلوتوث

چه روش های دیگری برای اتصال تلویزیون ال جی به گوشی وجود دارد؟

علاوه بر روش وصل شدن گوشی به تلویزیون ال جی از طریق بلوتوث، از طریق راه های دیگری نیز شما می توانید تلویزیون ال جی خود را به گوشی متصل کنید. اتصال از طریق کابل USB، وصل شدن با کابل HDMI، اتصال از طریق وای فای، اتصال از طریق قابلیت Miracast در صورت پشتیبانی گوشی و تلویزیون ال جی از این قابلیت.
در نظر داشته باشید از روش های ذکر شده شما می توانید برای اتصال به سایر برندهای تلویزیون نیز استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید فایل های منتخب خود را از طریق گوشی به تلویزیون سونی ۵۵ اینچ به راحتی با توجه به روش های ذکر شده انجام دهید. اما اگر گوشی شما آیفون است و قصد اتصال آن به تلویزیون ال جی را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که طریقه وصل شدن ایفون به تلویزیون ال جی از طریق گزینه AirPlay و سایر تنظیمات انجام می شود.

اتصال تلویزیون ال جی به گوشی با وای فای

خرید بهترین تلویزیون هوشمند ال جی از اترین پلاس

وصل کردن گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث کار چندان سختی نیست که طی چند مرحله انجام می شود. شما می توانید با اتصال از طریق بلوتوث، فیلم، موسیقی و سایر علاقه مندی های خود را به تلویزیون انتقال دهید. با توجه به تقاضای کاربران برای خرید تلویزیون های ال جی، ما نیز در فروشگاه اترین پلاس مجموعه ای از بهترین تلویزیون های ال جی را از برترین مدل های سال برای مشاهده در اختیار مشتریان قرار داده ایم.
در صورت تمایل به خرید می توانید با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، ارسال سریع، پرداخت در محل و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا