مقایسه

تفاوت ماشین ظرفشویی مبله با توکار

شستشوی ظروف از اصلی ترین کارها در روزمرگی کاربران است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین ظرفشویی ها به زندگی افراد، شستشوی ظروف راحتر و بسیار تمیزتر از قبل انجام میگیرد.

با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده در طراحی داخلی ظرفشویی ها از آپشن های متنوعی برای یک شستشوی ایدئال استفاده کرده اند، اما آیا این وسیله پر کاربرد توانسته پاسخ دهی خوبی را در شستشوی ظروف برای کاربران داشته باشد؟
بدون شک هر محصولی را که شما خریداری می کنید در مدل ها و طرح های مختلفی عرضه می شود، که در اینجا ما با ارائه توضیحاتی درباره تفاوت ماشین ظرفشویی مبله با توکار، این امکان را برای شما ایجاد می کنیم تا با شناخت دقیق تری بتوانید ماشین ظرفشویی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
با در نظر گرفتن این موضوع که معمولاً ظرفشویی های مبله و توکار با تفاوت هایی مواجه هستند ما در آترین کالا به عنوان سایت خرید لوازم خانگی، گزیده ای از بهترین ماشین ظرفشویی های روز را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای آشپزخانه خود داشته باشید.

ماشین ظرفشویی مبله چیست؟

شاید واژه مبله برای بسیاری از افراد عبارتی نا مفهوم باشد، اما به زبان ساده تر به ظرفشویی های ایستاده ای که در اکثر آشپزخانه ها موجود است و از ظرفیت بیشتری برخوردار هستند مبله می گویند.
از آنجایی که ظرفشویی های مبله از آپشن ها و فناوری های پیشرفته ای به نسبت مدل های دیگر بهره مند هستند، قیمت ماشین ظرفشویی مبله کمی به نسبت مدل های دیگر از رِنج قیمت بیشتری برخوردار است.

کارایی ماشین ظرفشویی توکار چگونه است؟

نوع دیگری از ظرفشویی ها که امروزه به دلیل معماری جدید داخلی آشپزخانه ها تِرند شده است، ماشین ظرفشویی توکار است. در این نوع از ظرفشویی ها امکان جا به جایی وجود ندارد، چرا که دستگاه فاقد بدنه است و داخل کابینت به طور کامل قرار می گیرد. در ظرفشویی های توکار کاربران حتی می توانند درب دستگاه را با توجه به رنگ و طرح کابینت ها انتخاب کنند و جلوه زیبایی را به آشپزخانه خود ببخشند.

قرار گرفتن ظرفشویی توکار در کابینت

1. صدا، اصلی ترین تفاوت در ظرفشویی های مبله و توکار

یکی از عمده تفاوت ظرفشویی مبله با توکار در ایجاد صدا است. با توجه اینکه در ظرفشویی های مبله از فناوری های بسیار پیشرفته ای برای شستشوی بهتر و همچنین نویز کمتر استفاده شده است، اما این نوع ظرفشویی ها کماکان از صدای نا خوشایندی در هنگام شستشوی ظروف برخوردار هستند. اما در ظرفشویی های توکار به دلیل فیکس بودن داخل کابینت، نویز و صدای کمتری از آنها شنیده می شود.
با توجه به تقاضای بیش از حد افراد به این دستگاه پر کاربرد، شرکت های متنوعی ساخت و عرضه ماشین ظرفشویی را در اولویت کار خود قرار داده اند، که در این بین سامسونگ توانسته بازدهی بهتری را به نسبت برندهای دیگر در بین کاربران داشته باشد. البته جدای از بحث کم صدا بودن محصولات این کمپانی، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ از دیگر دلایلی است که افراد به آن روی آورده اند، چرا که از رِنج قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

2. به روز بودن در تکنولوژی، مقایسه ای برای ماشین ظرفشویی توکار و مبله

کمپانی های سازنده ماشین ظرفشویی، هر ساله محصولات خود را با آپشن های جدیدی روانه بازار رقابتی می کنند، به صراحت میتوان گفت ظرفشویی های مبله از تنوع بیشتری در مقایسه با ماشین ظرفشویی توکار برخوردار است.
ماشین ظرفشویی های توکار به دلیل آنکه داخل کابینت کار گذاشته می شوند و امکان جا به جا شدن ندارند همیشه از یک برنامه خاص شستشو می توانند بهره مند شوند، در صورتی که ظرفشویی های مبله را می توان هر زمان که بخواهید آپدیت کنید و مدل جدیدی را خریداری کنید، پس میتوان این قابلیت را از مزایا ماشین ظرفشویی مبله به حساب آورد.
اگر از آن دسته کاربران هستید که تنوع برنامه و آپشن های شستشو برایتان در اولویت است، ما به شما خرید ظرفشویی بوش را به دلیل به روز رسانی هایی که این برند بر روی مدل های جدید ظرفشویی های خود انجام می هد، پیشنهاد می کنیم.

برنامه شستشو در ظرفشویی

3. قیمت، برترین تفاوت ظرفشویی ایستاده با توکار

اگر قابلیت ها و فناوری های یک ظرفشویی را در شستشوی ظروف مورد بررسی قرار دهیم، قطعاً به این نکته خواهیم رسید که تعبیه شدن فناوری بیشتر در یک محصول تنها به منظور افزایش کیفیت نیست، بلکه با قیمت نهایی آن ارتباط مستقیمی دارد.
معمولاً در ظرفشویی های توکار به علت عدم جا به جایی، نمیتوان نه ظرفیت آن را افزایش داد و نه اینکه آن را تعویض کرد و دستگاهی را خریداری کرد که از برنامه های جدیدی برای شستشو برخوردار باشد.اما در ظرفشویی های مبله و یا همان ایستاده، شما می توانید با توجه به نیاز خود ظرفیت مناسب با برنامه های پیشرفته ای را خریداری کنید و هر زمان که مایل باشید دستگاه خود را عوض کنید. البته در نظر داشته باشید که این موضوع شاید به عنوان مزایای ظرفشویی توکار به حساب آید، اما در قیمت ظرفشویی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مثال، قیمت ماشین ظرفشویی 14 نفره اگر از برند معتبر با آپشن های جدیدی باشد در مقایسه با یک ظرفشویی توکار که از ظرفیت کمتر با قابلیت های شستشوی معمولی برخوردار است کمی گرانتر خواهد بود.

4. طراحی مینیمال، مزایای ماشین ظرفشویی توکار

معمولاً یکی از اصول زیبایی در هر آشپزخانه ای، سِت بودن لوازم و یکدست بودن آنها با کابینت و فضای محیط است. از مهم ترین مزایای ماشین ظرفشویی توکار، میتوان به تنوع در طراحی آن اشاره کرد، چرا که کاربران می توانند با توجه به رنگ و طراحی کابینت های آشپزخانه، درب دستگاه را انتخاب کنند و جلوه فوق العاده شیکی را به محیط خود بدهند. اما در ظرفشویی های مبله، چون دستگاه را خریداری می کنید تنها می توانید فضای مناسبی را در آشپزخانه به آن اختصاص دهید و یا اینکه مدلی را خریداری کنید که با بقیه لوازم شما مَچ باشد.
اگر فضای آشپزخانه شما به گونه ای است که تنها قرار دادن ظرفشویی مبله برایتان امکان پذیر است، ظرفشویی های شرکت سامسونگ و بوش از تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی برخوردار هستند که در صورت تمایل می توانید آنها را انتخاب کرده و با محیط آشپزخانه خود سِت کنید. البته در مقاله مقایسه ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش، ما بیشتر در مورد آنها توضیح داده ایم تا شما با مقایسه از نظر طراحی، انتخاب بهتری در خرید داشته باشید.

ظرفشویی مبله و توکار

ماشین ظرفشویی مبله یا توکار، کدامیک را بخریم؟

در این مقاله، ما شما را با تفاوت های عمده بین ظرفشویی های توکار و مبله آشنا کردیم تا در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید و به دلیل عدم اطلاع از مزایا و معایب آنها دست نگه داشته اید، با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.
ما در آترین کالا برای کاربرانی که تمایل به خرید دارند مجموعه ای از بهترین ظرفشویی های مبله را از برندهای معتبر قرار داده ایم تا بتوانند با مقایسه قیمت ها و فناوری ها انتخاب مناسبی را برای خود داشته باشند. البته اگر در انتخاب نهایی دچار تردید شده اید با مطالعه مقاله تفاوت ظرفشویی ال جی و سامسونگ می توانید تا حدودی انتخاب خود را جمع بندی کنید و و در نهایت یک محصول ایدئال را برای خود خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا