معرفی و بررسی

تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل چگونه است؟

ماشین ظرفشویی از لوازم بسیار کاربردی در منزل است که در برندها و مدل های متنوعی امروزه در بازار موجود هستند. یکی از برندهای مشهور جهانی که تولید و عرضه ماشین ظرفشویی را با بهترین امکانات در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ال جی است. با توجه به پر طرفدار بودن مارک ال جی، افراد بسیاری از این موضوع سوء استفاده کرده اند و اقدام به فروش ماشین ظرفشویی های فیک ال جی به جای نمونه های اصلی می کنند.
با این حال تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل برای کارایی و عملکرد بهتر برای طرفداران ال جی شاید کار چندان آسانی نباشد اما با کمی دقت می توانید به سادگی به اصل و یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی ال جی پی ببرید. در ادامه این مطلب ما تمام مواردی که در هنگام انتخاب یک ماشین ظرفشویی ال جی اصل لازم است را برای شما توضیح خواهیم داد.

تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل از تقلبی از روی کارتن

یکی از نکاتی که در هنگام خریدماشین ظرفشویی ال جی اصل باید در نظر بگیرید، کارتن و جعبه بسته بندی است. به طور معمول ال جی بر روی کارتن محصولاتش از جمله ماشین ظرفشویی از آرم و لوگوی LG استفاده می کند. این در حالی است که در مدل های فیک از هیچ لوگو و نشانه ال جی استفاده نمی شود. از این جهت شما می توانید به راحتی ظرفشویی ال جی اصل کره را از مدل های تقلبی تشخیص دهید. همچنین در مدل های فیک شما برچسب ها و لوگوهای رنگی بسیاری را مشاهده خواهید کرد که بر روی کارتن ظرفشویی ال جی وجود ندارند.

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل از روی کارتن

شناسایی ماشین ظرفشویی ال جی اصل کره از روی سرچ در گوگل

از دیگر روش هایی که می توان به وسیله آن ظرفشویی ال جی اصل کره را مدل های فیک تشخیص داد. سرچ مدل معرفی شده توسط فروشنده در گوگل است. چنانچه کد محصول را وارد کردید و مدل مَد نظر در سایت اصلی ال جی موجود بود با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. اما اگر کد را وارد کردید و سایت اصلی ال جی آن را تأیید نکرد، یعنی در سایت ال جی وجود نداشت در اصل بودن آن باید شک داشته باشید.
بسیاری از کاربران بر این باور معتقد هستند که ماشین ظرفشویی های بوش مدل فیک ندارند و به همین دلیل هزینه زیادی را برای خرید ماشین ظرفشویی بوش صرف می کنند. اما در اینجا باید گفت ظرفشویی بوش همانند دیگر برندهای پر طرفدار در مدل های تقلبی عرضه شده اند که در انتخاب آنها باید دقت کنید. همچنین باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت ظرف شویی بوش در مدل های اصلی به صرف هزینه بیشتری نیاز دارد.

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل از طریق سرچ در گوگل

بررسی سریال و بارکد راهی برای تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل

راه های بسیاری برای تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی ال جی وجود دارد که بررسی شماره سریال و بارکد می تواند از مهم ترین آنها باشد. ال جی به طور معمول برای جدا سازی مدل ماشین ظرفشویی های خود از بارکد و شماره سریال های متفاوت در هر مدل استفاده کرده است. شما می توانید با نصب برنامه بارکد خوان بر روی گوشی هوشمند، شماره سریال مدل ظرفشویی خود را وارد کنید. در صورتی که شماره سریال محصول شما تأیید شود، نام کشور سازنده برای شما رؤیت می شود. بنابراین شما می توانید به آسانی اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی ال جی را تشخیص دهید.
البته شما می توانید از این روش برای تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی بوش و سامسونگ نیز استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید sms6hmi28q bosch را دارید. با درخواست شماره سریال از فروشنده و وارد کردن آن در برنامه می توانید اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی ال جی را تشخیص دهید. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت ماشین ظرفشویی ال جی اصل کره در مقایسه با مدل های تقلبی صرف بودجه بیشتری را نیاز خواهد داشت.

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل با سریال نامبر

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل از تقلبی با مقایسه تصویر اصلی و مدل فروشگاهی

اگر می خواهید ماشین ظرفشویی ال جی اصل را از تقلبی تشخیص دهید، از طریق مقایسه تصویر اصلی و مدلی که فروشگاه مَد نظر شما معرفی می کند به سادگی می توانید این کار را انجام دهید. در این روش شما می توانید با وارد کردن کد مدل در گوگل و مقایسه تصاویر آن با مدل معرفی شده، اصل یا بدل بودن ماشین ظرفشویی ال جی را تشخیص دهید.
در بین مدل ماشین ظرفشویی هایی که در بازار وجود دارد، ظرفشویی ۵۰۷۰ سامسونگ با توجه به نظرات کاربرانی که آن را خریداری کرده اند این محصول کمتر از سایر مدل ها در معرض سوء استفاده قرار گرفته اند. با این حال اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی اصل با مناسب ترین قیمت را دارید، انتخاب 5070 یک گزینه بسیار عالی خواهد بود.

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل با مقایسه تصویر

بررسی تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل از لحاظ قیمت

یکی از ساده ترین روش تشخیص ظرفشویی ال جی اصل از فیک، تفاوت قیمت است. همیشه این را بدانید که قیمت محصولات اصلی به نسبت فیک در رِنج بیشتری قرار دارند. با این وجود اگر فروشگاهی یک ماشین ظرفشویی ال جی 13 یا 14 نفره را که ادعای اصل بودن آن را دارد با قیمت نامتعارفی در اختیار شما قرار داد، در اصل بودن بودن آن شک کنید. چرا که قیمت ماشین ظرفشویی 13 نفره و 14 نفره اصلی از برند ال جی، بوش یا سامسونگ به نسبت بهره مندی هایی که دارند در رِنج بیشتری عرضه می شوند.

تشخیص ظرفشویی ال جی اصل

خرید بهترین ماشین ظرفشویی ال جی اصل کره در آترین پلاس

تشخیص ماشین ظرفشویی ال جی اصل از تقلبی با کمی توجه و دقت کار چندان سختی نیست. با این حال انتخاب ماشین ظرفشویی ال جی اصلی نه تنها در کیفیت شستشو بی تأثیر نیست بلکه ماندگاری قطعات را نیز در مدت زمان بیشتری تضمین می کند. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس گزیده ای از بهترین مدل ماشین ظرفشویی های ال جی اصل را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با مشاهده لیست قیمت ظرفشویی ال جی اصل کره مدل مَد نظر خود را انتخاب و با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماه، پرداخت د محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، خریداری کنید. البته ما در فروشگاه از دیگر برندهای اصلی همچون بوش و سامسونگ نیز مدل های متنوعی از ماشین ظرفشویی را موجود کرده ایم که در صورت تمایل به خرید از این برندها می توانید انتخاب خود را از  انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا